חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

8 אטרקציות לחתונות שכדאי להכיר

 

הפקת חתונה יכולה להיות מאוד מתישה ומבלבלת ולעיתים לא יזיקו מעט רעיונות שיסייעו בקבלת החלטות טובה יותר. כשאנחנו רוצים להפיק אירוע חשוב כמו חתונה, אנחנו רוצים שזה יהיה אירוע שידברו עליו אחרי שהוא יגמר

 

הפקת חתונה יכולה להיות מאוד מתישה ומבלבלת ולעיתים לא יזיקו מעט רעיונות שיסייעו בקבלת החלטות טובה יותר. כשאנחנו רוצים להפיק אירוע חשוב כמו חתונה, אנחנו רוצים שזה יהיה אירוע שידברו עליו אחרי שהוא יגמר. כמובן שישנן הרבה דרכים לגרום לחתונה לעלות על ציפיותיהם של האורחים כאשר אחת מהן היא הוספה של אטרקציות שוות ומפתיעות ושזירתן במהלך האירוע בזמנים המתאימים ביותר. בשביל להקל עליכם מעט את החיפושים, קבלו 10 אטרקציות סופר שוות לחתונות שאתם חייבים להכיר.

זיקוקים קרים

אלו הזיקוקים המרשימים שמופיעים פתאום משום מקום ממש בדיוק כשהזוג המאושר צועד יחד אל עבר החופה, או בדיוק ברגע בו השיר של ריקוד הסלואו מגיע לשיא שלו והזוג רוצה להעצים את ההתרגשות. זיקוקים קרים לרוב יצוצו במפתיע ויתנשאו לגובה מרשים שישאיר את האורחים מופתעים ומוקסמים.

עמדת צילום מהודרת

מה הדבר החשוב ביותר למוזמנים כמובן אחרי שבירכו את הזוג המאושר ומשפחתם, עשו סיבוב קצר בבופה וביקרו בבר? לחפש את הצלם כמובן! בואו נודה בזה, אם יש אירוע שאנשים הכי משקיעים לקראתו בהתארגנות, זו חתונה. לכן, מן הראוי, שכמה תמונות טובות יצאו להם משם. עמדת צילום מושקעת עם רקע מרשים לגמרי יכולה להוות פתרון נהדר שיגרום לפחות אנשים למצוא את עצמם מחפשים אחר הצלם ומנסים לתפוס את תשומת ליבו.

עמדת איפור פנים וגוף

זוג שרוצה להרים מסיבה של ממש, כדאי שידאג לעמדת איפור פנים וגוף זוהרים. אין ספק שאיפור בצבעים זוהרים גורם באופן מידי לתחושה של מסיבת פול מון בתאילנד. להוסיף צבע לרחבת הריקודים זה תמיד רעיון טוב וניסיון עבר מראה כי אחוזי ההצלחה וההתלהבות מהעניין תמיד גבוהים במיוחד.

לבבות מרחפים

ריקוד סלואו יכול להיות חמוד ומרגש מאוד, והוא יכול גם להיות סופר מרשים ולתת את התחושה שקפצנו לסצנה קסומה מסרט דיסני וכל מה שנותר זה להתמסר. נסו לדמיין רחבה גדולה ריקה מוקפת אנשים, במרכז הרחבה רוקדים הכלה והחתן המאושרים כשעשן כבד ממלא את הרצפה. פתאום מתוך העשן הכבד, עולים המון לבבות לבנים ומתחילים לרחף סביב הזוג הרוקד. אין ספק שמדובר בשואו מרשים ומקסים ביותר שירגש את כל מי שיצפה במחזה.

עשן כבד

האפקט של עשן כבד לא נמאס לעולם וניתן לראות את ההוכחה בכך שכמעט בכל אירוע ולא רק חתונות, משתמשים בתותחי עשן כבד. איך שלא נהפוך את זה העשן יוצר אפקט מיוחד שכיף לחוות.

בועות סבון

עוד אטרקציה מרשימה במיוחד שאין ספק כי תוסיף לריקוד הסלואו את האפקט המיוחד שלה ותהפוך את רחבת הריקודים לחלק מסצנה חלומית וקסומה במיוחד. בועות סבון מביאות איתן משהו אחר, תחושה מעט תמימה וילדית לצד מחזה מרהיב של בועות נוצצות מרחפות באיטיות בחלל ולאט לאט מתפוצצות בעדינות או נעלמות באופק.

קונפטי

שימוש בקונפטי יהיה קלאסי בכמה רגעים מיוחדים ומרימים כמו הכניסה לחופה, רגע שבירת הכוס, יריית פתיחה לתחילת הריקודים או בעצם ניתן לקרוא לו ’המרים הראשי’. הקונפטי משמש אותנו הרבה פעמים כדי ליצור את אפקט ההפתעה והוא בהחלט מצליח. אל תחששו להפתיע את האורחים בחתונה מפעם לפעם, זה מזרים את הדם.

חבילות אטרקציות לחתונות

ישנן כמובן עוד הרבה מאוד אטרקציות לחתונות ואירועים באופן כללי. אך על עניין אחד כדאי לשים את הדגש – רכישה של הרבה אטרקציות יכולה להיות מאוד יקרה ולהפוך למעמסה כלכלית על הזוג. בדיוק בשביל זה קיימות חבילות אטרקציות לחתונות שיארזו עבורכם את כל מה שצריך במחיר משתלם ביותר.

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים