חיפוש
 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

חדשות האוכל

 

החורף לא באמת פה אבל כולם כבר מפיצים ניחוחות של תפריטים חדשים ואנחנו שולחים אתכם לבדוק ולספר לנו איך היה.

 

תפריט חורף ב״גריג״

תפריט הסתיו החדש של השף עידו פיינר ממסעדת Garrigue יגרום לכם לגלות את טעמיה העכשוויים של קופנהגן, לונדון וסן סבסטיאן, בתל באביב עם מנות חדשות ושונות לצד אלו שהפכו למנות דגל של גריג וקיבלו פרשנות סתווית. תפריט המאפשר לכל אחד להרכיב את סגנון הארוחה והבילוי שלו.

מה בתפריט?

קרוקטים // חסה צלויה // קפלטי במילוי ריקוטה וכרוב שחור // פטוצ’יני מולים // שניצל כבד אווז // ניוקי פריזיאן עם אווז קונפי ועוד

את התפריט ניתן לטעום גם במסגרת תפריט יומי- ארוחה מובנית המורכבת מפתיח, מנה ראשונה, מנת ביניים, עיקרית וקינוח ב-180 ₪ לסועד (המוגשת מידי ערב, למעט שישי).

תפריט היינות הינו דינמי במיוחד ועובר עריכה אחת לשבוע על מנת לאפשר נגישות והצצה למבחר גדול של יינות שונים בכוסות בטווח מחירים של 30-50 ש"ח

אחד העם 15, תל אביב | 03-9030677

www.garrigue-rest.com

 

לאנץ עם אל עאשי

תפריט עסקיות חדש במסעדת "אל עאשי"

 מסעדת "אל עאשי" , של השף סאלח כורדי, משיקה תפריט  עסקיות חדש שיוגש בימים שני עד חמישי בין השעות 12:30 עד 17:30. בתפריט מנות המשקפות את יפו במלוא הדרה, בה הים הוא שחקן מרכזי.

 בתפריט שלוש הצעות  לארוחת עסקית מגוונת הכוללת לחם ביתי , מנה ראשונה ומנה עיקרית לבחירה ברמות מחיר שונות וכוס שתיה קלה או מינרלים.

ראשונות כגון: טבולה עם  קינואה צבעונית, בורגול, קשיו קלוי // בטנג‘אן מאשווי  // ג‘וז שמנדר- סלקים בצבעים, פיסטוק חלבי, רכז רימונים, שמן זית, גבינת עזים מקורמלת.

 בין העיקריות ניתן למצוא: חזה עוף ממולא ב- 4 סוגי פטריות //  סרדין במילוי עשבי תיבול על מצע תבשיל תירס //  שוש ברק חודרי (טבעוני) ממולאים בתרד // סינייה כבש בטחינה //

קבב דגים // מסחאן פארוז‘ - כרע עוף על לחם בטאבון ועוד

"אל עאשי" עולי ציון 4, תל אביב03-6485748 ימים שעות פתיחה שני עד שבת- 12:30- עד חצות

 

מסעדת לוקה מרעננת את תפריט הבראנץ’ הגלילי

 

 

מסעדת לוקה, המתמחה במטבח האיטלקי וממוקמת בלב המרינה בהרצליה, מרעננת את תפריט הבראנץ’ המוגש במסעדה בעזרת השפית מאיה קליין.

קליין, זוכת העונה הראשונה של התכנית ’משחקי השף’, העניקה לבראנץ’ של לוקה טוויסט חדש באמצעות שדרוג מנות קיימות ויצירת מנות חדשות בסגנון כפרי גלילי. כעת הבראנץ’ מתהדר במנות בניחוח איטלקי לצד מנות ישראליות העשויות ממיטב חומרי הגלם שיש לנו בישראל.

הבראנץ’ מוגש בימים שישי ושבת בסגנון בופה עשיר ומציע מנות כגון: גבינות בשילוב של ירק זעתר טרי ובזיליקום, סלטים טריים ולא שגרתיים, פריטטות, מאפים טריים מלוחים ומתוקים הנאפים במקום, בר לחם עשיר, ממרחים שונים, דגים מעושנים, לאבנה ביתית, מוזלי, ריבה ביתית, טירמיסו ועוד.

 שישי בין השעות 09:00 – 12:30 // שבת בין השעות 10:00 – 12:30

המחיר: 67 שקלים לאדם (כולל שתיה חמה וקרה). ילדים בגילאי 4 -12 - 34 שקלים

 לוקה, רחוב השונית 2, מרינה הרצליה. בהזמנת מקום מראש 09-9514000. (לא כשר)


סטריט בורקס

חדש- מאפיית לחמים משיקה, פופ אפ בורקס סנדוויץ’ ואנחנו כבר עומדים בתור.

 בימים אלו נפתח דוכן בורקס סנדוויץ’ חדש, הדוכן החדש יופעל ממאפיית לחמים ברחוב החשמונאים, וממנו יופקו שלל בורקסים במילויים שונים ומיוחדים שיוגשו במגשי נייר שלצדים סלט ירוקים רענן, חמוצים וביצה קשה.

התפריט בדוכן יתבסס על מאפי הבורקס הקיימים במקום ועוד ספיישלים שייצרו במיוחד, כל אלו ימולאו במקום בשלל תוספות ועוד ספיישלים שיצאו מידי יום לדוגמה: ספיישל בורקס חתונות עשוי בצק עלים  וממולא בתפו"א קטנים, בשמל, פטריות צלויות, גבינת גאודה, פטרוזיליה ובצל ירוק.

 מבצעים מיוחדים:

*בורקס ליד בירה- מבצע 39/45 ₪ (שליש וחצי)  ובימיי שישי רק 1/3בירה מהחבית

 ימי פתיחה ושעות:החל מהשבוע הקרוב ועד לשבוע הראשון של חודש דצמבר בימים שלישי 10:00- 17:00 ו-שישי 09:00 ועד 14:30

 החשמונאים 103 תל אביב

 

 

חומוס אבו-שוקרי מגיע לשרונה מרקט

 חומוס אבו שוקרי מגיע לתל-אביב ופותח לראשונה מסעדה במתחם הקולינאריה הגדול בישראל – שרונה מרקט. 

 תפריט המסעדה כולל מגוון סלטים, מנות חומוס ומסבחה, פלאפל, שיפודים, ממולאים, תבשילים, חמוצים ועוד. בכדי להתאים את התפריט למשכנה החדש של המסעדה, נוספו לתפריט הקבוע של "אבו שוקרי" גם מגוון מנות של בשרים ומעורב על האש, מרק קובה חמוסטה, מרק קובה סלק ועוד. בנוסף, ניתן יהיה לרכוש את כל המנות בתפריט ב"טייק אווי" הבייתה ובסופי שבוע יוצע מגוון נוסף של אוכל ביתי מוכן.

 

"אבו שוקרי" בשרונה מרקט

www.saronamarket.co.il

רחוב קלמן מגן 3 תל-אביב, טלפון: 03-6524447

 

 

 

מבצע צעירים במסעדת על המים

מסעדת "על המים", הממוקמת על חוף ימה של הרצליה פיתוח, ממשיכה את המסורת ומשיקה  מחדש את "מבצע צעירים" האטרקטיבי  במסגרתו כל צעיר וצעירה בטווח הגילאים 20-32, ייהנה מ- 50% הנחה על תפריט האוכל (למעט מספר מנות מצומצם שיוצעו ב-30% הנחה) וכן על יינות, קוקטיילים ומשקאות נבחרים.

אם לא די בכך, הוחלט השנה במסעדה לא לקפח משפחות שאוהבות לאכול ועל כן גם שולחן שחלק מסועדיו בטווח גילאי המבצע, ייהנה מהנחת הצעירים שתחול באופן יחסי על כל הסועדים.

בין המנות שמוגשות במסגרת המבצע ב- 50% הנחה : פילה סלמון //  שורט ריב//רול קריספי סלמון // קומבינציית על המים  (15 יחידות) ועוד.

מבצע הצעירים תקף בימים א-ה בין השעות 13:00 עד  22:00. בימים ו’- שבת משעה 18:00 עד 22:00.  (בהצגת תעודת זהות והזמנת מקום מראש).
החל מה- 15.11.16 ועד ל- 31.3.17.

מסעדת ’על המים’ חוף השרון 4, הרצליה

09-9511812

 

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

 

מדורים