חיפוש
 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

טיפולי פנים - רק דרך מגזין פיישל אונליין

 

בשנים האחרונות, אנחנו רואות עליה בהיכרות של נשים צעירות ומבוגרות עם עולם הטיפוח. כל מאפרת מקצועית יודעת לומר כי טיפוח נכון לאורך זמן, יכול להשפיע באופן דרמטי על איפור מוצלח לאירוע או ליום, יום

 

בשנים האחרונות, אנחנו רואות עליה בהיכרות של נשים צעירות ומבוגרות עם עולם הטיפוח. כל מאפרת מקצועית יודעת לומר כי טיפוח נכון לאורך זמן, יכול להשפיע באופן דרמטי על איפור מוצלח לאירוע או ליום, יום. יש מי שכבר עברו תהליך אצל קוסמטיקאית מקצועית וכבר קיבלו הכוונה למוצרים שייטיבו עם עור הפנים שלהן. אבל יש לא מעט נשים אשר לא רק שלא יודעות מאיפה להתחיל, אלא הן לא יודעות בדיוק מה הן מחפשות. בשביל זה אנחנו כאן. במגזין פיישל אונליין תמצאו בראש ובראשונה מידע מקצועי שיאפשר לכן, לבחור את הבחירות הנכונות ביותר עבורכן. בנוסף, אנחנו מחזיקים במאגר רחב של נשות מקצוע מהתחום, אשר יאפשרו לכל אחת ליהנות ממראה פנים קורן ומואר. במאמר הבא נדבר על אופן הטיפול, על הדברים שמגדירים אשת מקצוע מצויינת ועל כל מה שאת צריכה לדעת, רגע לפני שאת הולכת לטיפול. 

איך נראה טיפול מקצועי

ראשית, חשוב להבין, טיפולי פנים זה לא ’משחק ילדים’. אנחנו ממש לא מדברים על משיחה של כמה קרמים בבית. אנחנו מדברות על טיפול עומק, אשר חודר אל השכבות של עור הפנים, בניסיון לשפר את מראה העור. טיפול פנים הוא טיפול הדומה במידה רבה לטיפול אצל רופא, שכן עור הפנים הוא חלק המגוף שלנו, כך שהוא דורש טיפול בסביבה הגיינית וסטרילית לחלוטין. תהליך העבודה של קוסמטיקאית נראה כך:

בשלב הראשון, הקוסמטיקאית תאבחן את עור הפנים ואת הבעיות הדורשות פתרון: 

בדומה לרופא, אשר נדרש לאבחן את המחלה רגע לפני שהוא נותן את התרופה הנכונה, הרי שגם כאן, על הקוסמטיקאית להבין איזה סוג עור יש לכן, האם אתן מחפשות טיפול נקודתי, לצורך אירוע מיוחד או אם אתן מעוניינות בטיפול אשר ישפר את עור הפנים לאורך זמן ואפילו, שנים קדימה. 

בשלב השני, הקוסמטיקאית תיגש לתהליך הטיפול, עם חשיפה של העור:

הרבה פעמים, כדי להצליח ולערוך טיפול פנים שיכול להשאיר תוצאות לאורך זמן, על הקוסמטיקאית לחדור לשכבות שונות של עור הפנים. היא עושה את זה באמצעות מכשירים מיוחדים, תכשירים ספציפיים ומסכות פילינג, אשר נועדו לניקוי עמוק של עור הפנים. שימו לב, משום שקוסמטיקאית יודעת לא רק איך ’לפתוח את העור’, אלא גם ’לסגור אותו’, הרי שגם אם היא משתמשת בתכשירים עם ריכוז חומרים פעילים גבוה יחסית, הרי שהיא לא תעשה נזק בטווח הארוך כי היא יודעת איך להשלים את הטיפול באופן מקצועי. 

בשלב השלישי, שימוש בלחויות שיאזנו וירגיעו את העור:

לפעמים, עור הפנים הופך אדמומי או מגורה בתגובה לטיפול, וודאי אם אנחנו מדברים על טיפול יסודי, במהלכו הגענו לשכבות עמוקות בעור הפנים. טיפול פנים אם כן, חייב להסתיים תוך שימוש בלחויות ותכשירים שהמטרה שלהם היא לאזן את עור הפנים מחדש. 

בתום הטיפול, תקבלו רשימה של חומרים בהם תוכלו להשתמש בבית, כדי להמשיך את שגרת הטיפוח לאורך הזמן.  

איך תבחרי את הקומסטיקאית המתאימה לך 

יש הרבה קוסמטיקאיות היודעות לעשות טיפול פנים. אבל הבחירה צריכה קודם כל, להיות על בסיס מקצועי. הרי את לא רוצה ’להפקיר’, את עור הפנים שלך בידיים לא מנוסות. בשביל זה, יש לנו באתר, מאגר רחב של נשות מקצוע מצויינות, אשר על כולן אנחנו נשמח להמליץ בכל רגע. בנוסף, הרי שיש כאן גם התאמה על בסיס חיבור אישי. אפשר לראות טיפול פנים בתור הרגע שלך עם עצמך ועם הידיים של הקוסמטיקאית. הרי שבשביל להרגיש טוב, את צריכה להרגיש בנוח עם המטפלת שלך. לאחר שיחה קצרה בטלפון וניסיון ראשון, הרי שתצליחי להבין, האם את מתחברת אליה או לא. בכל מקרה, תוכלי למצוא שורה של מטפלות נפלאות אצלנו באתר בכל עת. 

קרדיט תמונה: Photo by engin akyurt on Unsplash

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים