חיפוש
 
לדף הבית >>     יחסים >>

להמציא את עצמנו כל יום מחדש

 

”אנחנו חיים בתקופה לא קלה בכלל, מפחידה, מטורפת, פילוג, שנאה,כל יום הנחיית חדשות, כשלמעשה, הכללים  מאד פשוטים להישמר מפני הנגיף [כולם יודעים את זה היטיב] אבל, בכל זאת גלגל החיים ממשיך, כולנו חיים את החיים, מנסים לשמור על שגרה מסוימת, כל אחד בתחום  האישי שלו, מתמודד עם הקושי האובייקטיבי שלו...” להמשך קריאת הכתבה של עליזה שני, מנהלת פורום בתחום יעוץ זוגי ואישי, כנסו...

 

איך אני ממציאה את עצמי מחדש?

לא יודעת..רק רוצה לעזור כאן למי שצריך..

אנחנו חיים בתקופה לא קלה בכלל, מפחידה, מטורפת, פילוג, שנאה,כל יום הנחיית חדשות, כשלמעשה, הכללים  מאד פשוטים להישמר מפני הנגיף [כולם יודעים את זה היטיב] אבל, בכל זאת גלגל החיים ממשיך, כולנו חיים את החיים, מנסים לשמור על שגרה מסוימת, כל אחד בתחום  האישי שלו, מתמודד עם הקושי האובייקטיבי שלו.

 ואני לעיתים שואלת את עצמי, במה אני יכולה לעזור ולתרום את חלקי הקטן לעולם.?.

כולכם יודעים שאני עוסקת בתחום הזוגיות, מערכות יחסים, וגם התחום המשפחה, איך לשפר את מערכות היחסים בזוגיות.. שזהו בעיני הבסיס לחיים, אח"כ גם במשפחה עם הילדים, כל אחד חוזר הביתה בסופו יום. [רגשות, ביקורת, תשומת לב, כעס, התפייסות, התייחסות, ציפיות אחד מהשני , אכזבות.. ועוד ועוד.. מה רוצה האישה.?. מה רוצה הבעל?]

 התקופה הזאת מאתגרת את כולנו, כי אין עדיין תאריך יעד כלשהו שמשהו ישתנה?! להיפך, החורף מחכה לנו מעבר לפינה, ואז גם יהיה קר מאד, וגם נצטרך להתמודד ..אולי עם עוד דברים..

אנחנו חווים כאן ניסוי ותהייה לגביי המתרחש, אף אחד לא יודע באמת לתת את התשובה. אבל, בעיני כן חשוב לחיות את החיים מתוך תקווה, מתוך אופטימיות, להסתכל על חצי הכוס המלאה, לחפש את טוב, ולנסות לעשות טוב זה לזה .. "אמון מתוך אמונה".. "ואהבת לרעך כמוך"

 אני יודעת ומרגישה את זה שאני חיה את השליחות שלי,

את הייעוד שלי,

מאחר ואני יודעת לזהות מצבים, ולתת את הייעוץ הטוב  ביותר, אשמח לקבל שאלות ואשמח לענות לכם.. אשמח לעזור בנושא של שלום –בית.. עכשיו זה הזמן, לעשות עבודה על המידות, על רגשות, על התנהלות, עבודה על מערכות היחסים בבית.

בחג הסוכות הזה המצווה החשובה ביותר היא לשמוח , שכן כתוב: "ושמחת בחגיך והיית אך שמח"..מקווה בשביל כולנו שנצליח למרות הכול לשמור על החוקים,לחיות מתוך שמחה..עוד נכונו לנו ימים טובים מאלה..

צריכים המון תפילות והמון אמונה בקב"ה.[ישועת השם כהרף עין]החיים הם דינמיים ו ב"ה אני מאמינה שנראה כאן ניסים, והכל יהיה לטובה ב"ה..

 

אני כאן בשבילכם

שיחת ייעוץ ותמיכה

אפשר גם ב זום כמובן

אפשר להתייעץ גם בנושא של ילדים

בברכת חג סוכות שמח

עליזה שני- יועצת לזוגיות ומשפחה

 

"בן אדם למה תדאג לשעבר-כי הוא אין

ולעתיד –כי הוא עדיין.

קווה אל ה" כי הוא הממציא לך יש מאין,

ותשועת ה" כהרף עין"

פיוט מרבי רפאל משה אלבז

יש לכם עוד שאלות לעליזה שני- יועצת נישואין, מאמנת אישית ומרצה לזוגיות ומשפחה? כנסו!

054-6680800  הפייסבוק שלי

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים