חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

כל מה שצריך לדעת על ביצוע עבודות שליכט צבעוני לבית 

 

כאשר מחפשים חברה מקצועית לעבודות שליכט צבעוני יש לשים לב לפרמטרים הבאים: בחירת הגוון המאתים – כדי להשיג מראה אטרקטיבי ומרשים לקירות החיצוניים או הפנימיים שלכם, חשוב לבחור בקפידה את הגוון והמרקם המועדפים שמתיישרים עם העיצוב הרצוי

 

כאשר מחפשים חברה מקצועית לעבודות שליכט צבעוני יש לשים לב לפרמטרים הבאים: 

בחירת הגוון המאתים – כדי להשיג מראה אטרקטיבי ומרשים לקירות החיצוניים או הפנימיים שלכם, חשוב לבחור בקפידה את הגוון והמרקם המועדפים שמתיישרים עם העיצוב הרצוי. יתרה מכך, חיוני לוודא שסוג הצבע מתאים לתשתית ולצביעה בצורה נאותה להשגת תוצאה אחידה וגימור יוצא דופן בכל הקירות הצבועים בטכניקת שליכט.

יתרונות צביעה בשליכט צבעוני 

שליכט צבעוני הוא חומר מצוין להגנה על קירות מפני חדירת מים והיווצרות בועות, כיוון שהוא גמיש ויכול לגשר על סדקים וכתוצאה מכך דופן חלק ואחיד. חשוב לוודא שהקבלן מקפיד על התקן הישראלי המחייב לעבודות גבס על ידי שימוש בחומרים איכותיים בלבד. 

  • עמידות– נחשב לחומר עמיד ואיכותי, אין צורך בתחזוקה שוטפת, אך כדאי לחדש את ציפוי הקירות לאחר מספר שנים. לכן, כדאי לבחור קבלן עבודות צבע המציע אחריות ארוכה ותיקון מהיר בכל בעיה.
  • מחיר –  החומר ידוע בעמידותו ובאיכותו, דורש תחזוקה מינימלית, אם כי מומלץ לחדש ציפוי קירות כל כמה שנים. לפיכך, מומלץ לבחור בקבלן צביעה המעניק אחריות נדיבה ושירותי תיקון מהירים. מבחינת המחיר, חיוני לבצע מחקר מעמיק ולהשוות הצעות מחיר, תוך ציון כי עבודות שליכט מתומחרות בדרך כלל לפי שטח הקיר, החומרים בהם נעשה שימוש ומורכבות המשימה. 
  • אחריות- החומר המשמש לעבודת הצבע ידוע כאיכותי ועמידות גבוהה ולכן אין צורך בתחזוקה תכופה. עם זאת, רצוי לצבוע מחדש את הקירות לאחר מספר שנים. לכן, בבחירת קבלן לעבודה, יש לוודא שהוא מספק אחריות מורחבת ומציע תיקונים מהירים במקרה של כל בעיה.
  • תקינה – מומלץ לפנות לחברת צביעה בעלת ניסיון מקצועי על מנת להבטיח תוצאות אחידות בגוון ובמרקם הרצויים חומרי בנייה איכותיים ובעיקר שליכט חיוניים לתוצאות מדויקות ואחידות ולמראה יוקרתי. להבטחת בטיחות האדם, חיות הבית והסביבה, מומלץ לבחור בחומרי שליכט בתקן ירוק הנושאים תו תקן ישראלי 1731 מטעם מכון התקנים.

 

מה עוד צריך לדעת על שליכט צבעוני?

הכנת התשתית – כדי להשיג מראה אטרקטיבי ומרשים לקירות החיצוניים או הפנימיים שלכם, חשוב לבחור בקפידה את הגוון והמרקם המועדפים שמתיישרים עם העיצוב הרצוי. יתרה מכך, חיוני לוודא שחברת הצבע מכינה את התשתית לצביעה בצורה נאותה להשגת תוצאה אחידה וגימור יוצא דופן בכל הקירות הצבועים בטכניקת שליכט.

לסיכום

שליכט צבעוני הוא חומר מצוין להגנה על קירות מפני חדירת מים והיווצרות בועות, כיוון שהוא גמיש ויכול לגשר על סדקים וכתוצאה מכך דופן חלק ואחיד. חשוב לוודא שהקבלן מקפיד על התקן הישראלי המחייב לעבודות גבס על ידי שימוש בחומרים איכותיים בלבד. אמנם עבודות שליכט עשויות להיות יקרות יותר מעבודות צבע טיפוסיות, אך הן מציעות שקט נפשי לאורך זמן והגנה מעולה על הקירות.

בשיתוף ג’י פי אר קידום ושיווק דיגיטלי

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים