חיפוש
 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

כך נוטעים האילנים

 

עשרות הורים וילדים השתתפו באירוע ”ילדי איל”ן נוטעים אילנות”, שבמהלכו נטעו ילדי ובוגרי איל”ן מודיעין מכבים רעות לכבוד ט”ו בשבט שתילים בסמוך למגדל המים ברעות 

 

עשרות הורים וילדים מסניף איל"ן מודיעין מכבים רעות בראשותו של עו"ד שלום דהאן נהנו ביום שישי האחרון מאירוע הנטיעות השנתי: "ילדי איל"ן נוטעים אילנות", שנערך מזה כמה שנים בסמוך למגדל המים ברעות. טקס הנטיעות הוקדש לזכר תומר שרגא, בוגר איל"ן שנפטר בשנת 2014, והוריו דלית וערן שרגא תרמו את עלויות טקס הנטיעות.

באירוע השתתפו מנכ"ל איל"ן, בועז הרמן, סמנכ"לית איל"ן, מיכל דנין הולנדר, סגן ראש העירייה שלמה פסי, חבר המועצה שמעון גוואטה, הרב יעקב צ’יקוטאי, חברי וחברות הנהלת סניף איל"ן ומדריכים מתנועת הנוער מכבי צעיר. בתחילת האירוע הודיע עו"ד דהאן לראשונה על הכוונה להקים בית קבע לסניף איל"ן בעיר, הודה לכל התורמים לאירוע ואף חילק להם תעודות הוקרה. עו"ד דהאן הודה למשפחת שרגא על התרומה המכובדת לאירוע, וציין את התנדבותם של מספר עובדים בכירים בעירייה ובהם: חיים בלאיש ושלום זפרני, על מנת להוציא את האירוע לפועל.   

מימין לשמאל: מיכל דנין הולנדר, בועז הרמן, יוסי שרגא ועו"ד שלום דהאן נוטעים באירוע . צילום מוטי בלימן

 

הרמן הודה לדהאן ולכל חברי וחברות איל"ן מודיעין על התנדבותם לאורך השנה, וציין כי בארגון איל"ן הארצי החליטו להשקיע לא רק בילדי ובבני הנוער של איל"ן, אלא גם בבוגרים לאחר סיום לימודיהם בתיכון. גם פסי וצ’יקוטאי ב=D7רכו את הנוכחים והודו לכל מי שתרם לקיום האירוע מדי שנה.

משפחות איל"ן עם כל המשתתפים באירוע הנטיעות. צילום מוטי בלימן

 

במהלך האירוע התכבדו המשתתפים בפירות יבשים מתנת קליית חממה ובמאפים מתנת הקפה במכבי הפועל בט.ר.מ. לאחר מכן נערך טקס נטיעות מרגש, בו השתתפו ילדי וילדות איל"ן בסיוע מדריכים ממכבי צעיר במכבים-רעות, שהתנדבו לסייע לילדי איל"ן, בשל מגבלותיהם הפיזיות, לנטוע את השתילים הרבים שחולקו להם בכניסה לאירוע. השתילים נתרמו על ידי מחלקת גינון ונוף בעירייה בניהולו של שלום זפרני, שגם השתתף באירוע. בסיום האירוע קיבלה כל משפחה זוג חלות לשבת, שתיל לשתילה בבית ועותק מהגיליון האחרון של המגזין הרשמי של איל"ן.

תמונת השער: עו"ד שלום דהאן מעניק תעודת הוקרה למדריכי מכבי צעיר באירוע הנטיעות.

צילום - ברק דנין

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים