חיפוש
 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

הזמזומים של דבורה השבוע

 

כל הזמזומים שדבורה שמעה וראתה השבוע במהלך סיוריה מעל רחובות מודיעין. מטל סימן טוב עד עינב שמחה וכל מה שבינהם

 

1. המוזיקאית טל סימן טוב ממודיעין, שהיא גם מטפלת בשיטת N.L.P ודמיון מודרך, מוציאה בימים אלו את "השקט שלפני הסערה" – שיר נוסף שכתבה עבור המוזיקאית והזמרת ג’ולי עידן לוי. לפני כמה חודשים כיכב בתחנות הרדיו השיר "כש אתה קרוב" שטל סימן טוב כתבה עבורה. בשיר החדש שכתבה טל סימן טוב היא מקריאה כמה שורות מהשיר, שהולחן על ידי היוצר שולי יוסף ועובד מוזיקלית על ידי ראובן חיון.



תמונה 2 – טל סימן טוב עם ג’ולי עידן לוי וראובן חיון באולפן ההקלטות
צילום: ראובן חיון

  1. עינב שמחה שמש ממודיעין, שמרקידה בעשר השנים האחרונות גברים ונשים בכל הגילאים במסגרת העסק שלה הנקרא: "רוקדים יחדיו עם עינב", שברה שיא אישי חדש בשבוע שעבר. זה קרה בכנס של כ-700 גננות מכל רחבי הארץ, שנערך במתנ"ס קהילתי נווה אלעזר בתל אביב ואליו הוזמנה שמש כדי לשמח את הקולגות שלה – היא עובדת כגננת מזה 20 שנה. שמש הפתיעה את מארגנות הכנס כאשר הצליחה להרקיד את מאות הגננות שישבו על הכיסאות באולם לצלילי מוזיקה מקפיצה, ואף הצליחה לגרום להן להתחבר זו לזו באמצעות תנועות הריקוד וחיוכים.

 עינב שמחה שמש מרקידה את הגננות בכנס הגננות   צילום: יובל שמש

 עינב שמחה שמש מרקידה את הגננות בכנס הגננות   צילום: יובל שמש

 

המשורר והסופר המודיעיני יהורם גלילי התארח בשבוע שעבר בתכנית הרדיו "אקטואליה הוליסטית", אותה משדרת השדרנית והמטפלת האלטרנטיבית דינה לקס בתחנת רדיו קסם בחולון. באולפן הופתע גלילי לפגוש את גיא מסד, מטפל אלטרנטיבי החבר איתו בארגון הנטוורקינג ש.פ.ע. במהלך השידור הושמעו שני שירים שכתב גלילי, והוא התראיין עליהם =E5על תהליך הכתיבה כתרפיה.

יהורם גלילי עם ד"ר דרורה בהרל ועם ספרו החדש  צילום: שקד גלילי

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים