חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פורים שמח לחיילות ולחיילים הבודדים בבית אלמוג

 

דיירי כל שלושת הבתים של עמותת בית אלמוג שילוני במודיעין, נהנו מפעילות פורימית של כיבוד, לימוד ומשחקים

 

חיילות וחיילים בודדים, המתגוררים בשלושת הבתים שמפעילה עמותת בית אלמוג שילוני במודיעין, התכנסו בבית השלישי שנפתח לאחרונה בעיר, לערב של כיף והיכרות.

הערב החל בלימוד קצר עם הרב אלי רייף, שעסק בחג הפורים וברעיון הסולידריות והאחדות החברתית בעם, וקשר את הסיפור העתיק למציאות שלנו בימים אלה.

אחריו הגיע שחף חיימוביץ’, מחברת "משחקים מחוץ לקופסא", שהעביר סדנא מהנה ומגבשת עם משחקי קופסא אינטראקטיבים ומיוחדים, לשמחת והנאת כל המשתתפים.

לסיום, נהנו החיילים והחיילות מארוחת ערב מפנקת, שהכינו במיוחד עבורם המתנדבות המסורות של העמותה, שדואגות להם לכל אורך השנה.

בערב נכחו מיכל שילוני, אמו של סמ"ר אלמוג שילוני ז"ל, דקלה ארזני בן ברוך, מנכ"לית עמותת בית אלמוג שילוני, ודניאלה הלרשטיין, מתנדבת בעמותה.

דקלה ארזני בן ברוך: "תודה לרב אלי רייף, שקרב אותנו לחג הפורים, והזין אותנו ביופי המגילה והרלבנטיות שלה לימינו אנו. תודה לשחף חיימוביץ’, מתנדב בעמותה, שנענה לכל בקשה כדי לשמח את החיילות והחיילים, ודואג להנאה שלהם בשעות הפנאי המועטות שיש להם. ותודה למתנדבות המסורות שלנו, שמפנקות את החיילים כל השנה .לא היה פשוט לכנס את כל החיילים והחיילות שלנו מכל שלושת הבתים שלנו, ולתאם בין היציאות של כולם, אבל הצלחנו! נמשיך לעשות הכל, כדי שיהיו להם עוד הרבה רגעים של שמחה והנאה."

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים