חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

נטייה לסגירות מול נטייה לפתיחות במרחב הזוגי

 

ישנם אנשים רבים, גברים ונשים כאחד, שמתקשים לתקשר את עצמם כיוון שאין להם מספיק כלים בארגז הכלים שלהם לתקשר.דרך טובה מאוד לפתח את הכלים היא להגיע לתהליך, יחד או לחוד, כדי ללמוד עוד דרכים לתקשר וכך לשפר את התקשורת. להמשך קריאה, כנסו...

 

נטייה לסגירות מול נטייה לפתיחות במרחב הזוגי

שאלת תושבת העיר
היי הדס אני נוטה לשתף בכל דבר את בן זוגי בין אם הוא אישי או גלוי. הוא לעומת זאת נדרש ”לתשאול” מצידי על מנת לשתף בהרחבה וגם כשעצוב לא נוטה לפרוק... מאוד קשה לי כי כך אני מרגישה חשופה ושהוא כמו בונקר ומאשימה את עצמי שאולי זה בגללי שהוא לא מרגיש מספיק בנוח. הוא טוען שמשתף אותי יותר מכולם. מה עושים במצב כזה? זה קורה אצל הרבה זוגות?

תשובת מנהלת הפורום

שלום מלי,

מה שלומך, יקרה?

אני בהחלט יכולה להבין את התסכול שלך בונגע לנושא. ישנם אנשים רבים, גברים ונשים כאחד, שמתקשים לתקשר את עצמם כיוון שאין להם מספיק כלים בארגז הכלים שלהם לתקשר. לפי מה שכתבת, נשמע שהוא עושה כמיטב יכולתו לתקשר איתך אבל אין לו מספיק כלים להמשיך או ליזום. דרך טובה מאוד לפתח את הכלים היא להגיע לתהליך, יחד או לחוד, כדי ללמוד עוד דרכים לתקשר וכך לשפר את התקשורת ביניכם ועבורו עם העולם. תקשורת היא הדרך ליצור קשר עם הסובבים אותנו, להסביר את הצרכים והרצונות שלנו, בלי תקשורת, רוב בני האדם נשארים מתוסכלים ולכן כדאי להקל.

את תמשיכי להוות לו מודל ותמשיכי לתקשר את עצמך כי זה הדבר הנכון גם עבורך. אל תאשימי את עצמך. זה לא תמיד קשור אליך אלא לרוב קשור לאופן בו הוא גדל בבית או הבין את החיים.

בהצלחה ענקית! 

שלכם, הדס. 

*התמונה הראשית באדיבות האתר: Freepik

יש לכם עוד שאלות להדס גלבוע לין ייעוץ זוגיות ומיניות? כנסו!

050-425-5530

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים