חיפוש
 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

שמעונוביץ במתחם חללי העבודה של פתאל במע”ר

 

נדב פתאל, מנכ”ל רשת חללי העבודה המשותפים Work ROOMS by Fattal, הזמין את אלעד שמעונוביץ להתרשם מהמתחם שיפתח במודיעין בנובמבר

 

רשת פתאל הבינלאומית בחרה לפתוח במע"ר של מודיעין מתחם חללי עבודה משותפים, בדומה למתחמים שהיא מפעילה בתל אביב, רעננה, פתח תקוה ורמת גן.

מספר שבועות הפתיחה הצפויה של המתחם במודיעין, הזמין נדב פתאל, מנכ"ל רשת Work ROOMS by Fattal, את אלעד שמעונוביץ, משנה לראש עיריית מודיעין, ואת לטם גל, מנהלת אגף נוער וצעירים בעירייה, לערוך סיור במתחם ההולך ונשלם.

במפגש נכחו, לצד פתאל, גם זיו פורדס, סמנכ"ל תפעול ומכירות, והכוח המקומי – תושבי מודיעין יובל רצבי, מנהלת מתחם מודיעין, ותומר בן ששון, מנהל מכירות של המתחם במודיעין.

פתאל והצוות ערכו לשמעונוביץ וגל סיור בשתי הקומות של ROOMS, בהן יהיו כ- 500 עמדות עבודה, חדרי הרצאות וחדרי ישיבות, והציגו בפניהם את התפיסה הקהילתית של המתחם, התואמת את הרוח הקהילתית השוררת במודיעין.

לדברי נדב פתאל, המתחם, הממוקם בבניין דונה 1 במע"ר, ישמש מרכז גם במובן הגיאוגרפי, וגם ימשוך אליו אנשי מקצוע ממגוון רחב של תחומים, בזכות תכנים וערך, קשרים עסקיים ואווירה קהילתית שיוצעו לעסקים שבחרו לפעול בו, וכל זאת בסביבת עבודה מעוצבת, כמו במתחמי עבודה בחו"ל, המושפעת מהנסיון והידע המלונאי של רשת פתאל.

שמעונוביץ ציין שהעיר מודיעין מציעה עובדים איכותיים ביותר, וכעת, לאחר שבתקופת הקורונה נוכחנו שלא חייבים לנסוע רחוק כדי לעבוד, יוכלו תושבי מודיעין לחסוך שעות רבות של נסיעות ולעבוד קרוב לבית.

(בתמונה, מימין לשמאל): יובל רצבי, זיו פורדס, תומר בן ששון, אלעד שמעונוביץ, לטם גל, נדב פתאל

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים