חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חברה לאחזקת מבנים – מדוע משתלם לשכור חברה כזו?

 

עד לפני שנים לא רבות, הסטנדרט בניהול מבנים היה ועד בית מקומי. מספר דיירים היו נבחרים או מתנדבים לוועד והיו משרתים בכך את כל שאר הבעלים והדיירים במבנה, בעזרת אנשי מקצוע שהם שוכרים לשם כך

 

עד לפני שנים לא רבות, הסטנדרט בניהול מבנים היה ועד בית מקומי. מספר דיירים היו נבחרים או מתנדבים לוועד והיו משרתים בכך את כל שאר הבעלים והדיירים במבנה, בעזרת אנשי מקצוע שהם שוכרים לשם כך. היום אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר בעלי נכסים ודיירים, מעדיפים לשכור חברה לאחזקת מבנים אשר משרתת את בעלי הנכס והדיירים בצורות שונות ומגוונות. הרעיון הוא, חברה אחת שמתעסקת בכל השירותים ובכל מה שנדרש בשביל לתחזק ולטפל במבנה, כפי שנדרש, על מנת לשמור על איכות המבנה ועל שגרת חיים סדירה של בעלי הנכסים והדיירים במקום. צריך לומר, ישנה חשיבות רבה בהשכרת חברה לאחזקת מבנים על מנת לשמור על איכות המבנה ובאופן ישיר לשמור על הערך שלו ועל ערך הנכסים במבנה, בין אם מדובר בדירות מגורים ובין אם מדובר במשרדים, חנויות או כל סוג אחר של עסקים. לפני שאנחנו נסביר מדוע משתלם לשכור חברה לאחזקת מבנים, ברצוננו להמליץ על קבוצת אופק- אצלה תוכלו למצוא אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר אשר יכולים לספק לכם את כל השירותים הרלוונטיים בשביל ליהנות משירות מקצועי, איכותי וברמה הגבוהה ביותר שיש. קבוצת אופק, מציעה שירותי אחזקת מבנים הן לגורמים פרטיים והן לגורמים עסקיים ואחרים. כפי שניתן לראות באתר  https://www.ofekteam.co.il/ , אפשר ליהנות משלל שירותים, אשר מגיעים כחבילה אחת וכן ניתן לשכור את צוות החברה על פי שירותים ספציפיים לצורך כזה או אחר. 

מדוע משתלם לשכור חברה לאחזקת מבנים?

בשביל להבין, מדוע נכון לשכור חברה לאחזקת מבנים חשוב להבין אילו שירותים החברה מספקת באופן כללי ללקוחות שלה. 

ראשית, היא מספקת את כל שירותי הניקיון הנדרשים לחללים המשותפים, בין אם זה לובי, חדר מדרגות, חניונים, מעליות וכל חלל אחר. 

שנית, היא מספקת שירותי שמירה במידת הצורך. 

שלישית, החברה מספקת שירותי אחזקה הכוללים חשמל, מים, מעליות וכל דבר אחר, בין אם זה באופן ישיר ובין אם זה באמצעות פנייה לחברות ואנשי מקצוע שמתמחים בתחום. 

ארבע, החברה מספקת שירותי ניהול הכוללים תקשורת מול בעלי נכסים ודיירים במבנה, וכן מול גורמים אחרים בהתאם לצורך. 

האם זה מתאים לכל אחד?

באופן טבעי, בעלי המבנה צריכים להחליט האם שירות זה מתאים ורלוונטי עבורם. שירות אחזקת מבנים יתאים יותר לגורמים מסוימים, על פי סוג המבנה, הגודל שלו וכמות האנשים אשר משתמשת בו. בדרך כלל נהוג לשכור שירותים של חברות לאחזקת מבנים עבור מבנים גדולים שהבעלים או הדיירים אינם יכולים ואינם מעוניינים להתפנות לכך בעצמם. מעבר לכך, שירות של חברת אחזקת מבנים נועד, כפי שאמרנו, להבטיח שגרת חיים ולשמור על ערך הנכס, ולכן גם לאיכות ומבנה הנכס תהיה משמעות בהחלטה האם לשכור חברה כזו או לא. 

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים