חיפוש
 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

גן שקוף

 

גן שקוף. לא, זה לא שיר של חווה אלברשטיין. זה כן צמד מילים שהולכים לשנות סדרי בראשית בבעיה כואבת שעד היום לא נמצא לה פתרון והסוף שלה... גבולות הגלקסיה. אז למי שטרם שמע על הפטנט משנה עולמות זה, נספר על מה שהוביל אליו.

 

לא אחת, כולל עבדכם הנאמן כתבנו על מטפלות, גננות ואחרות במודיעין אשר בשל רשלנותם נפגע ילד זה או אחר. כתבנו על מלחמות גירסאות בתוך ממשולש הברמודה שכלל את ההורים, הגננת והעיריה ולעולם לא יכלנו להיות בטוחים האם העסייעת או הגננת אכן עשתה כפי שהיתה צריכה לעשות ובעיקר כפי שהיא סיפרה שהיא עשתה.

אז הנה, השבוע ראיתי מודעה שגן ילדים באחת מערי המרכז פירסם כשהכותרת: "גן שקוף". בהמשך אותו כבר היה ניתן לנחש סיפרה מנהלת הגן בו שוהים ילדים מטרום טרום ועד טרום חובה על הכנסת מצלמות אינטרנט לכל פינה בגן ובחצר וכך כל הורה יכל לעקוב מהבית/משרד או מסתם בית קפה, אחרי האוצר שלה בגן  כשהוא אוכל, מחשק ואפילו ישן.  האמת שלא נברתי די כדי לבדוק שמא יש גם במודיעין גן אחד או יותר המשתמשים במצלמות אינטרנט על אותו עיקרון.

אבל מה שיותר חשוב, זו בעצם העובדה שהגן הופך למשהו בסגנון האחד הגדול כאשר כל גננת וסייעת המודעת לקיומן של המצלמות גם באון ליין וגם כהוכחה עתידית למה שהתרחש, תחשוב פעמיים לפני שהיא  מגיבה או פועלת, ולמנהלת הגן זהו אחלה של פתרון לוודא שגם כאשר היא בחופשת מחלה, תוכל לעקוב ואף להתקשר ולהעיר מה שנדרש. חבל על הזמן, אה?

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים