חיפוש
 
לדף הבית >>     אסף עוזירי, עו”ד, נזקי גוף, רחובות >>

מי יתן לנו פיצוי על נזק גופני במלון

 

קיבלתי כוויה רצינית בחדר האוכל של מלון בו התארחתי. לא יכולתי לעבוד מס` ימים לאחר מכן והייתי צריכה למרוח משחות ולחבוש את היד. האם אני זכאית לפיצוי כלשהו?מי אחראי לו ואיך זה עובד ?

 

כאשר אנחנו מתארחים בבית מלון קיימת חובת זהירות של המלון כלפינו כאורחים.

משמעותה של חובת הזהירות היא שעל המלון לספק לנו חדר ומתקנים שיכולים לשמש אותנו כאורחים והשימוש בהם לא עלול לגרום לנו לפגיעות גופניות.

כך, חור בשטיח על הרצפה שגרם לנפילה של לקוחה הוביל לפיצוי בסך של עשרות אלפי שקלים.

לקוחה שהחליקה במקלחת בבית המלון והוכח שלא היה מעקה בטיחות במקלחת ורצפה עם משטח מונע החלקה קיבלה אף היא פיצוי משמעותי מבית החולים.

לקוחה שנפגעה בבריכה של בית המלון כתוצאה מילד שהשתולל וקפץ ופגע בראשה נמצאה זכאית לפיצוי מבית המלון בסך של עשרות אלפי שקלים.

במקרה שלך, אם הכוויה נגרמה כתוצאה ממתקן לחימום מים שלא סומן כמו שצריך או מפלטה לחימום מזון שלא הורחקה ממגע יד ניתן יהיה לקבל פיצוי מבית המלון. לשם כך, עליך לאסוף את מלוא הראיות האפשריות בנוגע למנגנון הפגיעה ולהיקף הנזק הגופני שנגרם לך.

ככל האפשר, יש לצלם את מקום הפגיעה ואת המפגע שגרם לך לכוויה כדי שניתן יהיה להביא תמונה זו בפני בית המשפט ולעיתים אף בפני מומחה בטיחות כראיה.

משרדי מייצג מזה כ 17 שנים אנשים שנפגעו גופנית וקיבלו סכומי פיצוי משמעותית מגורם צד ג’ שנמצא אחראי לפגיעתם.

ניתן לפנות אלי לייעוץ ראשוני ללא עלות בפלאפון.

יש לכם עוד שאלות לעו”ד אסף עוזירי, נזקי גוף? כנסו!

0542871851

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים