חיפוש
 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

הגירוש מגן עדן

 

ככה ייעשה לאלו אשר השם ה’ אכלו 20 שנה לבד מהתפוח ועכשיו גירשו אותם מגן העדן. ובנט מתפוצץ מצחוק

 

תגידו לי הרב גפני והאדונים ישי ודרעי, מה אתם מקשקשים בקומקום, מה דמעות הכריש השוחר לטרף  הללן שבעינכם ומה זה השטויות האלה על קיפוח ושאר ירקות מבאישים. 20 שנה המפד"ל לא ישב בממשלה, ביבי מדלג על מר"צ כמו קודמיו שלא לדבר על הערבים, העבודה מתחלקת וקדימה ישבה 4 שנים באופוזיציה מרצון. אז מה חדש תחת השמש הפולטית?

כל אלה וכולם אגב עובדים לפרנסתם וברובם משרתים בניגוד אליכם. ושמעתם מהם רבע מילה על קיפוח? על  אפליה? על פילוג העם? מה זה החארטה הזו. היו בחירות חברי החרדים שאינם עובדים ואינם משרתים, היו בחירות ובשום מקום בעולם וגם בתורה לא כתוב שכווולם חייבים להיות בממשלה.

נכון, אצל משה רבנו מי שלא היה בממשלה האדמה בלעה אותו, אבל היום האדמה בולעת רק בים המלח. אס ייאללה תרגיעו ותתחילו להתנהג כמו כל  תנועה נורמלית שלפעמים יוצאת לפסק זמן מהחיבור  ממנעמי השלטון ובמקרה שלכם המחוברת גם לעטיני הציבור.

הגיע הזמן מר ישי שתתחיל לבדוק היכן יועסקו כל אותם  בלניות, משגיחים, רבני ערים ועוד ועוד אלפים ורבבות מקבלי שכר בחסות משרד הדתות. אולי שיתפסו את מקומות העבודה שהסודאנים שגירשת תפסו, אה?  אולי הגיע הזמן לנבערי התרבות ללמוד  לצד לימודי בבא בתרא ומציעא גם לימודי ליבה? אה, סתם צחקתי, בחיים לא תתנו להם, כי הרי כל משכיל בפוטנציה הופך לאנטי חרדי באופציה. זה חלום הביעותים שלכם.

ועכשיו בינינו, בו נלך לסיבה האמיתית שבגינה אתם תקועים בחוץ. כן, נכון, חלק גדול מגירושכם מגן עדן זה בגלל לפיד ובגלל "עקשנותו"  שתפסיקו להתעלק על הקופה הציבורית, אבל בינינו, זה רק חלק קטן מהסיבה. החלק העיקרי מכונה "האיחוד הלאומי"  שמה זה לא מזילים דמעה כשהם מדמיינים איך ללא החלב שבעטינים פניכם נהיים חיוורים. ומי אשם? אתם!

אתם שניצלתם כל פירור כח ושררה כדי לזרוק ולמחות כל זכר לאנשי המפד"ל ההיסטורית או האיחוד הלאומי של היום ובדרך הרחקתם מאות אלפים מהפרשנות הקיצונית וההזויה שנתתם לדברי אלוקים.  השתלטתם על משרד הדתות, המועצות הדתיות, לשכות הרבנות ובתי הדין הרבניים. בינינו, מה, כאלה אתם טפשים? מה חשבתם שלנצח תשבו ליד הברזים? שלנצח תאכלו לחם נדבה? מה הפריע לכם להתחלק איתם בעוגה.... פשוט טיפשות מעולמה של חלם. וואלה מגיע לכם ובריבוע על ההתנשאות הזאת.

היום אחי החרדים אשכנזים כספרדים (ובעיקר הספרדים) אתם יכולים לנבוח עד מחר על הכספים שהולכים להתנחלויות.... מה זה אני מתפוצץ מצחק... הרי אתם נחשבתם עד היום כחלק הימני במפה הפוליטית, הקדמתם קדושת אדמה לקדושת חיים אדם  ותמכתם בהקצאת המיליארדים להתנחלויות. אז מה קרה? פתאום מתברר לכם שהם  בחסות בנט ימשיכו לקבל ואתם את המיליארדים שלכם הולכים להפסיד?  בחיי צביעות במירעה.

אז מר ישי, מר דרעי והרב גפני, הרפו ידכם מבנט הנער ומהלפיד ולכו לקושש לכם נדבות ממקומות אחרים, לפחות עד הבחירות הבאות. ותקנו אותי אם אני טועה

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים