חיפוש
 
לדף הבית >>     zoomat בשיתוף zoomat ניהול תוכן >>

ד”ר יעל יעקבי – יישור שיניים ברחובות

 

ד”ר יעל יעקובי היא אורתודנטית, מומחית ביישור שיניים המעניקה טיפולים לכל הגילאים החל מילדות ועד למבוגרים. את הכשרתה קיבלה מטעם האוניברסיטה העברית והדסה ירושלים והיא מחזיקה בתואר מומחה באורתודונטיה 

 

ד"ר יעל יעקובי היא אורתודנטית, מומחית ביישור שיניים המעניקה טיפולים לכל הגילאים החל מילדות ועד למבוגרים. את הכשרתה קיבלה מטעם האוניברסיטה העברית והדסה ירושלים והיא מחזיקה בתואר מומחה באורתודונטיה . לד"ר יעקובי מעל 25 שנה של ניסיון בתחום, היא טיפלה בהצלחה בלמעלה מעשרת אלפים מטופלים. במרפאתה שברחובות, ד"ר יעקובי עובדת יחד עם צוות קבוע ויציב של סייעות ושיננית התומכות בעבודתה. 

מענה אורתודנטי מקיף 

בדיקה והערכת מצב הלסת והשיניים – מגיל 7 ועד למבוגרים, ד"ר יעקובי עורכת בדיקה מקיפה של מצב השיניים, המנח שלהן, הלסתות וחלל הפה. הבדיקה יכולה להיות ויזואלית ופיזית בלבד או לכלול גם בדיקות הדמיה בהתאם לצורך האבחוני. ניתן לקבל גם חוות דעת שנייה עבור תוכנית טיפולית. 

יישור שיניים לילדים – טיפול בכל קשת הבעיות האורתודונטיות בילדים צעירים ובני נוער תוך השגת שיתוף פעולה, באווירה נעימה ומכילה. 

יישור שיניים למבוגרים – מבוגרים שמבקשים לעבור יישור שיניים מקבלים במרפאתה של ד"ר יעקובי תוכנית טיפול אישית, תוך שיתוף פעולה מלא התחשבות הן במצב הרפואי הכללי, הגיל, המטרה של היישור ואפשרויות המימון הקיימות. 

יישור שיניים שקוף – בעזרת גשר סמכים שקופים ניתן לבצע יישור שיניים, גם מורכב וגם במבוגרים באופן פחות בולט מיישור שיניים מסורתי (גשר "קוביות" מתכת). השיטה מתאימה הן לילדים והן למבוגרים. 

יישור שיניים בשיטת אינויזליין – במטרה להביא לקהל מטופליה את אפשרויות יישור השיניים המתקדמות בנמצא, ד"ר יעקובי מציעה בין השאר גם יישור שיניים בשיטת אינויזליין. מדובר על שיטה מהפכנית ליישור שיניים שבה משתמשים בקשתיות שקופות במקום גשר. בשיטה זו ניתן לתקן בעיות אורתודונטיות רבות והיתרון הגדול ביותר שלה הוא העובדה שהקשתיות שקופות כמעט לגמרי. למעשה, הן כמעט בלתי נראות ולכן היא מתאימה במיוחד למבוגרים שרוצים לעבור יישור שיניים דיסקרטי, מהיר ויעיל. 

ד"ר יעל יעקבי – יישור שיניים באווירה נעימה, מקצועית ואישית 

להגיע למרפאת שיניים יכולה להיות חוויה מלאת רגשות וחששות הן עבור ילדים צעירים והן עבור מבוגרים. אך לא כל ביקור אצל רופא השיניים, או האורתודונט חייב להיות כזה. במרפאתה של ד"ר יעל יעקובי ברחובות אווירה נעימה, שלווה ומקצועית יחד עם יחס אישי ומכבד, תואם גיל ומצב לכל מטופל. ד"א יעקובי מאמינה בהמשכיות טיפול כחלק בלתי נפרד מהפילוסופיה הטיפולית שלה. כל המטופלים במרפאה מגיעים אליה בלבד, החל מהבדיקה הראשונית ועד לטיפולים האורתודנטיים. שלא כמו במרפאות רבות אחרות, הקשר האישי והמקצועי מתחיל וממשיך עם ד"ר יעקבי בלבד – נוצרת המשכיות טבעית, מקצועית ונכונה – ד"ר יעקובי מלווה כל מטופל עד להשגת החיוך השלם והאסתטי ביותר. 

מרפאתה של ד"ר יעקובי מציעה יישור שיניים ברחובות וממוקמת ברחוב הרצל 182. ד"ר יעקובי מקבלת מטופלים גם במרכז הרפואי של קופת החולים הכללית בסניף עשרת.

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים