חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  17 – 23 בנובמבר 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 17 – 23 בנובמבר 2018

 

 טלה

יש ביניכם כאלה שעדיין מתמודדים עם מצב מכביד שמקשה על שמירת יציבות מצב המצריך איזון תכנון ושיקול דעת, בהתאם למצב שאתם נתונים בו. יוזמה תקיפה ואינטנסיבית אותה שבה נוקט הצד השני עשויה לגרור עימות. מיום חמישי ואילך האווירה משתנה לטובת חודש שפותח בפניכם אופקים מבטיחים ואידיאליסטיים שעשויים לשפר מגעים הקשורים לנסיעות, ללימודים ולהשתלמויות.  

 שור

הפעילו את ההיגיון. בעוד כשבוע אתם עוברים מהשלב התיאורטי למעשי. תוכלו לחוש בהדרגה את ניצניה של תקופה מבטיחה יותר, מה שיעורר בכם רצון לבצע מהלך שיכול להביא דברים לידי מודעות ולידי פתיחת ערוץ מבטיח יותר. גם אם הזדמנות שעמדה עכשיו על הפרק לא תצא לפועל, עוד יהיו בקרוב אופציות נוספות שיתאימו לכם ולדרככם. הימנעו מקונפליקט עם בן זוג או שותף.

 תאומים

סוף השבוע ותחילתו עשוי להדגיש את בית השותפויות והנישואים, ומשפיע על התנהלותכם. לחרוצים וליצירתיים שביניכם יש יתרונות, אך לשם כך יש להשקיע עבודה אחראית ורצינית בכל מה שאתם שואפים לממש ולחזק. לשם כך חשוב לפעול ולתפקד בסביבה רגועה שתאפשר לכם התרכזות אמיתית. שמירה על איזון ועל פרופורציה – זה הדבר שהכי חשוב לדבוק בו עכשיו.

 סרטן

בני מזל סרטן רבים יגיעו למסקנה שהצורך ביישוב דעת ובמיצוי עצמי מתחזק. צפויה תקופה נוחה פחות, ותרגישו מותשים גם בלי סיבה נראית לעין. במיוחד לגבי אלה שנוטים להעמיס על הגוף טרדות פסיכוסומטיות, לפתח אלרגיות ומיחושים ולהתקשות לעמוד במשימות שתובעות מאמץ. מצד שני, לנחושים שביניכם צפויה אנרגיה מוגנת ותומכת שתאפשר פלטפורמה של  התפתחות והישגיות.

 אריה

אתם זקוקים לחידוש, לעניין ולאתגר, כשאת הרוגע תוכלו למצוא בהתנסויות שיביאו לידי ביטוי את היכולת היצירתית-השיווקית-פרסומית טבעית שלכם. ימי תחילת השבוע עשויים לזמן גירויים מאתגרים שיעשירו את עולמכם. לוו את מעשיכם בקריצה ובחוש הומור, זה תמיד עוזר. השאפתנות תסייע להוציא לפועל את הרצונות שלכם בזכות הפגנת יכולת אילתור ותושייה.

 בתולה

עניני בית ומשפחה עשויים להיות מודגשים בשבת. שימו לב! חלקכם עלולים במהלך השבוע להיקלע למתיחות או לקונפליקט  - אלה עשויים להכניס אתכם ללחץ. מומלץ לפרק מתחים על-ידי התארגנות מעשית, ולסגל מודעות כדי לחסוך אי הבנות ולחצים. מהשבוע הבא צפויים תנאים טובים ומבטיחים יותר, אבל בכל מקרה, עדיף לחסוך את התהליך.

 מאזניים

אתם שואפים ליצור לעצמכם יסודות יציבים, גם אם אלה מלווים במועקה ובשאלות קיום בסיסיות. תקופת קשת מביאה לשינוי בולט באווירה שיש בצידו השפעה מכוננת שתקל עליכם לעבור את השבוע בעצם אישיותכם המלבבת. מצד שני, יש נטייה של  בדידות ושבריריות שדורשת התייחסות. שיחה גלויה עשויה להקל ואולי גם לפתור סוגיה חונקת. רעננו מגעים ונסיעות נלווים.

 עקרב

חשוב שתהיו מאורגנים ומסודרים. על אף המתח אתם מצליחים לקדם את עצמכם בצורה מרשימה. הכוכבים ונוס ויופיטר המטיבים במזלכם מעניקים עבור רבים נחישות וכריזמה עזה שיעניקו לכם הישגיות והכרה. השילוב הזה גם מבטיח חגיגה של יצרים וחשקים נלווים. הימנעו מקונפליקט נלווה. המשך החודש עשוי למקד אליכם יותר תשומת לב, תהודה והכרה בכל הקשור לפעילותכם המקצועית.

 קשת 

מיקום כוכב מארס בבית החברתי שלכם עשוי להעיד כי יש מביניכם כאלה שמגבירים את הצד החברתי שלכם. מבחינה אנרגטית הכוחות שלכם אינם בשיאם, אך עם כניסת השמש למזלכם לקראת יום חמישי, עד 21 בדצמבר, תוכלו להתחזק, במיוחד כשרבים מביניכם מאמינים בעשייה וברוחניות שמחזקת אתכם. ענייני כספים והשקעות עשויים לעלות על הפרק לקראת המחצית השנייה של השבוע.

 גדי

האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות בתחילת ימי השבוע, אך אתם מתחזקים לקראת המחצית השנייה של השבוע. מיקום ונוס ויופיטר בבית החברתי שלכם עשוי לחזק מגעים ברוכים. יחסי הגומלין ביניהם עשויים להביא עימם בונוסים יצרניים כדאיים, מעשירים ומאתגרים, שבה יש אפשרות לבנות לעצמכם בסיס טוב להתקדמות ולהיכנס למסלול מסודר של עשייה.

 דלי

השבועות האחרונים היו בחלקם עמוסים, שימו לב למחצית השנייה של השבוע. המשך החודש (עד 21 בדצמבר) יזמן אופק חדש וציפיות חברתיות ועסקיות, מצב שעשוי להכניס מעט איזון למפה הדחוסה והלחוצה, ולאפשר, בין השאר, ליצור קשרים חברתיים ויצירתיים, כך שתוכלו להיחשף להתנסויות חדשות. סגלו ראייה קוסמופוליטית רחבה והדגישו מגעים חובקי עולם, עסקים ונסיעות.

 דגים

החודש הקרוב אמור להדגיש פונקציות וסוגיות נלוות הקשורות לקריירה, לעסקים ולנסיעות, זאת בתנאי שאתם ערים לגבולות ולמגבלות שמטילה הסביבה, הלוחצת לעיתים, על ההתרחבות האישית הזאת. לא תוכלו לרצות את כולם, וחשוב שתהיו נאמנים לעצמכם ותשמרו על האמת הפנימית שלכם, המתבטאת בקו שבו בחרתם. אתם עומדים בפני תקופה חשובה, והתנהגותכם המקצועית עשויה להוות מבחן לקידומכם. 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים