חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השקיעו בכם ובילדכם

 

אחד הדברים החשובים ביותר שאנו צריכים לעשות הוא להשקיע בעצמנו ובילדים שלנו. החיים שלנו עמוסים ומזמנים לנו לא מעט הפתעות. אנו עסוקים בשגרה ששואבת אותנו ללא רחמים, ובין עבודה, לימודים וסידורים שונים צריכים לפנות גם זמן ליקרים לנו מכל ולעצמנו כדי לתפקד טוב יותר ולעשות את מה שחשוב באמת. אז אם גם אתם מעוניינים לחיות חיים טובים ומלאים יותר, ישנם כמה דברים שכדאי להביא בחשבון

 

אחד הדברים החשובים ביותר שאנו צריכים לעשות הוא להשקיע בעצמנו ובילדים שלנו. החיים שלנו עמוסים ומזמנים לנו לא מעט הפתעות. אנו עסוקים בשגרה ששואבת אותנו ללא רחמים, ובין עבודה, לימודים וסידורים שונים צריכים לפנות גם זמן ליקרים לנו מכל ולעצמנו כדי לתפקד טוב יותר ולעשות את מה שחשוב באמת. אז אם גם אתם מעוניינים לחיות חיים טובים ומלאים יותר, ישנם כמה דברים שכדאי להביא בחשבון. 

משקיעים בילדים בשלב המוקדם, קודם כל

כל עוד הילדים קטנים, אפשר להשקיע בהם עולם ומלואו עם משחקי חשיבה. גיל 3, למשל, הוא הגיל הטוב ביותר לפיתוח הילדים. כל עוד הילדים צעירים, ניתן ללמד אותם דברים ולפתח את מוחם. ויש משחקים שעוזרים לנו לעשות את העבודה. משחקי חשיבה לגיל 3 הם כל מה שאתם צריכים על מנת להפוך את עולמם של הילדים למקום טוב יותר. קבלו רעיונות למשחקים איכותיים שניתן לרכוש בתור מתנה או סתם ללא סיבה מיוחדת:

  • דחפור או טרקטור מעץ – צעצועים אלה הם חלומו של כל ילד. באמצעותם ניתן ללמוד על העולם ועל כלי התחבורה השונים וליהנות מכל רגע. 
  • משחקי תפקידים – מכונת אספרסו העשויה מעץ היא צעצוע נהדר שמתאים לכל אחד. אפשר לשחק משחקי תפקידים עם הילד, ולתרגל איתו כך שיכין אספרסו לאמא או לאבא. מתאים למשפחה שלא יכולה לוותר על הקפה. 
  • משחק קלפים חיות – אם רוצים לקדם את הילדים צעד אחד, ניתן לרכוש משחקי קלפים – בעלי חיים לכל המשפחה. מתאים לא רק לבני השלוש, אלא גם לאחיהם הגדולים יותר. 
  • פאזלים – אחת הדרכים הטובות ביותר לפתח את הילדים הצעירים היא באמצעות פאזלים. פאזלים של חיות הם כל מה שהם צריכים כדי לחשוב כיצד להתאים את החלקים לציור. 
  • משחק זיכרון של חיות – מעוניינים לאתגר את הילדים במשחק איכותי ומיוחד? משחק זיכרון הוא כל מה שהם צריכים. אז קנו את המשחק ותגרמו להם לזכור את החיות הצבעוניות המצוירות עליו. 

משקיעים בילדים ובעצמנו ולומדים אנגלית

אם יש שפה שאתם פשוט חייבים ללמוד ולהשקיע בה היא השפה האנגלית. מדובר בשפה הבין לאומית השלטת נכון להיום, ואנו צריכים להתאים את עצמנו לעולם שהולך ומתפתח ללא הפסק. בין אם אתם מעוניינים לשפר את האנגלית של הילדים שלכם ובין אם אתם רוצים לשפר את האנגלית שלכם כמבוגרים ולפתוח לעצמכם אפשרויות נוספות ואופקים חדשים, אפליקציה ללימודי אנגלית היא כל מה שאתם צריכים. בימינו כבר לא צריך ללכת למורה פרטי, לנסוע במשך שעתיים באוטובוסים ולשלם הרבה כסף, כאשר אתם יכולים ליהנות מאפליקציה שיש לה שפע של יתרונות. 

כל הסיבות ללמוד אנגלית דרך אפליקציה

לימודי אנגלית באמצעות אפליקציה איכותיות הם הדבר כעת. תוכלו ליהנות מלימודי אנגלית מעניינים ומרתקים עם טובי המורים באמצעות אפליקציה. אם לכם או לילדים שלכם אין ביטחון עצמי מבחינת דיבור בשפה האנגלית, מורים מקצועיים דוברי השפה יעזרו לכם בכך ויהפכו את לימודי האנגלית שלכם למעניינים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשבור את מחסום השפה האנגלית והשאר היסטוריה. תוכלו לבחור אם ללמוד באמצעות מצלמה או לכבות את המצלמה ולנהל את השיחה כשיחת טלפון רגילה לכל דבר ועניין. כמו כן, כשלומדים אנגלית באפליקציה ניתן לקבוע את השעות הנוחות לכם ביותר או לבטל במידת הצורך אפשר לבחור את סביבת הלימודים שלכם, אך חשוב לבחור מקום מבודד ושקט כדי שתוכלו לשמוע היטב את המורים ולהתרכז בלימודים. ולבסוף, המחירים ללימודי אנגלית באפליקציה אטרקטיביים במיוחד ומתאימים לכל כיס. כך שכל בני המשפחה יכולים להירשם וזה עדיין יוצא זול. 

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים