חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות רחובות - יבנה >>

רחובות: הנעדרת חנה דיין אותרה כאשר היא בהכרה מלאה

 

36 שעות מתחילת החיפושים אתמול (שבת) אחר הנעדרת חנה דיין מרחובות, היא אותרה על ידי מתנדבי יכ”ל בשדות מאחורי גיבתון כאשר היא בהכרה מלאה ומצבה קל. מתנדבי איחוד הצלה העניקו לה סיוע רפואי ראשוני והיא פונתה באמבולנס לבית החולים קפלן ברחובות.

 

יוני רוטנברג ראש סניף רחובות והסביבה באיחוד הצלה ומנהל יחידת האיתור של הארגון באזור מסר: "מברכים על הרגע בו באמת ניצלו חיים של אישה בת 62 שנמצאה בשדות ולא ברור כיצד ואם בכלל הייתה שורדת את הלילה הקרוב.
אני מבקש להודות לעשרות המתנדבים מאיחוד הצלה, יכ"ל, מתנדבי המשטרה, ידידים, זק"א, 360 ואזרחים על שעות של חיפושים ללא פשרות עד שהיא אותרה.
שיתוף הפעולה של איחוד הצלה עם אגף בטחון חירום ותקשוב וכן עם משטרת רחובות מוכיח את עצמו פעם אחר פעם וגם הפעם זכינו להציל חיים. מבקש למסור תודה מיוחדת למתנדבי יכ"ל על האיתור המוצלח"

אבירן ששון מתנדב איחוד הצלה ועובד אגף ביטחון חירום ותקשוב בעיריית רחובות שהשתתף בחיפושים הוסיף: "במהלך הלילה הפעלנו אמצעים טכנולוגיים מתקדמים אשר נמצאים בבעלות עיריית רחובות. פעלנו לאיתור באמצעות מצלמות הרחוב הפזורות בעיר וכן באמצעות רחפן ואמצעים מיוחדים נוספים"

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים