חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ס

 

בדבגהשכגד

 

 בית המשפט לתביעות קטנות ברמלה
 
                                                                                   תיק מס’ .................................
 
התובע: קובי כהן 
ת.ז. 62601349
חרצית 34/4 מודיעין
 
נגד
 
אפנטי קומיוניטי בע"מ
עוסק מורשה 516327400
אריאל שרון 4, תל אביב - יפו
 
 
כתב תביעה  - על סך של 2388 ש"ח
 
כב’ בית המשפט! 
1. במהלך חודש מרץ השנה הצטרפתי כמנוי חצי שנתי לארגון אפנטי שמהותו מפגשי זום בהם נעשית פעילות נטוורקינג הדדית בין בעלי עסקים קטנים וזאת על פי שיוך גיאוגרפי. אני שויכתי לקבוצת מודיעין ירושלים. הנני יזם מדיה המפעיל מיזם עיסקי קהילתי ברשת אתר חדשות מקומיים (להל"ן - פורום המומחים).
 
2. נדרשתי לשלם את כל הסכום בתשלום אחד, (1194 ש"ח עבור 6 חודשים, מחיר מופקע לעומת המתחרים)  אך לא הוחתמתי על  הסכם או חוזה הצטרפות, לא ידעתי מה זכויותי ומה מגיע לי. סמכתי על הבטחת הנתבעת ש"זה יסודר ממש בימים הקרובים" ויש להסתמך עד אז על אתר הנתבעת.   שם מצאתי מה מגיע לי כבעל מנוי חצי שנתי. מצ"ב נספח א’.
 
3. למעשה כל הסעיפים העיקריים והמהותיים בחבילה שמופיעה באתר הנתבעת, למעט סעיפי ההשתתפות המובנים מאליהם, לא בוצעו ולא הוצעו, למרות תזכורות חוזרות ונשמנות שנסתיימו בהבטחות סרק.-
 
- הצמדת חונך
- שעות יעוץ אישיות שעות יעוץ,
 - שיתוף וקידום ברשתות החברתיות,
- קיום ראיון עם המנכלית 
- בניית חנות קניון אינטרנטית.
 
4. מול הפרסום המפרגן ומתפאר באתר ולפיו יש במהלך השבוע 25 מפגשי קבוצות, בפועל, המספר נמוך גם כדי מבוכה. מצ"ב צילומי מסך.
 
5. בניגוד לכל הארגונים המתחרים, לא ניתנה לי ולחברי הארגון האחרים גישה אלמנטרית לחברים האחרים ומי שמחפש נאלץ  למצוא בעצמו בגוגל. הנתבעת מסתירה מעיני המנויים שלה את פרטי המנויים האחרים. הסיבה, מידור החברים זה מזה.
 
6. אתר הנתבעת עמוס בקישורים והודעות על פעילות הארגון בארץ ובחול. בפועל,  הכל אחיזת עינים ומצגי שוא.
 
7. הקבוצות הרלונטיות עבורי, התרוקנו ונותרו בהם בודדים בלבד לאחר שהם ואיתם מנהלי קבוצות בעבר,  נטשו אתה הארגון בשל יחס  הנתבעת.  כל רעיון הנטורקינג מבוסס על מס משתתפים גבוה ותחלופה. עובדה זו  שלמעשה הקבוצות נדלשלו מאוד, הוסתרה ,
8. שמות העוזבים המשיכו להופיע בהודעות היומיות וההעדר תמיד לווה בתרוצים כגון: נסעה לחול, חולה, ועוד ועוד , וזאת כשהאמת היתה פשוט שהם עזבו. איני רוצה לפגוע בנתבעת, אך אם כב בית המשפט ידרוש, יש בידי להמציא שמות, תאריכים וציטוטים.
9. לפני כחודש וחצי הסתיים המנוי החצי שנתי שלי והנתבעת הפעילה עלי מכבש לחדשו , כשהיא מפעילה סיפורי כיסוי ומצגי שוא של מצב הארגון. בשל המידע השקרי, הסכמתי לחדש את המנוי, ואולם   התניתי זאת בעיסקת חילופי מתן שרות, בתנאי "בארטר", מושג המקובל בין אנשי עסקים הנותנים שרות זה לזה בעיסקת חליפין, הכל בכפוף לחוק. (הכל מתועד בהקלטות ורישומים בוואטסאפ).
 
10. בדיעבד גיליתי שלנתבעת שעד מילוי התחייותי, היללה את העסק שלי, הבטיחה להביא לי 100 אנשי עסקים והביעה הסכמה רצון והתלהבות מוחלטת להשתלב במיזם שלי שקל מול שקל, היו תתוכניות אחרות לחלוטין... וכך היא הביאה  אותי להאריך את המנוי לחתום על המנוי ואז החלה להתחמק בתואנות שונות . מצ"ב צילומי הודעות התכתבות., התחמקות שממשיכה עד  השבוע ממש. (כל זה מתועד בחילופי הוואטסאפ ביני לבין הנתבעת)
 
11. למעשה הנתבעת הפרה את ההתחייבות שלה עליה התבססה כל  ההסכמה לחדש את המנוי. אני מילאתי את חלק’י, והנתבעת דקה אחרי זה, החלה בהדרגה למסמס את הדברים (שאגב, מתועדים ומוקלטים). מכיוון שכך הודעץי לה במהלך אוקטובר שבגין הפרה זו אני לא מתכוון להגיע למפגשים. (שרק החלו בתום החגים). בעקבות המייל (מצ"ב)  הנתבעת התקשרה בבהילות והבטיחה שהכל בסדר ובתוך יום הכל יושלם. זה היה ב 31.10. 
 
12.  ב 31.10  וגם השבוע, נחסמתי מקבוצת הוואטסאפ ובעצם מאז שלכאורה חידשתי את המנוי, לא השתתפתי  בפעילות.
 
13. אציין שגם חידוש המנוי כמו בחצי הראשון, שעליו התחייבתי דומה לחצי הראשון,לא לווה בהסכם או בחתימה ושוב בע"פ התנצלות והבטחות שהפעם יהיה ראיון, יעוף  ויהיו שאר ההבטחות שמהן לא ראיתי מאומה עד היום.
 
14. חשוב להדגיש: עד היום טרם קיבלתי את הקבלות והחשבונית של הסכום ששילמתי בחודש מרץ.
 
14. מזה כחודש וחצי בהם ניסיתי לבחון את כנותה ושל הנתבעת, היא פשוט סחבה אותי ואת מזכירתי יעל (שתשמח להעיד) עד שפשוט מזכירתי סירבה לתקשר איתה. ביום ראשון שעבר לאחר ששוב חלף עוד שבוע מהבטחתה להעביר את התשלום, הודעת לה סופית שאין לי טיפת אמון בה, והודעתי לחברת האשראי להפסיק את התשלומים.
 
15. דקות אחרי שנודע לה שפניתי לחברת האשראי ולערוך תחקיר בקרב חברי הארגון, החליטה להפקיד חלק קטן מהתשלום, ואולם שעות אחרי כן, שלחה הודעה למזכירתי ובו דרשה לקבך חזרה את הסכום החלקי שהפקידה. כמוסן שהשבתי לה מיד. את התשלום  מאחר ומימלא הוא ענה רק על חלק קטן מעיסקת הבארטר..
 
16. אחרי כל שיחה שלי עם חבר ארגון, או אף אזכור אזכור של תביעה אפשרית בבית המשפט, נהגה הנתבעת לשלוח הודעות איום בשל מה שהיא כינתה, לכאורה לשון הרע.
 
17. הנתבעת הפרה כל הסכמה או סיכומים שהיו ביני לבינה. אני מילאתי את חלקי מעל לנדרש, אך הנתבעת שלא בוחלת באמצעים ובדרכים  לא כשרות לגרו כספים רבים, ידה קמוצה בכל הנוגע לתשלומים לאחרים.
 
לפיכך, אבקש מכבוד בית המשפט להורות לנתבעת על השבת הכספים אותם גבתה  תוך כדי  הסתרת עובדות קריטיות, על לקיחת כסף בתואנות שוא ובדרכי רמיה לכאורה., לא קיימה את הסכם עיסקת החליפין (הכל מתועד ומוקלט) , התחמקה מלחתום על חוזה, לא קיימה מה שהיא מבטיחה בריש גלי. 
 
סה"כ התשלומים שולמו: 1194 ש"ח שולמו  בתשלום אחד ב 3.2021 + 1194  בסטמבר השנה (סה"כ 2388 ש"ח) 
 
בנוסף אבקש מכבודו פיצוי על אובדן זמני וזמנה של מזכירתי שפיתה זמן רב לעסוק בעניני התובעת.
 
התובע - קובי כהן
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים