חיפוש
 
לדף הבית >>     פרשת השבוע >>

הורוסקופ: 21-27 בפברואר 2020

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר:  הורוסקופ: 21-27 בפברואר 2020  

 

                                      הורוסקופ: 21-27 בפברואר 2020

 

טלה

הירח החדש בימי תחילת השבוע (בימים ראשון-שלישי) עשוי להעיד על אנרגיות נמוכות ויתחיל חודש עמוס ולחוץ עבורכם. המצב עשוי לסחוף לימים של אי שקט ולתחושה שאינכם מוצאים פינה לעצמכם.

טיפ השבוע: מומלץ להפעיל סדר, חשדנות ושיקול דעת עקב מסרים כפולים שאולי אינכם מודעים אליהם. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושימרו על דיסקרטיות.

 

שור

הירח החדש בימי תחילת השבוע עשוי להעיד על חודש מבורך והישגי. מצד שני, רגישויות בנושא אמינות עשויים לסחוף לדואליות ולניגודים. מומלץ להיזהר כמו מאש מאנשים שרמנטיים אך חלקלקים.

טיפ השבוע: עליכם להאזין יותר לתחושות הבטן ולאינטואיציות – לא הכל גלוי וברור על פני השטח. ככל שתשמרו על חושים מחודדים, על חוזק ועל נחישות, כך יהיה קל יותר להתמודד עם מצבים קוטביים המצריכים ערנות. בענייני רגשות הפכפכים: חשוב שלא רק הרגשות יובילו אתכם, אלא גם ההיגיון.

 

תאומים

הירח =D7חדש (בימים ראשון-שלישי) מצפה מכם להיות מעשיים וממוקדים. תחושת חוסר הודאות שקשורה להתייחסות המקצועית עשויה להטריד אתכם מישהו עלול להתנהג אליכם בעוינות בלתי מובנת, במיוחד מול אדם ביקורתי ושיפוטי שקשה להתמודד מולו.

טיפ השבוע: השמועות מסביב עלולות במקרים רבים להטעות ולבלבל אתכם. חשוב שלא תסתמכו עליהן ושתוודאו שהמידע מדויק ונכון.

 

סרטן

השמש במזל דגים עשויה להדגיש מגעים עם חו"ל, נסיעות, לימודים והרחבת אופקים, כמו גם פרויקטים חובקי עולם שעתידים לתפוס תאוצה בקרב אלה שתחום זה מודגש בחייהם. כימיה או שיתוף פעולה עם מישהו מחו"ל יעלו את מפלס הציפיות שלכם.

טיפ השבוע: רעננו מגעים לקראת צהרי ירח מלא מיום ראשון עד יום שלישי. הדימיון שלכם מגיע למימדים ממכרים, מצב נפלא לאמנות וליצירה. מנגד, זהירות מהצפה של רגשות כשאתם מפרשים כוונות ורצונות של הצד השני. חשוב שלא רק הרגשות יובילו אתכם, אלא גם ההיגיון.

 

אריה

השבוע מורגשת מאוד השפעתם של הכוכבים, שמייצגים את הדימיון ואת ההשראה, אך גם את הנטייה לאסקפיזם. הירח החדש בימי תחילת השבוע עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות בהם עליכם לטפל בזהירות.

טיפ השבוע: מומלץ לסמוך על תחושתכם הפנימית בנוגע לכוונותיו של אדם סמכות=99 או קולגה. נראה שהוא אינו נוהג איתכם בגילוי לב, מה שמעמיד אתכם במצב לא נוח. נהגו בנושא בזהירות ובדיפלומטיות.

 

בתולה

השמש עוברת למזל דגים (המזל שמולכם) והאווירה תשתנה מן הקצה אל הקצה. מבחינה יצירתית ואומנותית, הרגישות עשויה להביא אנשים להבנה מעודנת של עצמם ושל הכיוון המתאים להם. אנשים מחפשים דרך להשתחרר מהמועקה, ולעיתים מוצאים אותה בסמים, באלכוהול או בתרופות הרגעה.

טיפ השבוע: קשר (אישי או מקצועי) מעורר ומטלטל כאחד. אל תיסחפו מדי, אחד הצדדים נוטה לשחק ברגשותיכם. במצב כזה קשה לתפקד, הימנעו משיפוט לא נבון, מתלות ומהתמכרות. מומלץ לא לסמוך על מי שאינכם מכירים היטב.

 

 

 

 

מאזניים

תחושת ליאות ומצב של רפיון מתמשך עשויים לאפיין את ימי תחילת השבוע. הרגשה זו עשויה לחלוף בהמשך השבוע. כדי לאפשר תפקוד נבון צריך להיזהר לא להיכנס למצבים אשלייתיים בהשפעת סערת הרגשות הסותרות שמציפה אתכם ולמרות הכל, אל תפחדו להביט לאמת בפנים. הבחירה נמצאת בידיכם, גישה בוגרת ואחראית תעזור לכם לגבש ביטחון עצמי. 

טיפ השבוע: הנטייה של בני מזל מאזניים "לשבת על הגדר" בהחלטות בולמת אותם.  צפוי D7צב של רפיון מתמשך או מאבק כוחות סמוי, הדורש שמירה על דיסקרטיות.

 

עקרב

תקופת מזל דגים פותחת עבורכם חודש מכונן והישגי. אל תחששו לשלב חזון, אידיאל והעזה. הצעה או הזדמנות מבטיחות, יגרמו לכם לראות מצב מסוים מזווית מאתגרת.

טיפ השבוע: כדי לזכות בשיתוף פעולה פורה ואיכותי ולהגיע למצוינות לגבי מיזם שאתם שואפים ומייחלים לו, חשוב לבחון את המציאות תחת זכוכית מגדלת, כדי למנוע אשליות ואי בהירות. מנגד, דרושה גישה מעשית, מציאותית והגיונית בשל נטיית השמיים לסחוף השבוע לחוסר אמינות.

 

קשת

השבוע עשוי להשפיע על הלך הרוח שלכם, במיוחד בעניינים משפחתיים ובסוגיות של מחויבות ואחריות הקשורות לעבודה ולקריירה. אתם במצב רוח הרפתקני, מגרה ומרגש, אך שימו לב: הוא עלול לטשטש גבולות. מישור מסוים בחייכם נוטה לאידיאליזציה, אך נוטה לייצר סתירה באופוריה.

טיפ השבוע: כדאי להיות בטוחים שדברים נעשים בדרך ישרה וללא פיתולים, אל תייפו את המציאות ואל תסמכו על איש.

 

גדי

השבוע עשוי להעיד כי אתם פרקטיים וחושבים איך להוציא את הדברים לפועל. שימD7 לב: עליכם לגלות אחריות ולא להיסחף למצבים דו-משמעיים או לא יציבים רגשיים ומקצועיים כאחד. מנגד, כדאי שתביאו לידי ביטוי את הרעיונות הטובים שצצים בדמיונכם.

טיפ השבוע: מישהו עשוי להטעות אתכם, היזהרו במיוחד משמועות שמקורן לא ברור. לקראת החודש הבא יש סימנים של התחזקות. תוכלו לשפר עמדות ולהסתכל על החיים בצורה בוגרת ומחושבת, כמו שרק המזל שבו נולדתם (גדי) יודע זאת.

 

דלי

הירח החדש בימי תחילת השבוע עשוי לרמז או לסחוף לעסקה אופורית. בענייני כספים והשקעות התרחקו ממצבים חלקלקים ומסיטואציות המלוות בסימני שאלה. אם זו תחושתכם, את קבלת ההחלטה ויישומה דחו לשבוע הבא.

טיפ השבוע: אתם קורנים אנרגיה מהסוג שמושכת אליכם תשומת לב והתעניינות. הכוכבים מייצרים מצב המגביר חדשנות, מידע ודחף לכיוון עצמאי וחדשני יותר. מצד שני שימו לב: דרכי הפעולה משלבים בתוכן דמיון, מציאות וחלומות בהקיץ, מצב נפלא לאמנות ותיאטרון.

 

דגים

הירח החדש במזלכם (בימי תחילת השבוע) מדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. קל יותר לשפר יחסים, ליצור קרבה ולחשוף את הצדדים המושכים באישיותכם ובמראכם. מומלץ לעסוק בפעילות יוצרת וחברתית שתכניס אנרגיה וארגנו בילוי רומנטי עם בני זוג שלכם.

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים