חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

מהו ייעוץ לפרישה?

 

הפרישה שלכם צריכה להיות החלק הכי טוב בחיים. אחרי הכול, אתם עובדים קשה כדי להגשים את החלומות שלכם, וחוסכים היום כדי שיהיה לכם מספיק כסף בעתיד. מסיבה זו, חשוב להתנהל נכון מבחינה כלכלית כדי ליהנות משקט נפשי לאחר הפרישה, נכון?

 

הפרישה שלכם צריכה להיות החלק הכי טוב בחיים. אחרי הכול, אתם עובדים קשה כדי להגשים את החלומות שלכם, וחוסכים היום כדי שיהיה לכם מספיק כסף בעתיד. מסיבה זו, חשוב להתנהל נכון מבחינה כלכלית כדי ליהנות משקט נפשי לאחר הפרישה, נכון? אולי תרצו להירגע, להטמיע תחביב או להסתכל אחורה על המסע שלכם עד עכשיו.כל זה אפשרי עם ייעוץ לפרישה שמסייע עם תהליך תכנון ובחירות חכמות. המשיכו לקרוא כדי לדעת על תוכניות פרישה וכיצד הן יכולות לעזור לכם להשיג את המטרות העתידיות שלכם.

מהי תוכנית פרישה?

תוכנית פרישה היא סוג של תוכנית ביטוח חיים שנועדה למלא את הצרכים שלאחר הפרישה של אדם. תוכנית זו מסייעת ביצירת סכום כסף שיספיק למימון אורח החיים הרצוי בעתיד, ויצירת הכנסה קבועה לאחר הפרישה בצורת פנסיה. לפיכך, היא ידועה גם כתוכנית פנסיה. ייעוץ לפרישה מסייע ביצירת תוכנית פנסיה טובה שמאפשרת להמשיך את אורח החיים המועדף עליכם. הקפדה ההשקעה הקבועה מסייעת להתמודד היטב עם השלכות האינפלציה.

הכנסה קבועה ומובטחת

תוכנית פנסיה מספקת הכנסה קבועה לאחר הפרישה, בהתאם לסוג ולאפשרויות שנבחרו. משך התשלום הוא משך הזמן הכולל שבו תמשיכו לקבל את הקצבה לאחר הפרישה. ייעוץ לפרישה כולל המלצות על תוכניות מסוימות שמציעות אפשרות לפנסיה לכל החיים. במקרים כאלה, משך התשלום הוא כל עוד אתם חיים. 

תוכנית פנסיה פשוטה לעובדים היא כלי חיסכון פנסיוני לא מסובך יחסית

התוכנית מאפשרת לעובדים להשקיע סכום כסף קבוע בחשבונות פרישה בודדים שבבעלותם. במסגרת התוכנית, עובדים חייבים לקבל את הפרשות המעסיקים. זוהי תוכנית מוגדרת שבמסגרתה יופרשו כספים במתכונת קבועה מדי חודש, בהתאם לנוסחה שמבוססת על אחוזי הפרשות של המעסיק ושל העובדים. ייעוץ לפרישה מסייע ביצירת תוכנית לפיה עובדים יכולים לבחור לדחות את קבלת הכספים שהופרשו לקרן הפנסיה שלהם, במועד שמתאים להם. יש קנס על משיכה מוקדמת, ומעסיקים נדרשים ליידע את העובדים לגבי כל מגבלה שעשויה לחול. עובדים המשתתפים בתוכניות לוקחים על עצמם אחריות על הכנסתם מהפנסיה על ידי תרומה של חלק ממשכורתם, ובמקרים רבים על ידי הכוונת השקעותיהם. תוכנית מאזן מזומן היא תוכנית הטבה מוגדרת המגדירה את ההטבה במונחים האופייניים יותר לתוכנית מוגדרת. 

הטבות תוכניות לפנסיה

ייעוץ לפרישה מסייע ביצירת תוכנית יתרת מזומנים שמגדירה את ההטבה המובטחת במונחים של יתרת חשבון מוצהרת. בתוכנית טיפוסית של יתרת מזומנים, חשבונו של המשתתף זוכה בכל שנה ב"זיכוי תשלום" (כגון 5 אחוזים מהפיצויים מהמעסיק שלו) ו"זיכוי ריבית" (או בשיעור קבוע או בשיעור משתנה שהוא צמוד למדד כגון שיעור שטר אוצר לשנה). עליות וירידות בשווי השקעות התוכנית אינן משפיעות ישירות על סכומי ההטבה המובטחים למשתתפים. לפיכך, סיכוני ההשקעה והתגמולים על נכסי התוכנית מופקדים על המעסיק בלבד. כאשר משתתף הופך זכאי לקבל הטבות במסגרת תוכנית יתרת מזומנים, ההטבות המתקבלות מוגדרות במונחים של יתרת חשבון. 

 

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים