חיפוש
 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

איך להנגיש לעצמכם את הפוליטיקה?

 

המצב הפוליטי בישראל הוא מורכב וקשוח במיוחד - כך שמעורבות יומיומית ותמידית במצב, עלולה לגרום ולהעלות תחושות לא טובות

 

המצב הפוליטי בישראל הוא מורכב וקשוח במיוחד - כך שמעורבות יומיומית ותמידית במצב, עלולה לגרום ולהעלות תחושות לא טובות.
יחד עם זאת, גם להיות מנותקים, זה לא המצב האופטימאלי – בכל זאת אתם חיים בארץ הזאת וסביר להניח שחשוב לכם לדעת מה קורה כאן ולאן "הרוח נושבת".
אז מה שתוכלו לעשות בכדי לשמור מצד אחד על מעורבות מסוימת ומצד שני גם לשמור על מרחק רגשי ולא לקחת את הדברים יותר מדי ללב, חשוב שתבינו מה אתם צריכים לעשות בכדי להנגיש לעצמכם את הפוליטיקה.
אז להלן מספר טיפים ישימים אשר יאפשרו לכם כן לשמור על מעורבות אבל לא להרגיש שהמחשבות על פוליטיקה שולטות בכם במקום שאתם שולטים בהם:

קבעו כמה מהדורות חדשות אתם רואים ביום (או בשבוע)
הדרך הטובה ביותר לשלוט בהיקף ובתדירות של ההתעדכנות בחדשות ובפוליטיקה, עוברת בקביעה מבעוד מראש, על מספר מהדורות החדשות אותן תראו ביום או בשבוע.
כמובן, שחשוב שתבינו עם עצמכם אם אתם נמנים על אותם אנשים אשר לא יכולים להעביר יום בלי לצפות ב-2 או 3 מהדורות חדשות. או שאתם יכולים להעביר גם מספר ימים רצופים מבלי לצפות במהדורות. בגדול, אם אתם מרגישים שאתם רואים יותר מדי חדשות ויותר מדי עוסקים בפוליטיקה. תוכלו לקבל החלטה להפחית את מספר המהדורות – תוכלו לרדת מ-2 מהדורות ביום למהדורה אחת בלבד. או להחליט שאתם בכלל מסתפקים בלראות רק את מהדורת החדשות של יום שישי. 

התעדכנו דרך פודקאסטים
אם אתם רוצים להיחשף לפוליטיקה בצורה מעודנת ואישית יותר, תוכלו לבחור באפשרות של הקשבה לפודקאסטים העוסקים בתחום הפוליטיקה.
כידוע יש לא מעט כאלו והגישה אליהם היא פשוטה ונוחה, דרך רשת האינטרנט – כך שניתן לגשת אליהם בכל זמן נתון, מכל מקום שאתם נמצאים.
כמובן, שחשוב שתבחרו בפודקאסטים אשר מעניינים אתכם – ומאוד יכול להיות שעד שתגיעו אליהם, תצטרכו לשמוע לא מעט כאלו שאתם לא ממש מתחברים אליהם. 

הרשמו לאתר חדשות באינטרנט
אם אתם פחות אוהבים לצפות במהדורות חדשות בטלוויזיה אפשרות נוספת אשר יכולה להיות רלוונטית בעבורכם, היא להירשם לאתרי חדשות באינטרנט.
חשוב לציין שרבים מאותם האתרים, מאפשרים ליהנות מידיעות חדשותיות קופצות – כך שתוכלו לקבל את ראשי הפרקים ולהיכנס לידיעות החדשותיות אשר מעניינות אתכם, מסקרנות אתכם ורלוונטיות עבורכם – וכמובן, גם לדלג על הידיעות שנראות לכם כפחות חשובות.. 

גוונו באמצעי התקשורת
בכדי שלא תרגישו את "עייפות החומר" ההמלצה היא לגוון גם באמצעי התקשורת מהם אתם מתעדכנים בידיעות פוליטיות או ידיעות חדשותיות.
הגיוון יכול לבוא לידי ביטוי בלצפות במהדורות חדשות בערוצים השונים. הגיוון יכול לבוא לידי ביטוי גם בלצפות פעם אחת במהדורת חדשות, להתעדכן בפעם אחרת דרך רשת האינטרנט, לשמוע פעם רדיו, פודקאסט או לקרוא עיתון וכיוצא בזה – תוכלו לבחור בכל פעם באמצעים אחרים. 

בחרו את נושאי השיחה
אם אתם לא אוהבים לשוחח על פוליטיקה ומרגישים שזה כבד לכם, תמיד תוכלו להעביר נושא שיחה. להבדיל אם אתם כן אוהבים לשוחח על פוליטיקה וכך למעשה אתם מתעדכנים בתחום, תוכלו לקבוע את נושא השיחה – או לבחור לדבר עם אנשים שאתם יודעים שאוהבים ושיש להם זיקה לתחום הפוליטיקה. 

לסיכום, יש לא מעט שיטות ודרכים להתעדכן בידיעות חדשותיות ובידיעות פוליטיות. ההמלצה היא להבין מהן הדרכים אשר נראות לכם כידידותיות יותר. בשלב הבא, תוכלו להחליט על תדירות ולמעשה, להכין לעצמכם סוג של לו"ז בכל מה שקשור להתעדכנות ולחשיפה לנושאים הפוליטיים. 

קרדיט תמונה: pexels

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים