חיפוש
 
לדף הבית >>     אורית רוברונסקי, טיפול גוף ונפש, גדרה >>

במה יכולים להועיל טיפולי דיקור בהיריון

 

האם זה בכלל מותר ובמידה וכן למה כדאי לבצע אותם בתקופה זו?

 

טיפולי דיקור בהיריון לא רק מותר אלא מומלץ ביותר ובמיוחד בתקופה הלחוצה הזאת!

מביאה פה הסבר מפורט:

רפואה סינית שכוללת דיקור, מיועדת לטיפול בנשים שרוצות לאזן את הגוף לפני ההיריון, תמיכה במהלך ההיריון, הכנה ללידה. בנוסף, רפואה סינית נותנת מענה למצבים שונים שחווה האישה בחודשים מיוחדים אלו, כולל הקלה על מחלות חורף, כאבים אורתופדיים שצצים במהלך ההיריון, בעיות במערכת העיכול והנשימה, דלקות בשלפוחית השתן. רפואה סינית בעזרת הדיקור יודעת לאזן גם את הנפש. לתת תמיכה במצבי דכדוך, דיכאון. כי תקופת ההיריון זאת תקופה מורכבת נפשית ופיזית. נשים שואלות שאלות מהותיות על עצמן ומקומן בתהליך חדש זה. רפואה הסינית מיועדת גם ליופי. באמצעות דיקור קוסמטי ניתן להזין ולאחיות את העור. לטשטש קמטים ולשפר גמישות של הרקמות. דיקור מזין את הדם, מנקה לחה, מוציא עודפי חום או קור מן הגוף.

 בריאות היא איזון בין הפסולת שנוצרת בגוף והפסולת החדשה שנכנסת אליו, לבין הפסולת היוצאת ממנו. הבריאות נשמרת כל עוד הפסולת שיוצאת מן הגוף עולה על זאת שנוצרת בתוכו וזאת שנכנסת אליו. כאשר המצב מתהפך, מתחילות המחלות. לכן, במיוחד בחודשי ההיריון, לשמור על הבריאות משמעו קודם כל לעזור לגוף להוציא רעלים. כשמדובר כאן על רעלים, הכוונה גם לפסולת שנוצרת מפעילות תקינה, פסולת שנכנסת עם האוויר, המזון והשתייה, כמו גם פסולת רגשית ונפשית. דיקור משמש כלי נהדר להוצאת רעלים מן הגוף.

 כמו שהכלים או השיניים שלנו זקוקים לשטיפה יומיומית, גם הנפש והגוף זקוקים לשטיפה פנימית אנרגטית יומיומית או לפחות לשטיפה שבועית :) . יחד עם הוצאת הרעלים חשוב גם להתמלא בהיריון  באוכל טוב, רגשות חיוביים, אהבה ושמחה. המחסנים של הגוף והנפש מתרוקנים אם לא ממלאים אותם באופן שוטף.  הרפואה הסינית כולל הדיקור עוזרים להוציא רעלים ולמלא את מחסני הגוף בכל טוב ולעבור את ההיריון בכיף.

בנוסף לנאמר, חשוב לציין, שדיקור מוריד משמעותית כאבים בזמן הלילה עצמה.

 


יש לכם עוד שאלות לאורית רובנובסקי, טיפול גוף ונפש, גדרה? כנסו!

054-6814586    

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים