חיפוש
 
לדף הבית >>     בריאות >>

עמותת ”מקום מרפא” חלקה משלוחי מנות לילדים המאושפזים באסף הרופא

 

ג’ודי בוגן, מנכ”לית עמותת מקום מרפא-Place2Heal, לקחה פסק זמן משיפוץ מרכז טיפול יום אונקולוגי בוולפסון, כדי לחלק משלוחי מנות לילדים המאושפזים במחלקות השונות באסף הרופא

 

ג’ודי בוגן ממודיעין, מנכ"לית עמותת מקום מרפא – Place2Heal, עוסקת בשגרה בשיפוץ מרכזי טיפול יום אונקולוגים בבתי חולים בישראל.

ג’ודי, שחוגגת מעל 11 שנה מאז נרפאה מסרטן השד, יודעת שהטיפול הרפואי בישראל הוא ברמה גבוהה ביותר, אבל שהתנאים הפיזים במרכזים רפואיים בארץ לא תמיד מיטביים.

לכן היא הקימה את העמותה שלה, ומאז עוסקת בגיוס תרומות לטובת שיפוץ של מחלקות אונקולוגיות, מתוך רצון להעניק לחולי סרטן תנאים מיטביים וסביבה נעימה, נוחה ונאה יותר, לעבור בה את טיפולי הכימותראפיה המייגעים.

בימים אלה עוסקת ג’ודי בשלב השני של פרויקט שיפוץ המכון האונקולוגי במרכז הרפואי וולפסון בחולון, אך עם בוא חג הפורים, החליטה שזה הזמן לשמח ילדים, שמתמודדים עם אתגרים בריאותיים, ומאושפזים בבית חולים.

היא יצרה קשר עם רשת רמי לוי, קבלה מהם תרומה של משלוחי מנות, והגיעה אל המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) בצריפין, כשהיא עמוסה במשלוחי מנות, ובהם ממתקים, חטיפים צעצועים וערכות יצירה.

ג’ודי סיירה במחלקות הילדים השונות בבית החולים, ברכה את הילדים והצוות, וחלקה להם משלוחי מנות, כדי להבטיח שלכולם יהיה חג פורים באמת שמח!

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים