חיפוש
 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

תכשיטים שכל אחת צריכה

 

תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מההופעה ומשדרגים כל לוק. המטרה היא לאסוף תכשיטים איכותיים וקלאסיים, שיהוו את העוגן המבוקש ביצירת ההופעה לצד תכשיטים בהתאם לטרנדים החולפים, מצב הרוח, אופי המאורע.מעוניינת בתכשיטי בסיס שעליהם תוכלי לגבש כל הופעה ובתכשיטים עמם תוכלי להוסיף את הטוויסט המבוקש?

 

תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מההופעה ומשדרגים כל לוק. המטרה היא לאסוף תכשיטים איכותיים וקלאסיים, שיהוו את העוגן המבוקש ביצירת ההופעה לצד תכשיטים בהתאם לטרנדים החולפים, מצב הרוח, אופי המאורע.
מעוניינת בתכשיטי בסיס שעליהם תוכלי לגבש כל הופעה ובתכשיטים עמם תוכלי להוסיף את הטוויסט המבוקש?
צ’ק ליסט של תכשיטי חובה בכל תיבת תכשיטים וטיפים איך להעצים את המראה עם הטרנדים העכשוויים. בדרך להשגת מראה מנצח.

עדין ובלתי מתאמץ – שיקי תמיד
שרשראות עדינות לנשים מהוות תכשיט מאסט בכל הופעה, כשאפשר לענוד אותן לכל מקום והן משתלבות בהרמוניה עם המראה הכללי. הקווים מינימליסטיים, הצביון נקי, לרוב מדובר במתכת כמו כסף ששומרת על קלאסיות מתמשכת בטקסטורה חלקה או בעלת מרקם מחוספס מעט.
אפשר למצוא שרשראות אלה במגוון אורכים וליצור גם מראה שכבתי מעניין עם שרשראות מינימליסטיות נוספות או לשלב עם שרשראות בעלות תליונים או שרשראות צמודות יותר ליצירת אפקט שכבתי מעניין שמושך את תשומת הלב.

חישוק או לא להיות
העגילים אף הם תכשיטים פופולאריים שלא מפסיקים להמציא את עצמם מחדש בווריאציות שונות ודקורטיביות כאשר עגילי חישוק נחשבים לאורך ההיסטוריה לפריט שמסמל כוח ועוצמה. מדובר בחישוקים שמגיעים בשלל גדלים ובצורניות מפתיעה ובלתי שגרתית, כאשר ישנם גם עגילי חישוק של שני חישוקים התלויים זה בזה ומתמזגים בהרמוניה ומחמיאים לכל הופעה בה תחשקי. 

הטבעת שתכבוש לכם את הלב
טבעות לב נחשבות לעוד אביזר אהוב שמתקמבק בלי סוף בגרסאות יפהפיות של טבעות חותם מאסיביות ומלאות נוכחות לצד טבעות עדינות ודקות יותר כאשר הלבבות אף הם זוכות לפרשנות עיצובית אקסקלוסיבית ויצירתית בין אם מספר לבבות המקובצים יחדיו או פזורים במרחקים שווים על גבי הטבעת או לב מרכזי נוצץ למרחקים וכן טבעות יהלום אגדיות.

הצ’ארמס שעושים הבדל
צמידי צ’ארמס מבית היוצר של המותג הבינלאומי פנדורה הם כל מה שאת צריכה כשאת רוצה ליצור הופעה מעניינת לפי הקו הסגנוני המבוקש.
הצ’ארמס מגיעים בעיצובים יצירתיים בין אם בדמות גיבורי דיסני האהובים או סמלים מרגשים – כוכבים, לבבות, פרחים, קשת, כוכבים בצבעוניות מגוונת ומשדרגים תמיד את הצמיד שלך ומאפשרים לך לברוא את המראה לפי הדמיון ולהפוך את החזון למציאות מעוצבת.

תליונים יצירתיים לשרשראות
העובדה שאת יכולה להחליף גם את סוג התליון בשרשרת מקנה לך את חופש התמרון היצירתי ואת הגמישות לעצב את הלוק לפי העדפה. תליונים המורכבים על שרשראות בסיס מביאים את הטבע אל עולם התכשיטים לצד חישוקים חלקים ואחידים או חישוקי מחרוזת, פנינת בארוק או קמע קריסטל לבן. את מחליטה על התליון שיקבע את הטון. 

בנגל ולעניין
צמידי הבנגל הם צמידים פופולאריים באוספי תכשיטים ובצדק. הקשיחות שלהם חוצה טרנדים ועומדת במבחן הזמן. ניתן למצוא גרסאות עם לבבות ושיבוצים מעוררי השראה בעלי אפקט מעניין. 

חוליה אחר חוליה
תכשיטי החוליות מככבים בגדול ותמיד תענוג לשלב אותם בהופעה. שרשראות לינקים של קשרים שחובקים זה את זה במראה מאסיבי מושקע והצהרתי או חוליות מעודנות דקיקות. החליטי כל פעם איזה תכשיט חוליות יתאים למראה המועדף. 

מהקלאסי ועד הוינטאג’
בכל תיבת תכשיטים כדאי תמיד לשלב תכשיטים במגוון סגנונות ועולמות כך שתמיד תוכלי ביחס לבגדים שתבחרי למצוא את התכשיטים הנכונים. בין אם מדובר בתכשיטי וינטאג’ מסתוריים או מודרניים עכשוויים במראה מטאלי מנצנץ. שימי לב בשרשראות לתליונים ולדוגמאות השונות וכן לטקסטורה של התכשיט בין אם את רוצה שהוא יכתיב את הטון כך שיהיה דומיננטי ועשיר או בצביון נקי ואוורירי מעודן למראה שקט וסולידי יותר.

חדשי את אוסף התכשיטים שלך לפי המגמות העכשוויות לצד תכשיטים קלאסיים שרלבנטיים בכל תקופה. 

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים