חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות רחובות - יבנה >>

חדש ברחובות: אפליקציה שתעזור לכם לנהל את צריכת המים שלכם ולחסוך כסף!

 

האפליקציה שאתם צריכים בנייד שלכם: תאגיד המים הבאר השלישית קורא לתושבים להוריד את האפליקציה החדשה Ready your meter pro שתעזור לכם לנהל את צריכת המים שלכם בקלות, ביעילות ובשקיפות מלאה.

 

האפליקציה מתריעה בזמן על נזילות וצריכה חריגה בזמן אמת, עוזרת לכם לחסוך מים וכסף וגם לשמור על הסביבה* להורדת האפליקציה חפשו בחנויות האפליקציות של אנדרואיד או אייפון – Read your meter pro והורידו את האפליקציה ללא עלות.

 

מנהלים את צריכת המים בשקיפות ובקלות: תאגיד המים הבאר השלישית קורא לתושבים לעקוב ולנהל את צריכת המים שלהם באמצעות האפליקציה החדשה- Read you meter pro. 

 

האפליקציה מאפשרת לכל תושב/ת לצפות בזמן אמת בצריכת המים ולקבל התראה על צריכה חריגה, כך שבמידה וישנה נזילה בבית- התושב יוכל לקבל על כך התראה בזמן אמת ולטפל בבעיה בהקדם ובכך לחסוך כסף ועוגמת נפש.

להורדת האפליקציה למכשירי אייפון לחצו > https://did.li/C1Aaa

להורדת האפליקציה למכשירי אנדרואיד לחצו > https://did.li/Tb4Nf

 

ההרשמה לאפליקציה היא פשוטה וידידותית: מקלידים מספר טלפון או מספר נכס ומס’ צרכן/מס’ משלם (פרטים אלה מופיעים בחלק העליון של חשבונית המים שלכם) ונרשמים.

לאחר ההרשמה לאפליקציה ניתן לראות את מד הצריכה המצטברת שלכם וגם את הערכת הצריכה עד לסוף החודש. האפליקציה תציג את נתוני הצריכה השבועית, החודשית והשנתית שלכם ובנוסף, תוכלו לקבוע את הדרך שבה תקבלו התראה על נזילה וצריכה גבוהה מהרגיל.

 

לצפייה בסרטון הדרכה על שימוש באפליקציה לחצו > https://did.li/B1Aaa

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים