חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

פריפריה אימפריה

 

מחפשים סדרת דוקו ריאליטי ישראלית מעניינת ומקורית לבינג’ נפלא בסוף השבוע הקרוב? איזה סדרת דוקו כדאי לכם לראות בשבת הקרובה שצפויה להיות מאוד חמה?

 

מחפשים סדרת דוקו ריאליטי ישראלית מעניינת ומקורית לבינג’ נפלא בסוף השבוע הקרוב? איזה סדרת דוקו כדאי לכם לראות בשבת הקרובה שצפויה להיות מאוד חמה? ובכן, אם צפיתם בעונה הראשונה של סדרת הדוקו ריאליטי "פריפריה אימפריה" לבטח המתנתם בסבלנות לתחילת העונה החדשה, והצטרפתם לרבבות ישראלים שהתמכרו לסדרה המצליחה. אם לא שמעתם עד היום על הסדרה אתם חייבים לצפות בה ממש בקרוב.

העונה השנייה עלתה לאקרנים וניתן לצפות בה 

הדוקו ריאליטי "פריפריה אימפריה" עוסק בנשים עשירות, עוצמתיות ואסרטיביות שגרות ביישובי הפריפריה במדינת ישראל, והסדרה חושפת את סגנון החיים שלהן ואת עיסוקן בעולם הביוטי הקיים הפלא ופלא גם מחוץ לתל אביב ואזור המרכז. הסדרה חושפת בין היתר את הפערים המוחשיים בין סגנון חייהן של הנשים המתגוררות בפריפריה ועוסקות בעולמות הביוטי לעומת סגנון החיים של נשות הביוטי ביישובי מרכז הארץ. 

לאור הצלחת העונה הראשונה החליטו להפיק עונה נוספת, וגם בעונה השנייה של סדרת הדוקו ריאליטי עוסקים בנשים השירות מהפריפריה ומפרק לפרק הצופים לומדים להכיר את הדמויות העומדת במרכז העלילה. בעונה החדשה שעלתה לשידור ממש לאחרונה, כלומר בחודש יוני 2023, הגיבורות שכיכבו בעונה הראשונה הופכות לסלבס ולמודל חיקוי ביישובי הפריפריה וגם במרכז הארץ. לכן, במהלך העונה השנייה כל אחד מהגיבורות בסדרה נמצאת בנקודת מפנה משמעותית בחייה, והדרמות בחייהן אינן מפסיקות ולו לרגע דל. 

מה קורה בחיי "המעושרות" מהפריפריה בעונה השנייה?

ישראלים רבים צפו באדיקות בעונה הראשונה של פריפריה אימפריה, לכן אין זה פלא כי העונה השנייה התבקשה ורבים המתינו לתחילתה. בעונה השנייה נעמה מריומה, האישה היפהפייה שהכרנו בעונה הקודמת כאם לחמישה ילדים שנמצאת בעיצומו של תהליך גירושין מורכב, הגיעה כבר לגיל 35 וכעת היא גרושה טרייה על כל המשתמע מכך. נעמה הופכת לאישה עצמאית המפרנסת את ביתה ודואגת לילדיה, והיא חווה לא מעט קשים ואתגרים בחייה החדשים. 

אורטל בניסטי ממשיכה לחיות את עולמות הביוטי ובעונה החדשה היא מתבקשת להופיע בציבור, והיא נדרשת להרצות כאישה בעלת מודעות חברתית גבוהה וכבעלת דעות נחרצות, אך אורטל חוששת מההופעה ומעוצמת המעמד. 

גם בבית משפחת מנשרוב החיים דינמיים ויש הרבה שינויים מאחר שקים וסידני, בנות המשפחה, בוחרות לעזוב את הקן המשפחתי, אך לדליה קשה לקבל את הרעיון והמעשה שובר את ליבה. דליה מנסה דרכים שונות לדחות את הפרידה מבנות המשפחה המעוניינות לצאת מהקן החמים והנעים.

אוריה עוזן מנסה לקדם את הקריירה המקצועית שלה והיא מחפשת דרך יעילה ומקורית להתפתחות מקצועית כמו גם יצירתית, לכן היא מפתיעה את שאר המשתתפות כאשר היא מעדכנת אותן על החלטתה לצאת למסע שורשים ולחיפוש זהותה במרוקו. אגב, בשיא העונה השנייה אוריה, נעמה ואורטל יוצאות למסע שורשים במרוקו והן מגלות מידע על העבר המפואר של המשפחות שלהן. כמו כן, במהלך המסע במרוקו הן נפגשות עם בנות משפחת מנשרוב במרקש והכוכבות כמובן חוגגות את המפגש המאחד והמרגש בדיוק כפי שהן יודעות, כלומר הרבה חגיגות מפוארות, עושר ניכר לעין ואווירה אקסקלוסיבית של המקום.

יוצרת העונה השנייה של "פריפריה אימפריה היא אורנה בן דור, ובעונה השנייה משתתפות כוכבות העונה הראשונה ובני משפחותיהן, כלומר אוריה עזרן, נעמה מריומה, אורטל בניסטי, דליה מנשרוב, קים מנשרוב, סינדי ואלירן דזן.

העונה השנייה החלה וזו הזדמנות נפלאה להתעדכן בחיי הנשים העוצמתיות. נכון, בסדרת הדוקו ריאליטי אין באמת מריבות קשות ולכלוכים בין הנשים, אך העלילה המקורית וההפקה מלאת תשומת הלב בהחלט עושות את העבודה וכדאי לצפות בסדרה. 

 

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים