חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

ההורוסקופ של חוה מזר: 1 – 7 במאי 2020

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה:   1 – 7 במאי 2020

 

                                       ההורוסקופ של חוה מזר: 1 – 7 במאי 2020

טלה

ענייני כספים והשקעות עשויים להעסיק אתכם השבוע. הצד הטוב של השבוע עשוי להתבטא ביצירתיות רבה. עם זאת, הצמידות של הכוכבים שמש-אורנוס-מרקורי עשויה לסחוף לקיצוניות, לאי-שקט, לעצבנות ולנמהרות. לכן מתנו את התגובות שלכם. תקשרו באופן קסום, מאופק ואותנטי.

טיפ השבוע: מיקום הכוכבים עשוי להעיד כי ענייני כספים והשקעות עשויים לסחוף להוצאות מרובות ולהוצאות בלתי צפויות, מצב שעשוי לתת דגש על התגובות שלכם. שימו לב: במקום להתייחס לדברים כאל פגיעה באגו, פעלו באיפוק ובאחריות.

 

שור

מיקום השמש במזל שור עד ה-20 בחודש מאי עשוי להיטיב עמכם. מומלץ לעסוק בפעילות חמה ומקרבת לבבות, לצאת מהשגרה ולהיפגש עם חברים וידידים אותם אתם מעריכים ומוקירים.

טיפ השבוע: התחום הכלכלי דורש התייחסות. צפוי מצב הפכפך שעשוי לפגוע בנקודה רגישה, ואתם תיאלצו לתכנן דברים מראש, כמו גם להימנע מקבלת החלטות מחייבות ומהוצאות בסדר גודל שדורש חשיבה אחראית ושקולה.

 

תאומים

שאלות על עתידכם ועל תכלית החיים יעסיקו אתכם. הקפידו על פעילות גופנית ותזונה נכונה, כדי לרסן את נטייתכם לעצבנות ולחוסר שקט. על הפרק עולה מיזם חשוב. גלו חברותיות ופתיחות, אלה יעזרו לכם לעבור את התקופה בפחות כבדות ובדידות.

טיפ השבוע: בענייני כספים והשקעות גלו סבלנות וגמישות והימנעו  מהחלטות מחייבות בשל הנטייה שלכם להתלהב בהשקעה מסוימת ולגלות מתינות ואחריות.

 

סרטן

זהו זמן של עיכול ההתרחשויות והתבוננות לעומק בחייכם, בחינה חסרת פשרות, כמו גם השלמה עם העבר וההווה, בתהליך המשלב ישן עם חדש. יש לכם הזדמנות להיערך בהתאם, לתקן עכשיו דברים תלויים ועומדים ולטפל במה שמפריע.

טיפ השבוע: אתם משדרים חוסר סבלנות, ובעיקר התנגדות לכל מסגרת, הגבלה או שגרה. אל תיכנסו למעגל החרדה, שיש מי שדואג להכניס אתכם אליו.

מבטיחות עלולה להתגלות כחסרת בסיס של ממש.

 

אריה

התקופה עשויה לסמל עבודה קשה, עקשנית ותובענית. עליכם להפגין מצוינות ויכולת גבוהה, אך כישוריכם עשויים להימצא תחת ביקורת מתמדת והאווירה הטעונה עשויה לסחוף לתגובות קשות. כדאי שתביאו את עצמכם למצב יותר רגוע.

טיפ השבוע: תנו לחודש הקרוב לעבור בכמה שפחות נזקים ורעננו פעילויות חברתיות שיש בהן אתגר.

 

בתולה

מפגשים והכרויות עשויים להרבות בתקופה הקרובה. עם זאת, תצטרכו להיעזר לא פעם בתושייה שלכם. דאגו שהקרקע תהיה מוכנה לכל תוצאה, והיו בטוחים ביכולתכם לעמוד בלחצים מתישים. דברים חשובים עומדים עכשיו על הפרק, אל תיתנו לאף גורם מלחיץ לקלקל לכם.

טיפ השבוע: בתוך שבוע תוכלו להשתחרר מכל מה שהציק או העיק עליכם לאחרונה. ההתחדשות הזאת תיטיב עמכם ותפנה את תשומת הלב לאפיקים בונים.

 

מאזניים

רבים מכם נאלצים להתמודד עם אילוצים כאלה ואחרים שדורשים מכם זמן, כוחות ומשאבים, ושגורמים להסלמה ולשחיקת כוחות נפשית-פיזית-רגשית. התקופה מרמזת על התמודדות מתישה עם בעיות קיומיות. בנוסף, ימים אלה צופנים בחובם עימות מהסוג שעשוי להתיש אתכם. שימו לב לענייני כספים והשקעות. 

טיפ השבוע: מומלץ להפגין פתיחות ונגישות בענייני חו"ל ונסיעות. התחברו לעוגן ולשגרה - אלה מעניקים לכם תחושה של שייכות וביטחון. שמרו על איזון.

 

עקרב

שינוי הכרתי גדול בקשר זה או אחר ידרוש התייחסות מחייבת יותר. אתם עשויים להתקדם בזכות עבודה אחראית, מדויקת ואינטליגנטית - שהרי חוכמה, הבנה ובהירות מחשבה הן תכונות המאפיינות אתכם.

טיפ השבוע: רבים מביניכם כבר נמצאים בעיצומו של תהליך שינוי, והתחברותם של כוכבים משמעותיים מול מזלכם עשויה להדגיש את הצורך לנהוג באיפוק. שמירה על מרחק והסתרת הרגשות – תוכיח את עצמה כרגע.

 

קשת

חשים לכודים? לוו את מעשיכם בקריצה ובהומור, זה תמיד עוזר. יש נטייה להגזמה ואימפולסיביות במישורים מסוימים. נהגו זהירות במיוחד בענייני עבודה וגלו אחריות.

טיפ השבוע: יש לגלות מעשיות, ולהיות מוכנים לגילוי של תחושות מצוקה בנוגע למקורות הכנסה וללחצים במערכות יחסים רגישות. עם זאת, כוכב ונוס מול מזלכם עשויה להיטיב עמכם. חדשו קשרים, אבל גם את קצב החיזורים שלכם בארץ ובחו"ל.

 

גדי

רבים מכם נמצאים בעיצומו של תהליך שינוי שעשוי להיות מבורך. עם זאת, תצטרכו לנקות את השטח לגמרי כדי לאפשר לדברים חדשים לצמוח. רבים מכם נכנסים, או כבר נכנסו, לתהליך של טרנספורמציה ושינוי עמוק, המביאים לתהליך של התחדשות.

טיפ השבוע: גם אם אתם נתקלים במכשולים, כוח ההתמדה והרצון החזק שלכם ילמדו על החוזק ועל היכולת להתגבר וליצור דבר חדש ועמיד.

 

דלי

ענייני עבודה ויצירה עשויים להדגיש את השבועות הבאים. לכן סבלנותכם כלפי אותם דברים שעיכבו אתכם עד עכשיו, אוזלת. פתאום הכל נראה שברירי ולא יציב. כדאי שתשימו לב למידע שמגיע אליכם. שמרו על איזון והקפידו על דיסקרטיות.

טיפ השבוע: המשך החודש עשוי להעיד כי ככל שתתחברו לרצונותיכם האמיתיים, כך תוכלו להשפיע באופן בולט יותר, הן על מהלכים והן על הסובבים אתכם.

 

דגים

הפעילים ואנשי העסקים שביניכם חדורי מוטיבציה ותקווה ועסוקים בנסיעות ובקידום יזמות ברוכה, בתקווה שהיא מייצגת גם את הגישה הפרקטית והמעשית. המזל כבר יבוא בהמשך.

טיפ השבוע: בכל הקשור למגעים עתידיים, חשוב לשמור על מידה מסוימת של גמישות ופתיחות, ובאותה מידה התרחקו מאנשים שהם בעלי פתיל קצר. מצד שני, גלו ערנות. יש אפשרות להכיר אנשי מפתח ולקדם מטרות חברותיות.

 

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים