חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

לחדש את הלימודים הסדירים - מכתבים למערכת

 

אנו נציגי מודיעין חופשית, קוראים לך להכריז היום ומיידית על החזרת מערכת החינוך הממלכתי, באופן מלא בכל הכיתות אצלנו בעיר, כבר מחר, ובמקביל לקרוא לכל ראשי הרשויות המקומיות הירוקות והצהובות לפעול באופן דומה וליישם את מה שאתה מכריז השכם והערב באמצעי התקשורת.

 

לכבוד  חיים ביבס, ראש העיר

מודיעין-מכבים-רעות

א.נ,             

הנדון: החזרת מערכת החינוך הממלכתי ללימודים סדירים

קבינט הקורונה אישר אתמול (יום ב’) את החזרת תלמידי כיתות ה’-ו’ וי"א-י"ב ביישובים ירוקים וצהובים ללימודים, ואת פתיחתם המיידית של מרכזי הקניות הפתוחים ביישובים הירוקים.

לפי החלטת הקבינט, תלמידי ה’-ו’ יחזרו לכיתות ביום שלישי הבא (24 בנובמבר), בעוד שתלמידי

י"א-י"ב יחזרו ביום שלישי בשבוע שלאחר מכן (1 בדצמבר).

  1. פעמים רבות הכרזת באמצעי התקשורת שמערכת החינוך חייבת לחזור ללימודים סדירים בכל הכיתות ובכל הגילאים, במיתווה שיבטיח שהתחלואה לא תעלה בגלל חזרת תלמידי בתי הספר.
  2. כמו"כ, באת בטענות אל משרד הבריאות ואל הממשלה כולה שהם מנהלים מדיניות שגויה, דהיינו מקבלים החלטות פוליטיות לא שקולות, שבגללן תלמידי ישראל מפסידים שנת לימודים מלאה.
  3. כחבר בקבינט הקורונה, מה היא השפעתך על חברי הקבינט לקבל החלטות נכונות לטובת התלמידים, ההורים והמורים? מדוע מערכת החינוך החרדי מתפקדת באופן מלא ובכל הגילאים (ישיבות, כוללים, תלמודי תורה וכו’), כאשר מערכת החינוך הממלכתי משותקת ברובה, והתלמידים ברובם "מתייבשים" בביתם מול הזום ומסכי הטלוויזיה?
  4. אנו חברי סיעת מודיעין חופשית קוראים לך להכריז היום ומיידית על החזרת מערכת החינוך הממלכתי, באופן מלא בכל הכיתות אצלנו בעיר, כבר ביום חמישי הקרוב (19/11/2020), ובמקביל לקרוא לכל ראשי הרשויות המקומיות הירוקות והצהובות לפעול באופן דומה וליישם את מה שאתה מכריז השכם והערב באמצעי התקשורת.

                                             בברכה

                        

אבי אלבז                            

  יו"ר וועדת ביקורת  

יו"ר האופוזיציה                                                                                                       

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים