חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  20 – 26 באוקטובר 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  20 – 26 באוקטובר 2017

 

טלה

התחזית השבועית שלכם מעורבת. מצד אחד, יש מביניכם כאלה שמעורבים בפרויקט שמחייב עיסוק רב מהרגיל. מצד שני, עכשיו עליכם לנהוג באיפוק ולשקול היטב את החלטותיכם, שכן אתם עלולים בקלות להיסחף ולהגיב בקיצוניות. אתם נוטים לדיבורים מאוד ישירים, לומר יותר מכפי שצריך, וזה עלול לפגוע ביחסים; נסו להיות טקטיים ומתחשבים. חכו בסבלנות עד יעבור זעם. 

 שור

בני מזל שור רבים יגיעו למסקנה שהצורך ביישוב דעת ובמיצוי עצמי מתחזק. השבוע עשוי להיות מושפע מהרגשות, הכל נוטה להיות עמוס ואמוציונלי, מצב שעשוי לגרור אחריו מתחים ותגובות טעונות. כדאי שתקדישו מחשבה לאופן שבו אתם מתבטאים, לרושם שאתם יוצרים ולמסור שאתם רוצים להעביר. מומלץ להימנע מלגלות יחס אישי מדי לגבי סוגיות שאינן נוגעות לכם אישית.

 תאומים

השבוע עשוי להתבטא במתיחות או במצב נפשי ירוד, אולי על רקע של עבודה קשה, וזה אומר שאתם זקוקים למנוחה ולהאטת הקצב. כדי לא להרוס לעצמכם קשרים ויחסים חשובים, כדאי לתכנן נכון את חייכם כדי להימנע מקונפליקט. השבועות הבאים  יאפשרו להתקרב למי שמוצא חן בעיניכם, ועד 7 בנובמבר תוכלו ליהנות מחיזורים ומרומנים בהתהוות.

 סרטן

יש לכם השראה ויכולת יצירתית המאפשרות עשייה הישגית. אפשר יהיה לרוץ קדימה עם האינטואיציות ועם הרגשות הפנימיים שלכם ויתברר לכם שתוכלו להזיז דברים בקצב ממש אחר. מצד שני, שימו לב: מיקום כוכב מארס מעיד כי חלקכם עלולים במהלך השבוע להיקלע למתיחות או לקונפליקט משפחתי  - אלה עשויים להכניס אתכם ללחץ.

 אריה

אתם מתמקדים בעניינים תקשורתיים או בנסיעות ונחושים להפגין כישורים מרשימים. עם זאת השבוע לא יהיה קל להשיג שליטה על האירועים, זאת בשל הנטייה לקוצר רוח, כעסים בלתי נשלטים ותגובות על רקע תחרות או אגו. וזה אומר שמישהו מסביבתכם זקוק לעזרה ולתמיכה או  לחלופין, מישהו מעורר את זעמכם. מומלץ להימנע מפרובוקציות ולהתחבר לאלמנטים מרגיעים.

 בתולה

כוכב מארס עומד להיכנס לבית הכספים שלכם לקראת יום שני, שם ישהה עד 9 בדצמבר, מצב שעשוי להגדיל את ההוצאות הפיננסיות שלכם. מצד שני, מיקומו המבורך של כוכב ונוס עד 7 בנובמבר עשוי להעיד כי כספים עשויים להגיע, ולמרות זאת, בשל הפכפכות הכוכבים, התקופה מצריכה תכנון זהיר ושליטה עצמית. האושר שלכם תלוי במידה רבה בחוש הומור ובשמירה על איזון.  

מאזניים

חייכם עוברים מעין טלטלה, והיכולת לבצע היטב ובשלמות את העבודה שקיבלתם על עצמכם, היא שתקבע למעשה את יכולתכם להתקדם ולהצליח בתחום מרכזי בחייהם. ימי סוף השבוע עשויים להדגיש ענייני כספים. היו זהירים בהתחייבויות שאתם עשויים לקחת על עצמכם, זאת למרות שהשנה הקרובה עשויה להעיד שמבחינה כספית מצבכם עומד להשתפר.

 עקרב

עם כניסתה של השמש למזלכם לקראת יום שלישי (שם תשהה עד 22 בנובמבר) תהיה זו עבורכם תחילתה של תקופה חזקה ודרמטית. עם זאת, השבוע אתם נדרשים לאיפוק ולסבלנות. אף שמאורעות חיצוניים משפיעים עליכם השבוע וגוררים אתכם לעתים לכיוונים מתסכלים, שום נזק לא ייגרם לכם, אם תשמרו על יציבות ועל אורך רוח. גלו מודעות ואחריות.

 קשת

הגיע החודש שלפני יום הולדתכם, עם הנטייה לחולשה ולחוסר מרץ. ובנוסף, תיתקלו בגישה חסרת גמישות, שכן לא משנה כמה תשקיעו, מישהו כבר ימצא מה להגיד. תנו לימים אלה לחלוף מבלי להתפרץ, ובמקביל, להיות ערניים וממוקדים ולא לאבד פרופורציה. האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימי סוף השבוע, אך מיקום הירח במזלכם לקראת המחצית הראשונה של השבוע עשוי לחזק אתכם.

 גדי

התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית. נסו להציע את עצמכם לעבודות בהן אתם בקיאים, ולפנות אל מי שיכול לקדם אתכם, מפני שהיוזמה חייבת להיות הפעם שלכם. הכוכבים מרס וונוס, שישהו בבית הקריירה שלכם מספר שבועות, עשויים להעיד עבור רבים מכם כי המישור המקצועי שלכם יצבור תאוצה. מבחינת הכוכבים, השמיים הם הגבול עבור הנחושים, הזהירים והמתמידים שבבני מזל זה.

 דלי

חייכם עשויים לעבור עכשיו טלטלות והתמודדות עם מצבי לחץ. תקופת מזל עקרב (עד 22 בנובמבר) מזל אנרגטי חזק וטוטאלי, סוער וקיצוני שנוטה לרגשות קוטביים, במיקום מאוד לא נוח לכם כלל ועיקר, עשוי להכניס רבים מכם ללחץ. הדרישות מכם בתחום המקצועי עשויים להיות גבוהות ולהתיש אתכם. פתח מילוט: רעננו נסיעות ומגעים תקשורתיים שעשויים להיטיב עמכם.

 דגים

אלה שעסוקים בפעילות התנדבותית יכולים ליהנות מפעלתנות ומעשייה שתעניק להם סיפוק ומרחב רוחני. שימו לב: ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים אצל אלה שתחום זה מעסיק אותם עכשיו. אתם עשויים ליצור קשרים חשובים עם אנשים שנמצאים בחו"ל. יש לכם מרץ ויכולת לקדם דברים, אלא שעודף אנרגיה ורגישות-יתר הופכים אתכם לנסערים. חשוב להיות ממוקדים.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

 

 

 

מדורים