חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 8 – 14 ביוני 2018

 

 התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ: 8 – 14 ביוני 2018

 

טלה

בימי סוף השבוע רעננו מגעים חברתיים. פעילות רבת השראה עשויה להעצים אתכם ולהעניק לכם אנרגיות ברוכות. פגישות ושיחות יחדירו בכם תקווה, עם זאת, אופטימיות יתר עלולה להיות מסוכנת ומוטב שתציבו גבולות. השפעת כוכב נפטון עדיין מחייבת זהירות שעלולה להיהפך למעמסה. אנשים ירגישו בדיוק מה טוב עבורם, יקלטו אחרים במבט אחד, וההתרשמות הראשונה תתברר כנכונה.

 שור

שישי-שבת עשויים להיות ימים מעייפים. לקראת ערב: יציאה מהשגרה והתאווררות ייטיבו איתכם. מיקום הירח במזלכם עשוי להעיד כי אתם עשויים לחוש מאותגרים מנטאלית ושואפים להתחדש. מיקום כוכבכם ונוס במזל סרטן, הבית התקשורתי שלכם הקשור גם לנסיעות, עשוי לספק ריגושים שקשורים לביקורים אצל אנשים שאתם חפצים ביקרם. לכו על זה.

 תאומים

הימים המעייפים של השבוע עשויים להיות בראשון-שני. אם זוהי הרגשתכם, חכו לימים שלישי-רביעי. מרקורי הספונטני והשמח במזל תאומים עשוי לעודד ענייני תקשורת ונסיעות קצרות. טיפ השבוע: כדאי להאזין לקול הפנימי, גם אם הוא גורם אי-נעימות. זאת כדי לאבחן אנשים, מצבים ותוכניות. אנשים ירגישו בדיוק מה טוב עבורם, יקלטו אחרים במבט אחד, וההתרשמות הראשונה תתברר כנכונה.

 סרטן

ימים שלישי-רביעי עשויים להעיד כי עוברת עליכם תקופה לא קלה. אתם סובלים מדכדוך, מעייפות, מבעיות בריאות או ממחשבות טורדניות לגבי העתיד. נדמה לכם שזהו מצב חסר מוצא, אך למעשה לקראת 22.6 ואילך התחושה הזאת סוף-סוף תחלוף. עם זאת, כוכב ונוס במזלכם מוסיף לכם המון נקודות זכות ועל היכולת ליהנות מהדברים הקטנים של החיים, לכו על זה.

 אריה

התקופה משפיעה לטובה על המראה ועל ההתנהגות שלכם, אתם פופולריים בחברה ואצל בני המין השני. זה הזמן להשקיע בעצמכם וביחסים עם האנשים שאתם מעוניינים בחברתם. זה הזמן ליזום ולהעז יותר. תוכלו לבטא את עצמכם טוב ותהיו זריזים ותקשורתיים – אולי אפילו פזיזים. דבר שמלמד על הצורך להיות זהירים ושקולים יותר. בענייני רגשות מוטב לשמור על דיסקרטיות.

 בתולה

רבים מכם עסוקים ביוזמות תקשורתיות, כמו גם לענייני תדמית ולעיסוק בעניינים שוטפים ועסקיים, המעמידים אתכם בפני הצורך לבחון מחדש את הישגיכם ואת תוכניותיכם. חששות ילוו אתכם בימים שלישי-רביעי, במיוחד אלה שמוטלים עליהם עומסים כבדים. שימו לב: יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של מי שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים.

 מאזניים

בהשפעת תקופת מזל תאומים תהיה לכם נקודת זינוק חיובית, מציאות ידידותית ותחושת קלילות, גם כשמדובר בתהליכים לא פשוטים. הישגיות מקצועית תפתח בפניכם אפיקים חדשים. בעקבות כך צפוי שיפור הדרגתי במתרחש, ולמרות שהדברים לא זורמים בקלות, תהיה לכם יותר שליטה במתרחש. שלישי-רביעי: נסיעות והתכתבויות עם חו"ל ובאינטרנט יישאו תפנית מעניינת.

 עקרב

התקופה דורשת הפגנת אקטיביות, אסרטיביות ויוזמה. התמקדות במטרה תסייע ותשדרג אתכם. מצד שני, מסתמן רובד חזק מאוד של דעתנות, וממקום כזה קשה מאוד ליצור שיתופי פעולה. בתוך שבוע תיכנס השמש למזל סרטן, והשבועות המכבידים שחוויתם יסתיימו. התמקדות במטרה תסייע ותשדרג אתכם. בהמשך החודש תמצאו פתרונות פשוטים לבעיות שהטרידו אתכם.

 קשת

תקופת מזל תאומים מול מזלכם עשויה להעיד על חום ופתיחות, ומיטיב עם היצירתיים וההרפתקנים והלהוטים שביניכם. קל יהיה לכם להתקרב לאנשים וליצור קשרים חדשים, מצב שיאפשר קידום ושיפור מגמות ומהלכים מקצועיים. מצד שני, ייתכן שאתם בוחנים אדם כלשהו מבעד למשקפיים וורודים מדי. אל תשכחו כי כגודל הציפיות – כך גודל האכזבות. הקפידו  להישאר מחוברים למציאות.

 גדי

קור רוח והתנהלות תקשורתית מתוחכמת יסייעו לכם. העדינים שביניכם זקוקים מדי פעם לפסק זמן של שלווה ושקט כדי למלא את מצברי הגוף והנפש. טיפ השבוע: כוכב האהבה והרגש - ונוס - מול מזלכם (עד 19 במאי) עשוי להיטיב עמכם, מצב שעשוי להגביר את הסיכויים לתחילתה של זוגיות חדשה וכן את הקסם האישי והפופולריות שלכם. בהצלחה.

 דלי

יש לכם הזדמנות להרחבת מעגל האנשים שאיתם תהיה לכם כימייה טובה. זה הזמן להתחבר לאנשים סביבכם. הכוכבים עשויים להשפיע לטובה על מגעים מקצועיים ואחרים ולהזרים לחייכם איכות מתחדשת. תוכלו להוכיח שאתם יכולים לפעול באופן עצמאי ובדרך המיוחדת המאפיינת את אישיותכם. מנגד, שימו לב! בדברי חנופה ושבחים אולי מסווים אינטרסים אחרים שאינכם מודעים אליהם.

 דגים

פערים בציפיות עלולים להוות מכשול לקשר שבו אתם מעורבים, במיוחד אלה מכם הנוטים להיסחף לאידיאליזציה. מצד שני, השפעת כוכב האחריות סטורן תגביר לאחראים מביניכם את הזהירות ואת המשמעת. כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות. מה-22 ביוני ואילך: ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים