חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נוסטלגיה בדורות

 

בית ספר דורות לבש לערב אחד אווירה נוסטלגית במפגש של כל חברי הצוות מיום הקמתו ועד היום

 

במסגרת חגיגות ’עשור לדורות’, לבש בית ספר לערב אחד אווירה קסומה ונוסטלגית, עם כל חברי הצוות מהעבר וההווה שנאספו כדי לחגוג ולהיזכר ב-10 שנות עשייה משותפת.

בערב הנוסטלגי נפגשו דורות של מנהלים, דורות של מפקחים, דורות של מורות ומורים, אנשי מנהלה וחברים כדי לחגוג ולציין עשור. קטעי ההומור והנוסטלגיה הצחיקו עד דמעות, קטעי הנאומים ריגשו עד דמעות, ובסך הכל הייתה תחושה של משפחה אחת גדולה.

לצידה של אהובה פרי, מנהלת ביה"ס בהווה ישבה ענת ברשדסקי, המנהלת המייסדת, שסיפרה איך קיבלה את מפתחות בית הספר מהאדריכל שבנה את המבנה ואיך יצקה לתוכו חלומות, תקוות, עשייה חינוכית אמיתית, תלמידים וגיבשה צוות מיוחד.

הערב כולו עמד בסימן של "טיסת נוסטלגיה", פרי הייתה הקברניט, המורות - דיילות ושאר אנשי הצוות – צוות הוואי ובידור. הערב אורגן על ידי המורים בניצוחה של יונת סתיו והסתיים במצגת תמונות של בית הספר לתקופותיו מצגת שנחתמה במשפט שטבע הסופר ג’ונתן לוינגסטון, המלווה את ביה"ס מיום הקמתו, "איש אינו יכול לדעת לאיזה גובה תדאה, אפילו אתה, עד שתפרוש כנפיים ותעוף".

"דורות" הוא בית הספר הראשון שנפתח במודיעין בשנת 96’. נכון להיום מונה בית הספר 613 תלמידים, הלומדים ב-22 כיתות מגילאי גן ועד ו’. במסגרת חגיגות העשור נמצא בית הספר בתהליך ייחודי לכתיבת חזון לבית הספר, בשיתוף מורים, הורים ותלמידים.

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים