חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 20 – 26 ביולי 2018 - חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר:

 

                                                   

                                           הורוסקופ: 20 – 26 ביולי 2018 

טלה

אתם שואפים להשתחרר בהדרגה מהקשיים ומהעומס, ולשעוט קדימה בתאווה מחודשת כדי להבטיח לעצמכם עתיד בהיר ומבטיח יותר. עם זאת שימו לב, כוכבכם מארס יימצא בנסיגה עד 27 באוגוסט, והשפעתו הופכת תוקפנית ושלילית. במקום תחושת המרץ, הזרימה והרצון לעשות, מארס בנסיגה מביא את נקודת הרתיחה שלנו לרמה נמוכה במיוחד. יש לנקוט זהירות מרבית בנסיעות. 

שור

החודש הקרוב מדגיש ענייני בית ומשפחה. אנשי העסקים שבכם מלאי תקוות ועסוקים בנסיעות ובקידום יזמות ברוכה, בתקווה שהיא מייצגת את הגישה הפרקטית והמעשית. חשוב לשמור על מידה מסוימת של גמישות ושל פתיחות. זהירות: קשר שבו אתם מעורבים גורם לכם להרגיש בנוח, אך אתם עלולים להרגיש שהציפיות מכם גורמות ללחצים שאיתם קשה להסתדר.

תאומים

אתם ערניים, מקסימים ויצירתיים, ושואפים לתרגם את שאיפותיכם למעשים. עם זאת, נסיגת כוכב מארס עד 27 באוגוסט, עשוי להשפיע על התקשורת, על נסיעות וענייני חו"ל, דבר שעשוי להעיד על זרם מהיר ומפתיע של התרחשויות. נסיגת מארס עשויה להשפיע ישירות על התקשורת הבינאישית ועל החיים הרגשיים. חשוב לכן להתמקד בעובדות ולהתמודד באופן פרקטי בעשייה.

סרטן

יש שינויים ברמת הנזילות הכלכלית שלכם, לכן ייתכנו במהלך החודש הקרוב החלטות ביחס לכסף ולרכוש. יהיה עליכם להחליט בעצמכם על עתידכם. רכישת נכס יקר עשויה לעלות על הפרק, לכן חשוב להיות ממוקדים ומעשיים. האנשים המעורבים בתהליכים המתרחשים לא מנהלים את העניינים היטב. אל תניחו לאחרים לערער את הביטחון שלכם ביכולתכם ובעצמכם.

אריה

כניסת השמש למזלכם לקראת יום שני (לתקופה של חודש) תסייע לכם. במהלך השבועות הבאים צפויה פעילות פיזית ותקשורתית. שימו לב: כוכב המרץ והאנרגיה מארס מול מזלכם עשוי להצית אי הסכמות ומריבות. זהירות: שימו לב לא להיכנס לעימותים ביחסיכם עם הסביבה. סגלו לעצמכם רכות והימנעו מעקשנות. פתיחות ברוכה ואמפטית תסייע לכם.

בתולה

מתגנבת לתוככם תחושה של הקרבה וקושי במימוש מאוויים ותקוות, דבר שגורר עימו חלומות בהקיץ ואידיאליזציה של אנשים ומצבים. יש כאן גם פחד מאינטימיות בשל הצורך להיות בשליטה כל הזמן, ואלה מכם שמתמודדים עם מצב רגשי בעייתי ולא יציב, עלולים לסבול מחרדת נטישה. לכן זוהי תקופה של נבירה והפנמה, כשלאחריה תצאו מחוזקים יותר.

מאזניים

כניסת השמש לבית החברתי שלכם עד ה-23.8 מרמזת על האצה בפעילות. אתם נכנסים לחודש שטומן בתוכו יתרונות טובים. המועקה והבלבול של השבועות האחרונים יפנו את מקומם לביטחון מחודש אך הדרגתי בחייכם. אתם עומדים להיכנס לחודש תקשורתי, מעניין ומאתגר כאחד ומקרינים קסם אישי מואר יותר. חיזור נלהב מצד בן זוג פוטנציאלי מעלה סומק בלחייכם.

עקרב

כניסת השמש למזל אריה שולחת אליכם זרקור קרייריסטי. במהלך החודש הקרוב צפוי דגש שעשוי להשפיע עליכם משפחתית או מקצועית. ייתכן שתרגישו שדורשים מכם יותר מדי או שמצב טעון הופך להיות אינטנסיבי מדי, לוחץ ודחוס. זהירות מצרות עין ומתחרותיות ושמרו על טאקט וזהירות. יש לצפות למשימה כבדת משקל שתשנה אך תשדרג את חייכם משמעותית בהמשך.

  

קשת

המערכת הכוכבית עשויה להיטיב עמכם. אתם נראים טוב, מושכים תשומת לב ומצב הרוח שלכם, שנתון אומנם לתנודות בשל השפעת כוכב מארס למזלכם, עשוי לתת את הטון. שמרו על אנרגיה מאוזנת. בינתיים חשוב שתהיו מודעים לימים של זרימה מואצת לעבר מגעים הפותחים בפניכם אפשרויות מבטיחות. השבועות הבאים מדגישים ענייני חו"ל, התכתבויות ונסיעות.

גדי

התחום הכלכלי עשוי לקבל דגש במהלך החודש הקרוב. עם זאת, מומלץ להימנע מהנטייה לאידיאליזציה, ולספקולנטים שביניכם אייעץ ואתריע לא להתעלם מדברים שעלולים להתנפץ בהמשך. עיתוי נכון ופעולה מוצלחת יוכלו להניב פירות מהם תוכלו ליהנות לאורך זמן. טיפ השבוע: שימו לב לא רק למה שאתם עושים, אלא גם למה שאתם אומרים. היו זהירים בענייני כספים והשקעות.

דלי

מיקום השמש מול מזלכם במהלך החודש הקרוב עומד להשפיע עליכם במהלך השבועות הבאים.  בתחום הזוגי חשוב להעלות דברים על פני השטח ולדון בהם בגלוי. למרות חששותיכם עדיף לגעת בנקודות הכואבות ולא להמשיך להדחיק את הנושאים הבעייתיים ולהתעלם מהם. כוכב המרץ והאנרגיה במזלכם מצפה מכם להתמקד בעובדות ולהתמודד באופן פרקטי בעשייה.

דגים

החודש הקרוב עשוי להתמקד במישור הקשור לעבודה ובריאות. התקופה מרמזת על נטייה לימים מתישים נפשית שעשויים לגרור מצבי רוח משתנים, עם נטייה להסתגרות. בנוסף, קשה יותר למצוא דרך לגשר על פערים, ומחלוקות קטנות עלולות להפוך למכשלה של ממש. כדאי להתפשר ולקבל את נקודת המבט של הצד האחר, גם אם אינכם מסכימים עמה. הימנעו מהנטייה לאשליות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים