חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות רחובות - יבנה >>

מצדיעים לכם: העיר רחובות מצדיעה לגיבורות וגיבורי העורף באירוע מיוחד במוצאי יום העצמאות

 

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו לראשונה במוצאי יום העצמאות (שלישי, 14.5) את טקס המשואות העירוני של רחובות בפארק המייסדים – אירוע בסימן הצדעה לגיבורות וגיבורי העורף*.

 

במהלך הטקס העיר רחובות תכיר תודה ל-12 תושבות ותושבים שהתנדבו, יזמו והובילו עשייה ערכית ומשמעותית במהלך מלחמת חרבות ברזל* 12 הנבחרים יעלו לבמה וישיאו משואות, בדומה לטקס המשואות המתקיים מדי שנה בהר הרצל*

בתום הטקס תעלה לבמה במופע מיוחד הזמרת האהובה -שירי מימון.

 הכניסה חופשית!

טקס המשואות הראשון של העיר רחובות: עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו השנה במוצאי יום העצמאות, שלישי (14.5), טקס משואות עירוני. במהלך הטקס יעלו על הבמה וישיאו משואות 12 תושבות ותושבים שהובילו עשייה משמעותית וערכית בתחומים שונים: חינוך, התנדבות ורווחה, הצלת חיים, רפואה, נוער, נציגי ארגונים שונים ונציגי צה"ל ומערכת הביטחון ועוד.

חניכי בימת הנוער ילוו את הערב בשירי ארץ ישראל וראש העיר מתן דיל יעלה לבמה לשאת דברים. בתום טקס הדלקת המשואות, הזמרת האהובה שירי מימון תעלה להופעה מיוחדת בפארק עם שירים שקטים ומרגשים.

נזכיר כי בהתאם להחלטת התושבים בסקר שערכה העירייה בערב יום העצמאות (שני, 13.5) יתקיימו אירועים צנועים ומופעים לילדים בפארק המייסדים עם הדמויות האהובות מסדרת הילדים המצליחה קוקומלון, כוכבי סדרות הטלוויזיה ילדי בית העץ והבאגיס. במהלך המופע בפארק יעלו לבמה חניכי בימת הנוער במחרוזת שירי אהבה ותקווה למדינת ישראל. באותו הערב יתקיים מופע זמר למבוגרים בהיכל התרבות עם שירי ארץ ישראל, נותרו מקומות אחרונים > https://did.li/gRUlC

ראש העיר, מתן דיל: "בטקס הזה אנחנו נביא למרכז הבמה את העשייה והתרומה שלכם. נכיר תודה לנשים והאנשים שעשו ועושים כל כך הרבה למען כולנו בזמן המלחמה וגם בעת שגרה. אני מזמין את כולם להצטרף אלינו לטקס המשואות המקומי ולהכיר מקרוב את האנשים היקרים שפעלו ללא לאות למען כולנו".

שוקי קרומר, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק התרבות ואזרחים ותיקים: "אירוע ההצדעה לגיבורות וגיבורי העורף נולד מתוך הרצון להכיר תודה למתנדבות והמתנדבים בעיר. במוצאי יום העצמאות נתכנס יחד בפארק בטקס מקורי ומקומי שנועד להעלות על נס את העשייה ומבורכת של המתנדבות והמתנדבים בעיר. בתום הטקס נהנה ממופע מיוחד של שירי תקווה ואהבה של שירי מימון המוכשרת. כולם מוזמנים".

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "בימי המלחמה שאנו עוברים בולטת העוצמה הישראלית והחוסן של העורף ולכן, ביום העצמאות בחרנו להקדיש ערב אחד להוקרת האנשים והארגונים, שהצליחו להאיר עבור כולנו את הימים החשוכים בתחילת המלחמה. אני מודה לכל עובדי החברה העירונית על המאמצים והעשייה המשותפת בהכנות לטקסים והאירועים של השבועיים הקרובים".

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים