חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חיילי וחיילות בית אלמוג שילוני בסיור בירושלים

 

בילוי מהנה בירושלים למשפחות המארחות ולחיילות ולחיילים הבודדים, משלושת הבתים של עמותת בית אלמוג שילוני במודיעין

 

החיילות והחיילים הבודדים, שגרים בשלושת הבתים של עמותת בית אלמוג שילוני במודיעין, זוכים לקבל גם קורת גג, גב איתן ולב חם ואוהב מחברי העמותה, וגם משפחה מלווה מתוך הקהילה במודיעין, עם לב רחב ודאגה אמיתית לרווחתם.

העיר מודיעין ותושביה קבלו ומקבלים את החיילות והחיילים בחום רב, והמשפחות הללו פותחות את לבן ואת ביתן, ומלווה כל אחת חייל או חיילת, לכל אורך השרות הצבאי שלהם. המשפחות המארחות מגיעות עם החיילים לגיוס, לטכסים ואירועים בצבא, חוגגות אתם חגים ושבתות, ומהוות להם משפחה, כאשר שהמשפחה הביולוגית רחוקה ולא יכולה לתמוך מקרוב.

השנה, העמותה בחרה לומר תודה למשפחות הללו, על ידי קיום מפגש חווייתי משותף בירושלים, לחיילים ולמשפחות, כשהם מלווים גם במיכל ויוסי שילוני, הוריו של אלמוג שילוני ז"ל, ודקלה ארזני בן ברוך, מנכ"לית עמותת בית אלמוג שילוני.

דקלה ארזני בן ברוך מדווחת: "בחרנו לסייר במנהרות הכותל, ללמוד ולהתחקות אחר שרשרת הדורות ההיסטורית של העם היהודי. הרגשנו כולנו ששכבות האבנים מדברות חיים, מאבקים וזהות יהודית, שנשמרת לאורך השנים. הסיור בהדרכת ישי סלומון, מהקרן למנהרות הכותל היה מרתק ומרגש. תודה לקרן למורשת הכותל המערבי, על שתרמה לנו את ההדרכה לסיור.

בתום הסיור, התארחנו במסעדת קדמה ממילא, בבעלות משה כהן ובני חוג’ה, שפנקו את החיילים הבודדים והמשפחות המלוות ברוחב לב, הם פתחו לנו שולחן, כמו שרק משה ובני יודעים לארח, וכולם נהנו מאוכל משובח ובשפע.

ולסיום, הרב דוד, מתוך מחשבה ותשומת לב, דאג לשי לחיילים ולחיילות שלנו.

המפגש הזה הוא הדרך שלנו לומר תודה למשפחות המלוות את החיילים, ונמצאות שם עבור החיילים הבודדים בכל עת, וגם הזדמנות לברך את כולם בשנה טובה ומתוקה."

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים