חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות רחובות - יבנה >>

התושבים החליטו: כך יראו חגיגות ערב יום העצמאות ברחובות

 

אלפי תושבות ותושבים הצביעו והחליטו – חגיגות ערב יום העצמאות יתקיימו השנה באירועים צנועים המיועדים לילדים.

 

 

ראש העיר, מתן דיל: "אנחנו קשובים לכם, התושבים, ולכן נקיים השנה את אירועי ערב יום העצמאות בצניעות וברגישות. נעניק לילדים את חווית החג וגם נפגין סולידריות עם המשפחות השכולות ומשפחות החטופים"

לפני כשבוע פנה ראש העיר מתן דיל לתושבים בעמוד הפייסבוק שלו בשאלה כיצד יש לקיים את חגיגות יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל. אלפי תושבות ותושבים הצביעו בעמוד הפייסבוק של ראש העיר ובסקר שהופץ בוואטספ ובהודעות SMS.

במוצאי השבת האחרונה (6.4) בחצות הסתיימה האפשרות להצביע ואלה הן התוצאות:

56.8% מהמצביעים בחרו באפשרות לקיים אירועים צנועים ובמות לילדים

34.06% בחרו באפשרות לבטל את כל אירועי יום העצמאות

ו-9.14% מהמצביעים ביקשו לקיים את האירועים כבכל שנה.

תוצאות הסקר מציגות את התחושות המורכבות אותן כולנו חווים מאז השבת של ה-7.10 ולכן, כינסו אתמול ראש העיר וסגנו, מחזיק תיק התרבות,  שוקי קרומר, את נציגי החברה העירונית, על מנת לבחון כיצד ובאיזו מתכונת יש לקיים את האירועים הצפויים להתקיים בחודשים הקרובים.

הפרטים המלאים על אירועי יום העצמאות יפורסמו בשבועות הקרובים.

ראש העיר, מתן דיל: "אנחנו קשובים לכם, התושבים, ולכן נקיים השנה את אירועי ערב יום העצמאות בצניעות וברגישות. בערב יום העצמאות נקיים מופעים לילדים כדי להעניק להם את חווית החג אבל אנחנו, המבוגרים, נפגין סולידריות ורגישות עם המשפחות השכולות, משפחות החטופים, תושבים שפונו מביתם וגם החיילים שנלחמים למעננו בחזית. אני מבטיח להמשיך לשתף, להתייעץ ולשמוע אתכם לאורך כל הדרך".

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים