חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות רחובות - יבנה >>

יום העצמאות שאתם בחרתם!

 

בהתאם להצבעת התושבים- עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו השנה בערב יום העצמאות, יום שני (13.5) אירועים צנועים ובמות לילדים.

 

במופע המרכזי בפארק המייסדים ישתתפו אמני הילדים האהובים קוקומלון, כוכבי סדרת הטלוויזיה ילדי בית העץ, כוכבי הסדרה "באגיס" וחניכי בימת הנוער בקטעי שירה וריקוד

בנוסף, באותו הערב בשעה 21:30 יתקיימו בהיכל התרבות מופעי זמר ארץ-ישראלי עם השירים האהובים שהפכו לנכסי צאן ברזל בעיבודים חדשים

לרכישת כרטיס למופע בהיכל בעלות סמלית בסך 10 ₪ בלבד היכנסו לאתר היכל התרבות> https://did.li/TaPCN

 

בחודש שעבר ראש העיר מתן דיל קרא לתושבות ותושבי העיר להצביע בסקר מיוחד כיצד הם ירצו לחגוג את יום העצמאות השנה בעקבות מלחמת חרבות ברזל. מרבית התושבים -56.8% ביקשו לחגוג באירועים צנועים ובמות לילדים, 34.06% בחרו באפשרות לבטל את כל אירועי יום העצמאות ו-9.14% מהמצביעים ביקשו לקיים את האירועים כבכל שנה.

בהתאם לבקשת התושבים, בערב יום העצמאות יום שני, ה’ באייר תשפ"ד, 13.5.24, החל מהשעה 20:00 בערב יתקיימו בפארק המייסדים מופעים מיוחדים המיועדים לילדים. על הבמה בפארק יעלו הדמויות האהובות מסדרת הילדים המצליחה קוקומלון, במופע קסום ומלא הרפתקאות בו הוא וחבורתו יוצאים לטיול בחווה, פוגשים חיות, חברים חדשים וגם את בייבי שארק. המופע מיועד לילדי הגיל הרך ובו יהיו שירים מוכרים שהילדים אוהבים.

בנוסף, יעלו על במת הפארק כוכבי סדרת הטלוויזיה ילדי בית העץ, במופע מוזיקלי המבוסס על שירים המוכרים לילדים מסדרת הטלוויזיה- המופע מתאים לילדים בכל הגילאים.

עוד באותו הערב יתקיים מופע מוסיקלי נוסף של כוכבי סדרת הטלוויזיה האהובה "הבאגיס", הכוללת להקה ובה ארבעה חרקים ששרים, רוקדים ומצחיקים את הילדים וכמובן גם את ההורים. הבאגיס יספרו את הסיפור על חברות מופלאה, שיתוף פעולה ומוסר השכל אחד המתאים לתקופה הנוכחית - ״נחשוב טוב - יהיה טוב". את המופע בפארק תנחה אמנית הילדים רויטל שאשא ובמהלך  הערב יעלו לבמה חניכי בימת הנוער מכל הגילאים, שירקדו וישירו שירי אהבה ותקווה למדינת ישראל.

 

במקביל להופעות הילדים בפארק, עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את התושבים הבוגרים למופע זמר מיוחד עם שירי ארץ ישראל הטובה והיפה. המופע יתקיים בבית העם – היכל התרבות העירוני באותו הערב החל מהשעה 21:30 ובו יעלו על הבמה אופירה גלוסקא וגיא שגיא, אם ובנה, שיופיעו לראשונה על במה אחת, בשיריהם של טובי הכותבים הישראלים ובעיבודים יפהפיים, ליווי בפסנתר: שחר בורק. על בימת ההיכל באותו הערב יעלו גם הזמרת דורית ראובני במופע עם מיטב שיריה, הזמר והמלחין חנן יובל במופע מיוחד עם שירים שהלחין לעצמו ולאחרים, שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית וגם מופע שירה בציבור בהובלת שירה גולן וראובן ארז. המופע בניהולו המוסיקלי של אופיר שמעוני. לרכישת כרטיסים למופע בעלות סמלית בסך 10 ₪ בלבד היכנסו לאתר היכל התרבות > https://did.li/TaPCN שימו לב, ניתן לרכוש עד 2 כרטיסים במעמד הרכישה ומס’ הכרטיסים מוגבל.

מתן דיל, ראש העיר: "התושבים קבעו – אנחנו מבצעים. השנה נחגוג את יום העצמאות במתכונת שונה וצנועה יותר עם מופעים המיועדים לילדים ועם שירי ארץ ישראל הטובה והאהובה. גם בחגיגות יום העצמאות נישא תפילה משותפת לשובם של כל החטופות והחטופים, הצלחתם של חיילי צה"ל ורפואה שלמה לכל הפצועים. אני מחכה לפגוש אתכם בחגיגות עצמן ומבטיח להמשיך לשתף ולהיות קשוב לרצונות והתחושות העולים מהשטח".

שוקי קרומר, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק התרבות ואזרחים ותיקים: "הסקר שערכנו לפני חודש הביע באופן חד משמעי את הרצון של התושבים לחגוג את יום העצמאות אחרת. יחד עם הגורמים המקצועיים בחברה העירונית גיבשנו תכנית שתעניק מענה לילדים וגם למבוגרים. נשמח לראות משפחות, ילדים והורים בחגיגות בפארק ואת התושבים המבוגרים יותר בהיכל התרבות".

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "בחצי השנה האחרונה מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל החברה העירונית עושה מאמצים רבים כדי להביא אירועי תרבות איכותיים המתאימים לרוח התקופה. גם ביום העצמאות הקרוב אנחנו נשארים קשובים לתושבים ולהלך הרוח הלאומי ונחגוג את יום העצמאות עם אמני הילדים והאהובים ומופע מיוחד למבוגרים".

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים