חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מודיעין חופשית: ”לתלות דגלי גאווה בעיר”

 

חבר המועצה איתי אלמוג בר לראש העיר: אפשר תליית דגלי גאווה בעיר בימי חודש הגאווה

 

לכבוד מר חיים ביבס, ראש העיר מודיעין- מכבים- רעות

א.נ, הנדון: תליית דגלי גאווה במודיעין- מכבים- רעות

 

כבוד ראש העיר.

החודש מתקיים חודש הקהילה הגאה ברחבי הארץ. מטרת חודש זה היא להביא לתודעה של הציבור את עקרונות השוויון וקבלת האחר ולחשוף אותם לכך שיש בציבור אנשים רבים המשתייכים לקהילה הגאה. רשויות מקומיות רבות בישראל תולות את דגל הקהילה הלהט"בית על מבנה העירייה וברחבי העיר, על מנת להראות שהרשות המקומית היא סובלנית ומקבלת בברכה את תושביה מקהילת הלהט״ב. כך מועבר מסר חשוב של עיר פלורליסטית ומתקדמת שרואה בכל תושביה כאנשים שווים וראויים. מהלך כזה חשוב גם לתושבי העיר שאינם חברי קהילת הלהט״ב, כחלק מחינוך הציבור לקבלה של אנשים השונים מהם.

המהלך גם חשוב לבני ובנות נוער מהקהילה, המתמודדים לפעמים עם הצקות, תחושת חוסר קבלה והחוששים מיחס הציבור אליהם. חודש הגאווה הוא הזדמנות להצטרף לכל אותם ערים שמביעות סולידריות ותמיכה בבבני ובנות הקהילה הגאה, ובוחרים לציין זאת גם באמצעות הנפת דגל הקהילה על בנין העירייה וברחבי העיר. דגלים שתלויים לאורך תקופה נצפים ע״י תושבים רבים ובכך הם מקדמים את עקרונות הסובלנות וקבלת האחר. אני מבקש בשם תושבות ותושבי העיר כי מודיעין- מכבים- רעות תצטרף לערים אחרות כגון: תל אביב, חיפה, רמת גן, גבעתיים, הוד השרון, נס ציונה, ערד ועיריות נוספות ותתלה דגל גאווה על בנין העירייה ודגלים נוספים ברחבי העיר, לאורך השדרות המרכזיות.

העלות הכספית היא אפסית אבל לצעד זה יש משמעויות אדירות מבחינת תחושת התושבים שמבינים שהם חיים בעיר מתקדמת, פלורליסטית שמקבלת את כולם בלי הבדל של מין, מגדר או העדפה מינית ומרבית תושבי מודיעין- מכבים- רעות מעוניינים לקדם ערכים אלה. אני מבקש כי תנחה את עובדי ועובדות העירייה לקדם את תליית דגלי הגאוה בהקדם האפשרי.

בברכה, איתי אלמוג- בר,

אדריכל חבר מועצת העיר מודיעין- מכבים- רעות,

חבר הועדה לקידום הקהילה הגאה 

חבר סיעת מודיעין חופשית

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים