חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

החיילת הבודדת יכולה לחייך חיוך רחב

 

מרפאת שיניים ”מומחים בחיוכים” תרמה טיפולי שיניים ללא תשלום לכל החיילות והחיילים הבודדים בשלושת הבתים של עמותת ”בית אלמוג שילוני”

 

החל מחודש ינואר 2021, מודיעין מתהדרת בשלושה בתים בהם מתגוררות ומתגוררים חיילות וחיילים בודדים. את הבתים פתחה עמותת בית אלמוג שילוני, לזכרו של החייל תושב העיר, סמ"ר אלמוג שילוני ז"ל.

מאז נפתח הבית הראשון, נהנית העמותה מתמיכה יפה של תושבים ועסקים בעיר, שמזדהים עם העשייה שלה, החל מתרומה של ציוד וכסף, דרך תרומה של שיעורי נהיגה, עיצוב פנים לבתים, שיעורי העשרה לחיילים ועד למשפחות מאמצות, שמארחות את החיילים בסופי שבוע וחגים ומעניקות להם גב ומלוות אותם בצמתים החשובים.

דקלה ארזני בן ברוך, מנכ"לית עמותת בית אלמוג שילוני, אומרת שהעמותה מודה לתושבי העיר, על ההירתמות למען החיילים והחיילות. "מודיעין התברכה בהרבה מאד תושבים, שפתחו את ביתם ואת לבם לחיילות ולחיילים הבודדים, המתגוררים בשלושת הבתים שהעמותה מפעילה בעיר. לאחרונה, מרפאת "מומחים בחיוכים" רגשה אותנו מאד, כשהודיעה שתעניק לחיילות ולחיילים שמתגוררים בשלושת הבתים שלנו את כל טיפולי השיניים, גם המורכבים, ללא עלות ועם חיוך רחב. זו מרפאה עם לב גדול, רופאים אנושיים וסביבת עבודה מעולה."

הראשונה ליהנות מכך היא החיילת ש’, שנזקקה לטיפול שיניים מורכב, ויצאה מהטיפול עם חיוך ענקי.

משה בוקריס, הבעלים של מרפאת "מומחים בחיוכים", מספר שהמרפאה, הממוקמת במוריה סנטר בבוכמן, היא מרפאה המאגדת את כל המומחים תחת קורת גג אחת, וכי כל הרופאים במרפאה נרתמו בשמחה לטובת החיילות והחיילים הבודדים.

לדבריו, אחד המטופלים במרפאה מתנדב בעמותה וסיפר על "בית אלמוג שילוני", והמרפאה בחרה להצטרף למעגל התורמים לרווחת החיילים. "הרבה רופאים במרפאה שלנו הם עולים חדשים, ואני עצמי גם עולה ותיק וגם חרדי לשעבר, וכולנו שמחנו להירתם לטובת המטרה המרגשת הזאת.

המרפאה תורמת טיפולי שיניים מכל סוג לחיילים ולחיילות, ואני בטוח שזו תחילתו של קשר ארוך טווח עם משפחת בית אלמוג שילוני."

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים