חיפוש
 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

צל הרים כהרים

 

עם כל הכאב של כל מי שחווה פריצה לביתו כי עבורו זה 100% כאב, הרי שמודיעין בסך הכל לא מככבת בראש טבלת הפשע והפריצות לדירות. אז תרגיעו

 

אז ראשית אני חייב לציין שלמרות הכאב האישי של כל תושבת החווה על בשרה פריצה לביתה, כמו זו שאת מכתבה פרסמתי כאן בשבוע שעבר ואיתה אי אפשר להתווכח, פריצה אלי הביתה אינה סטטיסטיקה אלא 100% פחד, כעס ותסכול.  אבל איני מדבר על מי שחווה, ליבי איתו. אני כן מדבר  על כאלה השמחים לעשות רצף של 3 פריצות סיפור דרמתי קורע שערים המזעיק לכאן את התקשורת הארצית ומסמן את מודיעין כעיר מצורעת.

אז ראשית בואו נרגיע. נכון שפורצים ונכון שמידי פעם יש מכת פריצות וחובה לדווח על כך,  אבל בואו לא ניסחף כי בסך הכל ביחס לגודלה של העיר, סיפור וכמות הפריצות אינן משהו  ששוהה כותרות היסטריות  ואם תבדקו מה קורה בערים דומות או שכנות, תמצאו שאצלנו מישהו עושה צל הרים להרים. ההצעה לשים מחסומים עליה שמעתי במו אוזני ממפקד התחנה אינה ריאלית בדיוק מאותה סיבה שמזה שנים אני קורא לפרק את המחסומים במכבים רעות.

חבר’ה, זו כוס רוח למת ותשאלו את השומר ברעות שהחליט לעצור אותי ל"בידוק" דוקא כש... יצאתי מרעות. לתמיהתי  אותה ביטאתי באוזני השומר על מה הוא מקפיד על היוצאים ומזניח את הנכנסים השיב הלז... "פעם שם ופעם פה". התפוצצת מצחוק. בקיצור חבר’ה, הענין לא כזה נורא שידרוש התערבות המג"ב בעיר, בואו נשים דברים בפרופורציה ולא נשים לב לכל קופץ בראש.

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים