חיפוש
 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

מודיעין נאבקת בשחיתות

 

במסגרת המאבק בשחיתות של התנועה לאיכות השלטון בישראל, מסיירת ברחבי הארץ משאית התנועה, אשר הוסבה לבמת אירועים על גלגלים. מדי כמה ימים היא עוצרת בעיר אחרת בארץ, ומארחת על במתה מועמדים לראשות העיר וראשי רשימות

 

במסגרת המאבק בשחיתות של "התנועה לאיכות השלטון" בישראל, מסיירת ברחבי הארץ משאית התנועה, אשר הוסבה לבמת אירועים על גלגלים. מדי כמה ימים היא עוצרת בעיר אחרת בארץ, ומארחת על במתה מועמדים לראשות העיר וראשי רשימות, שעונים במספר הדקות שמוקצב להם על שאלות בנושאי שחיתות ומנהל תקין, וכן מציגים את תפיסתם בנושא טוהר המידות והשקיפות השלטונית ברשויות המקומיות.

ביום שישי האחרון הגיעה המשאית של התנועה למרכז המסחרי "לב רעות". ראשון לעלות עליה, לפני שאר ראשי הרשימות בעיר, היה ראש העיר, חיים ביבס, שאמר כי: "אנו בעיר מודיעין מכבים רעות יכולים לומר בגאווה שאנחנו מובילים מזה שנים רבות בפרמטרים רבים, שאחד המרכזיים שבהם הוא ניהול כספי תקין של העיר, לצד שקיפות ומנהל תקין בכל תחום ותחום. יש לנו את מועצת העיר ואנשי המקצוע בעירייה הטובים ביותר בישראל, שעל ידי שיתוף הפעולה המוצלח ביניהם עושים עבודה נאמנה, בראש ובראשונה למען תושבי העיר שלנו, ובקדנציה הבאה נמשיך באותה הדרך."

ביבס הזכיר גם שמזה כמעט 10 שנים מקבלת העיר מדי שנה פרס ניהול תקין מטעם משרד הפנים, וכי לנושא השקיפות יש חשיבות רבה, שבאה לידי ביטוי בין היתר בוועדת המכרזים בה יושבים נציגים מכל הסיעות, כולל מאלו שבאופוזיציה, פרט לזאת שלו. לאחר מכן חתם ביבס על אמנה, לפיה הוא מתחייב להצטרף למאבק בשחיתות, לפעול בשקיפות, לשמור על טוהר המידות, להימנע מניגוד עניינים ולא למעול באמון הציבור.

"התנועה לאיכות השלטון" היא עמותה הפועלת לקידום ממשל איכותי יותר במדינת ישראל. התנועה רואה צורך חיוני בדמוקרטיה מוגנת ואקטיבית, במיוחד במדינה צעירה כמדינת ישראל. במשך השנים, התנועה הציבה עצמה כ"כלב השמירה" על שלטון החוק, טוהר המידות וטובת הציבור, והמשאית שלהם מסתובבת בחודשים אלה בארץ במסגרת מאבקם "לא מצביעים שחיתות".

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים