חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פינוי משרדים – בואו לשמוע איך עושים את זה נכון 

 

משרד מאורגן ונקי מטרתו לא רק להגדיל חשיפה או כמות לקוחות אלא גם לצרכי ייעול העבודה בארגון. אז למה בעלי עסקים שמשקיעים לא מעט בחזות המשרד לא מצליחים להביא את הלקוחות שהם צריכים או רוצים?

 

משרד מאורגן ונקי מטרתו לא רק להגדיל חשיפה או כמות לקוחות אלא גם לצרכי ייעול העבודה בארגון.

אז למה בעלי עסקים שמשקיעים לא מעט בחזות המשרד לא מצליחים להביא את הלקוחות שהם צריכים או רוצים? 

כשיש לא מעט ציוד משרדי ישן במשרד שם מתחילה הבעיה. בעלי העסקים בוחרים להתחדש אבל בו זמנית  "שוכחים" להוציא מהמשרד את המדפסת הישנה שתופסת מקום והתוצאה, פגיעה בנראות המזמינה של המשרד וגרימה לעזיבתם של לקוחות קיימים או חדשים.  

נשמע לכם מוכר? משקיעים לא מעט בפרסום, ציוד חדש אבל שוכחים להיפטר מהציוד הישן? אם עד היום לא טרחתם לבדוק את מצב הציוד, זריקתו או מסירתו לתרומה, כדי שתחשבו את המסלול שלכם מחדש. 

יש במשרד פקס שכבר מזמן לא בשימוש? מסך מחשב שתופס מקום ומעלה אבק וכסאות שלא בדיוק משאירים רושם טוב?  הגיע הזמן לדבר עם שי פינוי דירה והפעם על פינוי משרדים מבוסס הצלחה. 

שלב ראשון # זה לא רק מה זה איך – הדרך החדשה לגרום לעסק שלכם להצליח!

השלב הראשון שתעשו ויעזור לכם לשמור על הלקוחות הקיימים ואף להגדיל את נוכחותם ופעילותם של הלקוחות זה לשנות את נראות המשרד והפעם באמצעות הסתכלות מרחבית ופרטנית על כל חדר וחדר במשרד. 

 למה זה כל כך חשוב? 

כדי לקצר זמני עבודה, לעשות את זה נכון, להבין מה תהיה הצעת המחיר הנכונה וזאת על פי הסתכלות מרחבית הן פנים והן חוץ, הבנת כמות החפצים שיש להעביר, נגישות בתוך המשרד ומחוצה לו. 

כאשר המפנה מגיע אליכם הוא בודק יחד אתכם מה רלוונטי ומה פחות, מן הסתם אם יש מדפסת או אפילו מכונת קפה שנגמר זמנה, הדבר האחרון שאתם צריכים זה לדחוס אותה במקום חפץ חדשני שיכול לייעל לכם על הדרך גם את העבודה. 

בנוסף לפינוי, ייקח המפנה בחשבון גם את עניין המיון למה צריך, מה יעבור לאתר אשפה ומה יעבור לתרומה וכן כמה ניקיון יידרש ומה מידת השיפוץ/ צביעה שיהפכו את זה למשרד מרשים בהרבה יותר משל המתחרים שלכם! 

שלב שני #מתכנון הפינוי לדבר האמיתי!  

כמו בכל פינוי כזה או אחר, כשמדברים על פינוי משרדים שמטרתו להגדיל את החשיפה ועל דרך לשמור על לקוחות קיימים, כל מה שצריך זה לא רק לפנות את החפצים אלא לוודא ששום פעולה כזו או אחרת לא תטריד את סביבת השכנים, לא תפגע באיכות העבודה והכי חשוב, לא תפגע באיכות הסביבה. 

איך עושים את זה נכון? 

המפנים של שי פינוי דירה מבינים את הכלל הזה ולא מפנים שום אשפה לאזורים שאינם מורשים, בטח שלא בשטחי המשרד, ולא מה עשיתם בכך?

את כל זה מבטיחים לכם המפנים של שי פינוי דירה בהסכם, שקיפות מלאה ובו כתוב כי לאחר הפינוי לא רק שהאשפה תפונה במכולות לאתרי אשפה מורשים אלא גם המשרד יעבור ניקיון, שיפוץ בזמנים שנכונים לכם בלי להפריע או לפגוע במהלך העבודה, או קבלת הקהל. 

בסופו של דבר, מרגע שהלקוח שלכם נכנס למשרד, התפקיד שלכם לקבל את פניו בקפה ובחיוך, אבל על הדרך לא לשכוח כי מה שהלקוח שלכם ייראה בפעם הראשונה זה מה שיגרום לו האם להמשיך איתכם או לבחור במתחרה האחר. 

רוצים שזה לא יקרה? יש לכם המון חפצים שצריך לפנות בעקבות מעבר למשרד חדש, סיום השכירות שלכם או אפילו סתם משרד שזקוק לריענון מחודש? לשי פינוי דירה ולמפנים השקדנים יש את כל היכולת להגדיר את המשרד שלכם מחדש! 

קרדיט: שי פינוי דירה

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים