חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תשלומי הורים בגנים: יש למי להתלונן

 

נדרשתם לשלם דמי ועד גבוהים בגן של ילדכם? אם אתם לא יכולים לשלם - מעכשיו יש לכם כתובת. הנהגת ההורים של גני הילדים נלחמת בתופעת גביית היתר

 

בהנהגת הורי גני הילדים במודיעין מוטרדים מהתמשכות תופעת גביית היתר של תשלומי ההורים. יו"ר ההנהגה ,שמעון דבוש, מסר כי לאחרונה התקבלו פניות מהורים שנדרשו לשלם סכום אסטרונומי של 1,000 שקלים לשנה לוועד הגן.

לדברי דבוש חלק מהכסף משמש להשלמת ציוד שלא ניתן על ידי העירייה כגון ספרים ומשחקים. אולם ישנם הורים שלא שילמו את דמי הוועד לאור מצבם הכלכלי ולטענתם עדיין פונים אליהם בדרישה לשלם.

דבוש: "לאחר בדיקה, ניתן לומר לזכות ועד אותו גן שלא מנע מהילד, שהוריו לא שילמו, את הפעילות עם שאר הילדים. אולם, ברצוני לרענן להורים כי גביית כספים מעבר לאישור ועדת החינוך של הכנסת אינה חוקית!". דבוש הדגיש כי הנהגת הורי הגנים במודיעין המליצה על סכום של 150 שקל לשנה לילד, לא כולל חוגים.

"ועדי גנים נקראים להמעיט בהוצאות לא הכרחיות", אומר דבוש, "במיוחד אנו מתנגדים לרכישת ציוד שהעירייה ומשרד החינוך אמורים לספק". בכוונת הנהגת ההורים ליצור מנגנוני פיקוח בשיתוף עם מינהל החינוך על תשלומי הורים לקראת שנה הבאה.

נציין כי תשלום לוועד ההורים בגן מתווסף לתשלום החודשי לעירייה בגובה של כ-700 שקל ולתשלום עבור חוגים. בשנים האחרונות התגברו תלונות הורים על סכומים מופרזים שנאלצו לשלם לאחר שלא עמדו בלחץ החברתי לשלם בשם ’טובת הילדים’.

הורים מוזמנים לפנות להנהגת הורי הגנים בדוא"ל בכל נושא לבירור טענה או רעיונות.

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים