חיפוש
 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

”ויקטורי” לעוצמה מודיעין

 

עם הגיעה למודיעין, בחרה רשת ”ויקטורי” להעניק חסות למועדון כדורסל עוצמה מודיעין  

 

רשת "ויקטורי", שפתחה סניף ראשון במודיעין במרכז "יורושופס", בחרה להעניק את חסותה למועדון כדורסל עוצמה מודיעין.

שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל מועדון כדורסל עוצמה מודיעין, מדווח כי איל רביד, מנכ"ל רשת "ויקטורי", חיפש דרך לתרום לקהילה בעיר מודיעין, מתוך הכרה בחשיבות העיסוק בספורט, ולאור גודל המועדון, הערכים שלו והישגיו, בחר להעניק חסות לעוצמה מודיעין.

מועדון כדורסל עוצמה מודיעין הוקם בשנת 1997, ובעונת הכדורסל 2020-21, מונה המועדון 29 קבוצות ליגה, ובהן שחקנים ושחקניות מכיתה ה’ עד י"ב, וקבוצות נשים וגברים.

בשגרה כ-350 שחקנים ושחקניות משחקים מדי שבוע במשחקי הליגה ומייצגים את מודיעין על המגרשים באולמות ומתחת לסלים. בתקופת הקורונה, השחקניות והשחקנים מחכים בכליון עיניים לחזור לאולמות ולמגרשים.

המועדון מתגאה במחלקת העוצמתיות שלו, המונה 9 קבוצות של ילדות, נערות ונשים, ובכך שיש לו נציגות בליגות הגבוהות בכל קבוצות הגיל.

את עונת 2019-20 סיימו במועדון עם אליפות אחת ושתי עליות ליגה; קבוצת הנוער עלתה לליגת העל וקבוצת הבוגרים עלתה לליגה הארצית.

רודריגז: "המועדון מעניק לשחקנים ערכים חשובים, שקודמים לנצחון, ואנחנו מאמינים שתפקידנו לחנך ולהצמיח קודם כל בני אדם טובים, ורק אחר כך שחקנים טובים. אבל, כיון שבכל זאת מדובר בספורט תחרותי, השאיפה היא תמיד להיות בצד המנצח.

לכן, החסות של רשת "ויקטורי", יחד עם המשמעות של שם הרשת (ויקטורי = נצחון), מתאימים מאד לשאיפה של כל שחקן ושחקנית במועדון, ללמוד, לשחק, להצליח וגם לנצח."

איל רביד, מנכ"ל רשת "ויקטורי": "עם הפתיחה בעיר מודיעין, היה חשוב לנו, כרשת, לתמוך גם בקהילה. בחרנו לתת את החסות המרכזית למועדון כדורסל עוצמה מודיעין, המחנך ילדים, צעירים ומבוגרים לאהבה לספורט. פיתוח הקשרים עם הקהילה הם נר לרגלינו, ואנחנו מאחלים למועדון הכדורסל עלו והצליחו, "ויקטורי" מאחוריכם."

רודריגז מוסיף: "כדי לקדם מועדון ספורט איכותי נדרשים תקציבים גדולים, שלצערנו, אנחנו לא מקבלים מעיריית מודיעין. אנחנו אסירי תודה לרשת "ויקטורי", שבחרה לתת את תמיכתה, ומצטרפת לגופים נוספים, שמכירים בחשיבותם של הספורט ושל המועדון, וביניהם מספר גופים שמעדיפים להשאר כעת בעילום שם, כמו גם "ניצת הדובדבן" סניף ישפרו, ו"מרכז עצמה" – המרכז לאגודות ספורט עצמאיות והמנכ"לית מירי שלו, שמאמינה ותומכת בפעילות שלנו לכל אורך השנים.

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים