חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות רחובות - יבנה >>

מחכים להם בבית: עיריית רחובות ומטה החטופים בעיר מציינים היום חצי שנה לפרוץ מלחמת חרבות ברזל

 

חצי שנה עברה מאז אותה שבת של ה-7.10 בה נרצחו למעלה מ-1,400 ישראלים בטבח הנורא בעוטף ונחטפו לעזה גברים, נשים, ילדים וקשישים.

 

היום, ראשון, 7.4, קיימה עיריית רחובות בשיתוף עם מטה החטופים בעיר עצרת זיכרון ותקווה ברחבת העירייה. את העצרת הובילו תלמידות ותלמידי כיתות י’ מהתיכונים אורט, אמי"ת המר, דה שליט וקציר בקטעי שירה והקראת מכתבים שכתבו חיילים שנפלו בחודשים האחרונים במלחמת חרבות ברזל. התלמידים צעדו מבתי הספר בעיר אל רחבת העירייה לבושים בחולצות שחורות הקוראות לשחרורם של החטופים, ואוחזים בידם דגלים צהובים ודגלי מדינת ישראל.

בטקס לקח חלק יותם כהן, אחיו של נמרוד כהן, תושב העיר רחובות שנחטף מעוטף עזה בשבת ה-7.10 ומאז משפחתו וכל העיר רחובות מייחלים לחזרתו הביתה בריא ושלם. בעצרת השתתפו ראש העיר מתן דיל, סגן ראש העיר זהר בלום, חברת מועצת העיר קארין ברגינסקי, חברת מועצת העיר מיכל וולקני ומנהלי אגפים בעירייה.

את העצרת פתח ראש העיר מתן דיל ואמר: "למעלה מ-180 ימים עברו מפרוץ המלחמה. מאז אותו היום כולנו עברנו וחווינו הרבה, השתנינו וכאבנו. חצי שנה לאחר אותו היום וישנם 133 חטופות וחטופים שעדיין נמצאים בשבי. אנו קוראים מכאן לממשלה לעשות הכל כדי להשיב אותם הביתה".  ראש העיר פנה לתלמידות והתלמידים ואמר: אתם העתיד שלנו והעתיד של מדינת ישראל. כולנו יכולים לעשות משהו למען החטופים שנמצאים בשבי, זאת יכולה להיות תפילה, פוסט, סיפור ופעולה פשוטה שתעזור לשמור אותם במודעות של כולנו ולהזכיר שאנחנו מחכים להם בבית".

לאחר דבריו של ראש העיר עלה יותם כהן, אחיו של החייל החטוף נמרוד כהן, תושב העיר רחובות, שנמצא בשבי בעזה כבר 180 ימים: "נמרוד אחי למד בתיכון אורט, חלקכם בטח הכרתם אותו או ראיתם אותו.  הוא התגייס לצבא לפני למעלה משנה ועברה כבר חצי שנה מהיום שבו נחטף. חשוב לי לומר שאנחנו לא נמצאים בטקס יום הזיכרון. אנחנו לא מנציחים את אח שלי וגם לא את רון בנימין. אנחנו נלחמים שהם יחזרו אלינו. זה עדיין לא נגמר, קיבלנו סימני חיים ואנחנו יודעים שהם בחיים- אנחנו מחכים להם שיחזרו".

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים