חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

צעדת מודיעין ה-12

 

”צעדת מודיעין” המושכת אליה בכל שנה אלפי צועדים, תיערך בסוף השבוע הבא, ביום שבת 25.11.17, ובאגף הספורט בעמותת סחלבים מזמינים את תושבי העיר לבוא לצעוד בשבילי הטבע היפים של יער בן שמן וליהנות מהפנינג ספורטיבי לכל המשפחה וממגוון פעילויות אתגריות לאורך המסלול.

 

"צעדת מודיעין" המושכת אליה בכל שנה אלפי צועדים, תיערך בסוף השבוע הבא, ביום שבת 25.11.17, ובאגף הספורט בעמותת סחלבים מזמינים את תושבי העיר לבוא לצעוד בשבילי הטבע היפים של יער בן שמן וליהנות מהפנינג ספורטיבי לכל המשפחה וממגוון פעילויות אתגריות לאורך המסלול.

 הצעדה שתצא לדרך בפעם ה-12, תתחיל, כמו בכל שנה, מהשטח שבין מרכז ליגד 1, שבפארק הטכנולוגי לכניסה ליער בן שמן. משם ימשיכו הצועדים במסלול הליכה נוח של חמישה קילומטרים. לאורך המסלול יחכו לצועדים פעילויות שטח שונות בהן פארק חבלים הכנת פיתות על הסאג’, כתב חידה נושא פרסים, והופעות מגוונות. בסוף המסלול יגיעו הצועדים למתחם ההפנינג שיתפרש ברחבה שבבקעת הנזירים. שם יוכלו הגדולים והקטנים ליהנות ממעגל מתופפים, אומגה, ירי למטרה בכדורי פיינטבול, עמדות יצירה ושלל פעילויות אתגריות.

 במטרה לאפשר לתושבים רבים ככל הניתן ליהנות מהאירוע הספורטיבי, הכשירה העירייה, לצד מסלול של חמישה קילומטרים, מסלול של 1.2 ק"מ המתאים לאזרחים ותיקים, לאנשים עם צרכים מיוחדים ולהורים עם עגלות. המסלול, שברובו סלול, כולל עליות וירידות וכן חלק של מצע מהודק. לאחר שיסיימו את המסלול המקוצר יוכלו הצועדים להמשיך עם כלי הרכב שלהם למתחם ההפנינג וליהנות גם הם מהפנינג בחיק בטבע.

 בעמותת סחלבים ציינו השבוע כי עלות ההשתתפות בצעדה היא 20 שקלים לצועד (מעל גיל 3) ו-60 שקלים למשפחה (עד 6 נפשות). עוד נמסר כי תושבים שירכשו כרטיס משפחתי ברישום המקודם דרך אתר עמותת סחלבים ייהנו מהטבה בסך 10 שקלים, כך שמחיר לכרטיס משפחתי,  לאחר הנחה יעמוד על 50 שקלים.

 הכינוס לצעדה יערך בין השעות 10:00-08:00 והמתחם כולו ייסגר בשעה 14:00. באגף הספורט  ממליצים להגיע בשעה מוקדמת כדי להספיק ליהנות משלל האטרקציות והפעילויות לילדים.

 מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי: "בסוף השבוע הבא נקיים את צעדת מודיעין ה-12, שהפכה כבר למסורת יפה בעיר. כמידי שנה אנו מצפים לאלפי משתתפים, הורים וילדים, שיצעדו יחד במסלול המשלב טבע ופעילויות מהנות לכל המשפחה. אני מזמין את תשובי העיר לבוא ולצעוד בשבילי הטבע הסובבים את העיר שלנו."

 חבר מועצת העיר ומחזיק תיק תרבות וספורט, אלעד שמעונוביץ: "צעדת מודיעין הפכה מזמן להפנינג משפחתי בו משתתפים אלפי ילדים ומשפחות מהעיר. זהו שילוב מצוין של פעילות ספורטיבית, טיול בשטח והכרת האזור, יחד עם הפעלות מהנות וחווייתיות לילדים במחיר סמלי לכל כיס".

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים