חיפוש
 
לדף הבית >>     בריאות >>

נחנך בעיר בית מרחב נשימה לנשים חולות סרטן

 

 באירוע המרגש של חנוכת המבנה השתתפו עשרות אנשים ממודיעין, ובהם ראש העיר חיים ביבס  שקבע מזוזה, תורמים, מתנדבות ומקימת העמותה טלייה הקינן רוז, שבעצמה מחלימה מסרטן  

 

עמותת מרחב נשימה במודיעין, המהווה בית חם לקהילת המתמודדים והמבריאים ממחלת הסרטן, רשמה  רגע היסטורי כאשר חנכה לאחרונה את המבנה המשמש מקום מפגש קהילתי-משפחתי לריפוי והעצמה. באירוע חילקה מקימת העמותה טלייה הקינן-רוז תעודות הוקרה והערכה למתנדבים שליוו השנה את מרחב נשימה, וראש העיר חיים ביבס קבע מזוזה.

באירוע הודתה הקינן רוז לכל מי שכיבד בנוכחותו, בנתינתו או בתרומתו להצלחת הערב, והודתה לביבס על כך שפינה מזמנו והגיע לכבד את האירוע, "ועל החיבור שלו לכל אחד ואחת, על רגישותו וליבו הרחב". את הצילומים באירוע צילמה בהתנדבות הצלמת אלין שרון, וחלי חיימוביץ’ סייעה בארגון ובהפקה. את העוגה יוצאת הדופן אפתה נאוה רווה, הבעלים של נאוהל’ה אופה קטנה, והכיבוד לאירוע נתרם על ידי איציק דהן הבעלים של הולי בייגל, עידן חסון ממינימרקט עידן הפרי והירק, חלום יעקב, סופר טוב ועובדי סניף מגה בעיר. עזרא כפרי מחנות קדושה תכלת תרם את המזוזה, ומוטי בן מרדכי דאג למוזיקה ולהגברה באירוע.

הקינן רוז, שבעצמה מחלימה מסרטן, סיפרה כי בדיוק לפני שנתיים קיבלה את הבשורה המרה, "ובתוך בליל הרגשות והפחדים שהציפו אותי, ידעתי שהמציאות המוכרת והידועה תשתנה. כשהשטיח נמשך לפתע מתחת לרגלינו ואיננו מוצאים שום מקום להניח עליו את הרגליים, שם נמצא הזרע לגילוי טוב הלב שלנו ודאגתנו  לזולת. בחרתי להקים קהילה, משפחה, בית ומקום, בו נאפשר לעצמנו להתפרק – מבלי להגדיר אם זה טוב או רע – ולעורר השראה האחד מהשני. זהו מקום של ערבות הדדית ושל אמון ואמונה, ואני רוצה להודות מכל הלב לכל מי שעזר, תרם, פרגן ותמך. כולי תקווה שהוא יתפתח ויגדל להיות מקום של ריפוי, תמיכה והעצמה".

פעילות נוספת שנערכה בבית מרחב נשימה הייתה בשבוע שעבר, כאשר עשרות נשים ממודיעין וגם מחוץ לעיר נהנו מהרצאה מרתקת שהעבירה פאולה רוזנברג, מנחת התוכנית "בוקר בריא" בערוץ 2 עם בעלה ליאון רוזנברג. בהרצאה בנושא: "לנצח את הסטרס" הסבירה רוזנברג כיצד ניתן להפחית את הסטרס בחיינו בעזרת התזונה שלנו. ההרצאה, שההכנסות ממנה הן קודש לעמותה, נערכה כחצי שנה לאחר השתתפותה של הקינן רוז בתוכנית הבוקר של פאולה וליאון, בה התראיינה על מרחב נשימה ובמהלך הראיון התנדבה פאולה להגיע למודיעין ולהעביר הרצאה. המשתתפות בהרצאה נהנו מהכיבוד הטעים שתרמה דבי שפירו כהן, הבעלים של לחם ארז במרכז לב רעות.

 

תמונה 3 – טלייה הקינן רוז באירוע חנוכת בית מרחב נשימה

 

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים