חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

טיפים לבחירת בעלי מקצוע ברחובות

 

ברחובות פועלים שלל בעלי מקצוע. רבים מהם אמינים, מקצועיים וטובים אולם חלקם אינם מקצוענים דיים או בעלי אמינות לקויה. מכיוון שכך, עליכם לפעול נכון כדי למצוא את בעלי המקצוע הטובים והאמינים ביותר. במטרה לסייע במציאת אותם בעלי מקצוע, נציע מספר טיפים שיסייעו בהליך הבחירה

 

1. חוות דעת ממקור ראשון

הטיפ הראשון לבחירת בעלי מקצוע ברחובות, הוא שמיעת ביקורות וחוות דעת ממקור ראשון על בעל המקצוע. דברו עם מכרים, שכנים ובני משפחה שהשתמשו בשירותיו של בעל המקצוע בעבר כדי לקבל עליו את חוות הדעת המהימנה ביותר. 

2. חוות דעת מפורטת

כדי להשלים את התמונה ביחס לחוות דעת ממקור ראשון, חשוב לציין כי לא די בחוות דעת כללית על בעל המקצוע אלא יש צורך בחוות דעת מפורטת. חוות הדעת המפורטת צריכה להינתן לפי קריטריונים שונים בעבודה, המתאימים לבעל המקצוע הספציפי, כדי להבין בצורה מיטבית מה טיבו של בעל המקצוע הירושלמי. כאשר אתם מחפשים יועץ משכנתאות מומלץ ברחובות למשל, אל תסתפקו בהמלצה אם הוא טוב או לא טוב. בררו עד כמה הוא מסביר ללקוח את השיקולים השונים, משתף אודות התמהילים האפשריים של המשכנתא וכן מהי מידת האסרטיביות שלו אל מול הבנקים ומה ההישגים שלו במשא ומתן איתם. כך גם אם תחפשו שירותי ניקיון בתים ברחובות . נסו לקבל חוות דעת מפורטות באשר למידת הסדר של המנקים, העמידה שלהם בזמנים שהוקצבו, נועם הליכותיהם ומידת היסודיות שלהם במסגרת הניקוי. ללא כל אלו, חוות הדעת תלקה בחסר. באשר לשירותי הובלות ברחובות , וודאו אם המובילים מגיעים בזמן, לוקחים אחריות על שברים, משתמשים בציוד טכנולוגי משוכלל להובלה ומתמחים בסוג ההובלות הנחוץ. לא כל מוביל דירות מומלץ הוא גם מוביל הובלות קטנות מומלץ ברחובות, ולהיפך. המלצה על סטנדאפיסט מומלץ ברחובות תכלול פירוט אודות היכולת שלו לחוש את הקהל ולהתאים את עצמו ללקוחותיו. כמו כן, חשוב במיוחד לקבל מידע בדבר איכות המופע והאם הוא אכן מצליח להחזיק את הקהל לכל אורכו של המופע.

3. יתרונות וחסרונות

לחוות דעת ממקור ראשון יתרונות וחסרונות ביחס לחוות דעת שאינה ממקור ראשון. נפרט בקצרה הן אודות היתרון המשמעותי שלה והן אודות החיסרון. חשוב להדגיש כי ההשוואה של היתרונות והחסרונות נעשית אל מול ביקורות אינטרנטיות, אשר כפי שתיכף נראה מתחלקות אף הן ל-3 תת קטגוריות.

4. יתרון האמינות

היתרון הגדול של חוות דעת ממקור ראשון הוא האמינות הגבוהה שלהם. כאשר אתם שומעים המלצה מחבר על מנעולן ברחובות, אינסטלטור בעיר או כל בעל מקצוע אחר, סביר להניח כי הביקורת שלו תשקף נאמנה את המציאות. ככל הנראה אין לו אינטרס נסתר לחפות על פגמים של בעל המקצוע וכן לא להמעיט בשבחו היכן שהשבח מגיע לבעל המקצוע. מכיוון שכך, ניתן לקחת ברצינות רבה ביקורות ממקור ראשון.

5. חסרון ההטיות 

לצד יתרון האמינות, חוות דעת ממקור ראשון סובלות מחיסרון משמעותי. החיסרון שלהם הוא הקלות בה הן יכולות להיות מוטות עקב גורמים שאינם רלוונטיים. הכוונה אינה כי הביקורת אינה מהימנה ביחס לשירות שהמכר שלכם קיבל, אלא שייתכן כי השירות הספציפי שהוא קיבל אינו מייצג נאמנה את עבודתו של בעל המקצוע באופן כללי. נניח כי חבר מהשכונה שלכם נזקק לשירותי הדברה בעיר והזמין לשם כך מדביר מקצועי ומיומן. אלא שבדיוק באותו הבוקר בו הגיע לעבוד אצל החבר שלכם, המדביר קיבל בשורות קשות בנושא כלשהו. בעקבות כך, המדביר היה לא מרוכז במהלך עבודתו, העבודה התארכה יותר זמן מהמתוכנן והחבר לא שמח מעבודתו של בעל המקצוע עקב כך. מכיוון שהוא אינו מסופק מהשירות, הוא ימליץ לכם שלא לשכור את שירותיו של אותו מדביר. אלא שבשגרה, כאשר הוא לא מקבל בשורות דרמטיות כל כך, מדובר במדביר הטוב בעיר. גם ההיפך יכול לקרות כמובן. מדביר שאינו אדיב ונעים הליכות קיבל בשורות משמחות, בגינן היה במצב רוח מרומם באופן חד פעמי. השכן יספר עד כמה נהנה להיות בחברת המדביר ואתם תופתעו ממצב רוחו הקודר והעגמומי כאשר המדביר יגיע לעבוד אצלכם. אם כן, נוכחנו לדעת כי ביקורות ממקור ראשון עלולות לסבול מהטיות שאינן מייצגות את מרבית העבודות. ייתכן בהחלט כי הביקורת לא תסבול מהטיה אך יש לקחת זאת בחשבון.

6. חוות דעת מהרשת

הטיפ השני לבחירת בעלי מקצוע, אשר משלים את הטיפ הראשון, הוא קריאת ביקורות על בעל המקצוע ברשת. נציין כבר בשלב זה מהו היתרון הגדול של ביקורות מסוג זה ומהו חסרונם וכיצד ניתן להתמודד עם החיסרון.  היתרון של ביקורות מהרשת הוא המדגם הרחב דיו, באופן שמנטרל את בעיית ההטיות דלעיל. בחירת בעלי מקצוע ברחובות על סמך מגוון רחב של ביקורות ולא על סמך ביקורת בודדה ממקור ראשון, תתגבר על מכשול ההטיות שאינם רלוונטיות. חיסרון של חוות דעת אינטרנטיות, הוא כמובן הספק בדבר אמינותן. לא אחת, ביקורות אינטרנטיות אינן משקפות נאמנה את המציאות. ייתכן שהביקורות הוזמנו או נכתבו ממש בידי בעל המקצוע ומכריו. מהצד השני של המטבע, ייתכן שמתחרה של בעל המקצוע דאג לכתוב ביקורות שאינן כנות על המתחרה שלו. בשל כך, ביקורות אינטרנטיות סובלות מחוסר אמינות.

7. התמודדות עם חוסר האמינות

כדי להתמודד עם חוסר האמינות, יש להפריד בין שלושה סוגים של ביקורות אינטרנטיות. הראשון הוא ביקורות באתר של בעל המקצוע עצמו. אלו ייחשבו לפחות אמינות. הסוג השני הוא ביקורות בגוגל. הן אמינות יותר מהאתר אך לא האמינות ביותר. הביקורות האינטרנטיות האמינות ביותר הן אלו המצויות בפלטפורמות המקשרות לקוחות לבעלי מקצוע, ומבקשות ביקורות רק מאנשים שהגיעו לבעל המקצוע דרך האתר.

 

חוות דעת ממקור ראשון

חוות דעת אינטרנטיות

יתרון

אמינות

מדגם רחב דיו

חסרון

סובלות מהטיות

פגמים באמינות

 

לסיכום

לסיכום, כדי לבחור בעל מקצוע ברחובות יש להסתמך על המלצות. ההמלצות יכללו מידע אודות בעל המקצוע, שיהיה מפורט דיו. רצוי לשמוע המלצות ממקור ראשון ומהרשת כאחד. בהצלחה.

 

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים