חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אבי אלבז: לתת תגמול כספי לחברי מועצת העיר

 

אבי אלבז ליורם כרמון: ”במקום השכר לסגן ראש העיר שנחסך, יש להעניק תגמול כספי לחברי המועצה”

 

אל: יורם כרמון: מנכ"ל העיריה

שרים, מנכ"לי משרדי ממשלה, ראשי רשויות, מנכ"לים ובכירים ברשויות המקומיות, שרובם מקבלים ע"ח כספי הציבור שכר חודשי של כ- 50,000 ₪, ורוממות הצביעות בגרונם, הם האחרונים שיטיפו לחברי מועצה ברשויות מקומיות, שמשקיעים מזמנם בהתנדבות.

אני מכיר היטב את הנחיות חוזר מנכ"ל משרד הפנים, ומודע לכך שבכירי משרד הפנים, ובראשם "הצדיק" דרעי, מעדיפים לשמור את "השמנת" לטובת ראשי הרשויות, ולסכל יחד עם ראשי השילטון המקומי כל אפשרות לתגמול כספי סמלי לחברי מועצות ברשויות המקומיות.

הלוואי שהשרים, חברי הכנסת, הפקידים הבכירים במשרדי הממשלה, ראשי ובכירי =D7שילטון המקומי, היו "נכנסים תחת האלונקה" בתקופה קשה זו למשק, נותנים דוגמה אישית ומפחיתים משכרם ומהשכר המנופח שהם מקבלים ע"ח כספי הציבור, בזמן שיש מיליון מובטלים במשק, כ- 80,000 עסקים שקרסו, וגרעון של כ- 170 מיליארד ₪!!!

אני כמו חברים רבים באופוזיציה ברשויות אחרות שאיתם אני בקשר, לא מצפים שמשרד הפנים יעז לעשות משהו בנושא התגמול לחברי המועצות, ללא חותמת כשרות של ראשי השילטון המקומי, שמטרפדים פעם אחר פעם כל החלטה שהיא לטובת תושבי מדינת ישראל.

כך גם קרה לדוגמה עם ההמלצות לצמצם ולייעל את מספר תאגידי המים בכדי להפחית את מחירי המים, הצעה שכידוע לך טורפדה ע"י ראשי השילטון המקומי.

במכתבי אל ראש העיר כתבתי בסיפא: אנו מודעים לכך שהתגמול החודשי שאנו מציעים לחברי מועצות ברשויות המקומיות ידרוש את אישור שר הפנים, ו/או שינוי חקיקה, ואנו סמוכים ובטוחים שכפי שאתה כיו"ר מרכז השלטון המקומי וחבריך בשלטון המקומי פעלתם בכדי לסכל את הצעת החוק ב- 2017, כך תפעילו את קשריכם והשפעתכם ליישום הצעתנו לתגמול כאמור לעיל.

אין ספק שמנכ"ל משרד הפנים יכול בקלות להוציא מחר חוזר שמאשר לרשויות המקומיות להעביר תגמול חודשי לחברי המועצות ברשויות המקומיות, כמובן בתנאי שראשי השילטון המקומי היו מואילים בטובם להסיר את התנגדותם למהלך הזה, מעריכים באמת את עבודת חבר99 המועצה, ודואגים באמת לחברי המועצה, לפחות כמו שהם דואגים לעצמם.

בברכה,

אבי אלבז

חבר מועצת העיר

מודיעין-מכבים-רעות

יו"ר האופוזיציה

יו"ר וועדת ביקורת

יו"ר סיעת מודיעין חופשית

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים